Mijn 2e wedstrijd zit erop, PSV tegen Ajax.
Korte impressie van deze wedstrijd.
Gedurende de eerste 20 minuten werd ik zwaar onderdruk gezet door de spelers van PSV ze speelde voornamelijk pressie voetbal en het leek wel of al mijn ballen werden onderschept. Het werdt mijn al duidelijk, ik moet nog aardig wat wennen aan dit spel.
Anyway in de 25ste minuut kwamen hun op voorsprong door een corner die verkeerd werdt weggebokst door mijn keeper stekelenburg. De bal belande in de voeten van Mendez en die twijfelde geen moment en haalde dus de tracker open op het rand van het strafschop gebied, de bal vloog langs al mijn verdedigers en de keeper heen en verdween laag de linker hoek in.
Ik baalde als een stekker maar het gaf mij de moed om nog beter te spelen.
En ja hoor eindelijk de 1-1 in de 34ste minuut, PSV verspeelde de bal op mijn helft en ik ging gelijk de counter aanval zoeken, zonder na te denken gaf ik een lob op mijn spits Huntelaar die de bal goed aannam en alleen op de keeper afging, ik speelde de keeper voorbij met een dubbele schaar maar net voordat ik er voorbij ging werd ik neergehaald.
Strafschop!
Zo koelbloedig dat Huntelaar is eiste hij de bal op en nam hem ook gewoon 1-1.
In de overige 15 minuten gebeurde er niet zoveel.
2e helft.
Ajax nam voornamelijk het hef in handen, PSV was in geen vlagen of wegen te bekennen met als resultaat Ajax 60% balbezit PSV 40%
De eerste 30 minuten resulteerde dat helaas niet in een doelpunt, maar je raad het al PSV zo effectief dat ze zijn scoren ze met hun eerste kans van de 2e helft de 2-1 binnen.
Ik haal dus Vertonghen eruit en ga 4-2-4 spelen alles of niets..
Pompen of verzuipen kans na kans verprutste ik maar toch maakte ik in de 40ste minuut de 2-2 en wie anders dan onze grote Klaas Jan Huntelaar!!
Nog 5 minuten te gaan, PSV groef zich zelf in en ging de laatste 5 minuten verdedigend spelen ze gokten waarschijnlijk op de verlenging. Ik zat te twijfelen, zal ik weer terug gaan met 4-3-3 of toch 4-2-4 aan houden.. ik koos voor het laatste en ja hoor 2-3!! Huntelaar breekt door gaat weer alleen op de keeper af met aan zijn zijde Kennedy Bakircioglu, wat zal ik doen wat zal ik doen dacht ik in mijn zelf toch de gok genomen en de bal afgespeeld op Kennedy die hem feilloos in de korte hoek plaatste.
Het stadion was MUISSTIL en de manier hoe Kennedy het vierde was ook schitterend, rennend naar de spelers van de reservebank om daarom alom gezamelijk te vieren.
JODUH JODUH JODUH JODUH
De enige minpunt dat ik nu heb kunnen ontdekken is
- Framedrop bij replays en als het te druk wordt rondom de 16.
Anyway dit is een PES versie die ik laaaaaaaaaaaaaaaang zal gaan spelen.
Geweldige spel is dit zeg
Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2007