Clive Barker's Jericho

Discussie in 'Algemeen' gestart door jordy89, 19 jul 2006.

  1. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het ook niet, aangezien je sommige stukken in je 1 tje moet doen,
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind de achievements zuigen voor deze game

    speel .. uit op hard bah
    maar wel een vette game lijkt het te worden
    iemand enig idee welke dag hij deze week uitkomt?
     
  3. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    26 okt, dus as. vrijdag.Maar denk dattie vanaf morgen al verkrijgbaar is.
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een multiepleejer modes ?
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... De reviews van deze game zijn niet erg lovend... Niet dat een review doorslaggevend hoeft te zijn voor een aankoop, maar het is wel een indicatie... Er zijn momenteel wel wat slecht geschreven reviews die Clive Barker's Jericho een 8 of een 9 durven geven... Maar 1Up bijvoorbeeld, geeft de game een keiharde 3/10... Ik denk dat wel wat te laag is trouwens, omdat ze de Jericho genadeloos neersabelen... Maar de grote websites hebben hun oordeel nog niet gegeven... Het is de vraag welk cijfer het spel echt recht doet...

    Ik heb zelf de demo herhaaldelijk gespeeld... Het schieten met de wapens gaat wel goed, maar wat mij stoort is dat je niet kunt springen en dat je op smalle stukken aan de rand van waar je loopt tegen wordt gehouden door een onzichtbare barrière... Maar goed, dat hebben wel meer spellen, dat je niet naar beneden kunt pleuren als je een rand nadert... Ik vind verder dat je in de demo weinig bewegingsruimte hebt... Dat zal wel zijn gedaan om het claustrofobische effect van het spel te versterken... Maar het is een shooter, dus ik vind dat je niet teveel moet zijn opgesloten in rare gangetjes die ook nog obstakels hebben en glooiende oplopende zijwanden... Okee, zelfs in Halo 3 heb je dat als je tegen de Flood vecht, maar daar heb je meer licht op tafel en is de opbouw beter...

    Verder stoort mij het feit dat je stukken hebt waar je aangevallen wordt door een spook en dan op diverse knoppen moet drukken op je controller... Dat was in Spider-Man 3 wel leuk, maar hier is het mijns inziens een obstakel... Spider-Man is een springer, en dat is precies wat Jericho mist, want je kunt zoals gezegd NIET springen... Dus wordt de gameplay van Jericho gestoord door die knoppencombinaties... Het is gejat en ook nog eens slecht gejat... Het is saai, terwijl als ze het er uit hadden gelaten wordt het gevecht met zo'n helbeest veel leuker... Desnoods hadden ze wat anders bedacht om het FPS gevecht af te wisselen... Maar nee, fantasie is ver te zoeken wat dit betreft...

    Het switchen tussen de karakters is wel leuk, maar die meid met dat snel schietende pistool en dat steekwapen beweegt/draait vrij langzaam... Ik heb al geprobeerd om de bewegings/draai optie te wijzigen tijdens de gameplay, maar dat lukt om de een of andere reden niet... Uiteraard is dat in de full game hoogstwaarschijnlijk wel in orde... Op een gegeven moment moet je met die griet een donker gat in, waar je echt helemaal niks ziet... Als je je zaklamp aanzet, zie je nog niet veel... Je moet dus min of meer je weg op de tast zien te vinden, alhoewel je geen tastzin hebt... Het wordt dus een draaien met je camera totdat je op een gegeven moment de uitgang vindt... Ik kan dat verre van "leuk" noemen, helaas...

    Ik moet zeggen dat de graphics er hier en daar vrij goed uitzien, maar er zit duidelijk verschil in waar je bent... Ik kan niet beoordelen hoe dat is in de full game, maar de demo is zeker niet perfect... De monsters zijn wel goed in elkaar gezet, alhoewel ik van mening ben dat ze eigenlijk voor een groot deel op je af rennen en dat doet me een beetje denken aan de game Painkiller: Hell Wars... Ik vond dat hersenloos gedrag van de AI eigenlijk op den duur irritant en saai worden in Painkiller: Hell Wars, maar Jericho heeft er volgens mij ook een handje van... In de demo dan...

    Ik vond dit aanvankelijk een interessante titel, maar ik ben echt bang dat ze de game verkloot hebben omdat ze enerzijds te veel op matige wijze leentjebuur hebben gepleegd via eerder uitgebrachte gameconcepten en anderzijds omdat Jericho een vrij matige shooter (b)lijkt te zijn... Ik kan natuurlijk alleen oordelen over de demo, want vaak genoeg blijkt dat de full game toch zoveel beter is dan een simpele demo... Toch twijfel ik ten zeerste of ik deze game ga halen... Ik ken iemand die het spel gaat kopen en ik hoop dat het voor hem geen miskoop wordt... Van hem zal ik gaan horen of de full game toch wel interessant genoeg is... Maar of ik het spel uiteindelijk zal gaan kopen, dat is zeer de vraag... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  6. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Volkomen eens met bovenstaande tekst Hellspawn! Heb gisteren de demo ook eens gespeeld en vond er geen zak aan. Echt wel spijtig want had echt nog eens zin in een goed horrorgame zoals vb. Silent Hill.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zonde dat deze game zo laag scoort ik had veel hoger verwacht...
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ook... maar ik denk door die teveel teamleden.. en teveel speciale gaves/krachten dat het minder leuk is
    ze hadden er beter een horror shooter van kunnen maken

    iemand die em al in de winkel heeft gekocht btw :p?
     
  9. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook wel willen weten, ik vond de demo opzich wel mee vallen maar omdat er zoveel games uit komen denk ik toch dat ik deze laat liggen. Of iemand moet zeggen dat deze game zo vet is...
     
  10. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik niet zeggen
     
  11. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat? Hij niet vet is of je geen zin hebt om dat te zeggen? :{
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvond het echt dikke schijt demo sorry dat ik het zeg maar kan er niks anders van maken ziet er naar mij id ook niet ''Next-Gen'' uit.
     
  14. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Play-asia is het spel 42 euro
     
  15. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst geruild op de Bazaar, ben er nu ff in bezig en vind het wel een geinig spelleke.

    Jammer dat tie zo slecht is ontvangen, daardoor komt er waarschijnlijk geen 2e deel van.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem ook best vermakelijk. Demo wist me in het begin niet warm te maken, eerste keer dat ik full game probeerde ook niet, lange tijd later nog eens geprobeerd en redelijk snel uitgespeeld.
     
  17. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, het is zeker geen lange game, ben nu ergens in de 4de van de 5 missions.
    Het idee vind ik wel goed, al die lui met hun speciale gaven. Het lugubere sfeertje, dat is wel aanwezig, (imo meer als dat ik had bij de demo en de beelden van Dante's Inferno) ik heb al een paar keer op het puntje van m'n stoel gezeten.
    Het is alleen niet goed uitgewerkt. Bijvoorbeeld dat je niet kan springen, of dat je teamgenoten zich niets van jouw aantrekken. Ik denk dat dat de game de nek om heeft gedraaid. Maar als Clive Barker het nogmaals gaat proberen, moet hij wel een wat betere ontwikkelaar uitzoeken.

    hint -Infinity Ward- ;)
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nu bezig met deze game (Ik heb hem al een jaar in bezit ofzo) en het gaat redelijk snel. Het knallen is lekker uitgewerkt, de levels en A.I. absoluut niet. Wel jammer eigenlijk. Ik heb echt steeds het idee dat ik hetzelfde aan het doen ben en in dezelfde levels aan het lopen ben. Er zit totaal geen diversiteit in. Ook de graphics zijn slecht, maar ik geef dat nog wel het excuus dat het uit 2006 komt.

    Voor de rest een redelijk vermakelijk verhaal en het speelt gewoon lekker weg.
     

Deel Deze Pagina