De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat een opluchting toen Van Bronckhorst gisteren die mooie 1-0 binnenschoot. Het was ook drama van Feyenoord-zijde gisteren, alleen pakken wij de punten wel tegen een laagvlieger. Excelsior stond goed, Feyenoord speelde in een te laag tempo en was niet fel genoeg. Je weet dat er kwaliteit genoeg rondloopt en dat de goal elk moment kan vallen, maar ik rekende er haast al niet meer op. Lee viel best aardig in.

Ik citeer De Telegraaf over Ajax-NEC.
    "In het sfeerloze stadion, waar het begrip supporter jaren geleden uitstierf..."

Was het zo erg? Ik hoorde dat er achteraf flink herrie geschopt is en dat de ME de boel moest sussen.

Mooi weekend!

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Laten liggen?
    Man, het is dat Stekelenburg zo'n held is.
    Die springt als enige boven de rest uit. NEC had dan wel minder kansen, die kansen waren echter toch ook lastig te missen hoor.

Maar Ajax... jongens in twee weken tijd is heel Ajax weer eens ingestort.
    Benieuwd hoelang de 'wederopbouw' gaat duren.

En dan die Suarez... als ik de trainer was had ik hem even een flinke draai om zijn oren gegeven. Maar die Koster heeft daartoe al totaal de uitstraling niet naar. Voorlopig niet meer opstellen die gast. Wat zag die actie er dieptriest uit zeg.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Agja Suárez. De ene keer is hij meesterlijk, de andere keer kinderachtig. Best jammer.

En dat opbouwen steeds.. volgens mij is Ajax dat al aan het roepen sinds Zlatan vertrok.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vond het wel komisch wat Suarez deed. Kinderachtig maar komisch :9
    Wil die gast in een kwaad daglicht gezet worden want hij weet dondersgoed dat er minstens 30 fotografen en 50 televisiecamera's rondlopen.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Iemand een filmpje wat Suarez deed ? :)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    haha alves :lol:

vraag is of het buitenspel is?
    Een schot op doel, op het moment dat het schot gelost wordt staat alves buitenspel. Waterman zit aan de bal en de bal bounced van de paal af en alves scoort.....is het buitenspel?

Kan me herrinneren dat RvN ook ooit zo in het NL elftal gescoord heeft

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ach wat maakt het uit, AZ verliest weer :lol:

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alves!!!!! *)

10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was gewoon buitenspel, omdat Alves profiteert van zijn buitenspelpositie.
    Opzich nog niet zo veel aan de hand voor AZ. Ze staan "maar" 10 punten achter op Ajax, de nummer 3, bijvoorbeeld. Er kan dit seizoen nog zat gebeuren.

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Niks aan de hand? Sorry hoor, maar als je na 8 wedstrijden al 10 punten achter loopt op de nr3 belooft het niet veel goeds. Natuurlijk kan er nog van alles gebeuren. Maar dan zou AZ ineens alles moeten gaan winnen en met hoe ze nu spelen zal dat niet snel gebeuren.

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem is dat er geen voetbal meer in zit, er wordt alleen maar de lange bal gespeeld op Ari. Verder was het wel een verdiende overwinning van Heerenveen aangezien ze in de eerste helft minimaal 4 opgelegde kansen hadden. Verder begin ik elke wedstrijd meer te kotsen op die kansloze klappertjes, maar dat terzijde.

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt, maar als er 1 ploeg verdiende te winnen was het AZ wel. In de 2e helft prachtige combinatiespel en lange passen over 30 m die precies aankwamen. Het enige wat er aan ontbrak waren doelpunten. Dat is jammer maar je ziet dat ze qua spel nog steeds veruit het beste zijn van de eredivisie. Ipv Ari hadden ze alleen beter een andere brazilliaan kunnen halen.

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet wat voor kansen Ari krijgt.. Een goede spits had ze gescored, en dan had AZ er nu 10x beter voor gestaan. Gister tegen Heerenveen ook, zoveel goede kansen maar hij verprutste ze allemaal. AZ heeft zeer slecht ingekocht, hoop dat ze in de winterstop goede spelers kopen, ook al haat ik AZ, 4 ploegen die aan elkaar gewaagt zijn maakt de competitie alleen maar spannender.

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    idd zeer slecht ingekocht, dat wisten ze natuurlijk al aan het eind van het transferseizoen, daarom deden ze nog een bod op Alves. Als AZ die had gehad, dan hadden ze er stukken beter voor gestaan.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ze boden 3m te weinig. Hadden ze net zo goed el hamdouia niet kunnen kopen en dat geld gebruiken om alves te halen.

17. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft iedereen het over AZ? Een club uit het rechterrijtje, Alves wilt echt niet meer naar AZ nu. Kijk hoe uitbundig die juichte, als die in de winter naar AZ wilt zou die dat niet doen. Of hij gaat naar een Nederlandse topclub, of naar een goede club in het buitenland. Niet naar een clubje uit Alkmaar...

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel :)

19. berenscheet

berenscheet Guest

Alves moet naar een topclub. Niet naar een Nederlandse middenmotor.

Valencia ofzo..

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2007
  20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Wat jij nu omschrijf heb ik meer gehoord en gelezen. Mijn beleving in het stadion was toch anders en helaas heb ik de samenvatting niet gezien. Waarschijnlijk ben ik beinvloedt door al die fouten die gemaakt werden.

Verder is het wel erg makkelijk om AZ nu lekker af te gaan zeiken en doe dat ook maar vooral, hoe lekkerder het straks is als ze weer netjes meedoen aan de top.

Alves zei in een interview na de wedstrijd dat AZ een grote club is maar dat hij nu voor Heerenveen speelt. Ik betwijfel of er grote clubs komen die 20 miljoen willen gaan betalen. Als Dirk dan zo gek is om 20 miljoen op tafel te leggen zou het zomaar kunnen dat Alves komt. Ik heb liever dat AZ doorgaat zoals de afgelopen jaren, dus via een goede scouting talentvolle jongeren kopen. Om de echte top te bereiken zal je echter ook grote spelers moeten halen, tenminste dat is de visie van AZ op dit moment.

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina