De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zal PSV verliezen of winnen vandaag!

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Winnen natuurlijk!!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter \o/

@ Keeper CSKA: :lol:

Wel verdiende overwinning. Eerste helft kut, tweede helft redelijk. Nu maar hopen dat PSV wint. Goed voor ons allen!

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of de blessuretijd loopt even uit :+
    Wel een leuke wedstrijd tot nu toe, hoop dat PSV straks even een goaltje ertussendoor prikt :)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
  6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, er waren best veel kansen aan beide kanten...

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sporting , Steau en CSKA verliezen, dus wel weer mooie voor Nederland op de coeficienten lijst:)

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, maar donderdag gaan AZ onderuit tegen Zenit.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jammer dat PSV niet wint =(

10. berenscheet

berenscheet Guest

GVD wat heb ik me geergerd in dat stadion aan die kut scheids!! het spel van PSV was ook vaak om te janken en het had met niet verbaasd als een keer een terugspeelbal in de goal vloog want wat had PSV daar mazzel zeg. van 10 man en dan nog niet winnen!! Rode kaart was volgens mij wel onterecht maar had het niet goed gezien.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Rode kaart sloeg idd nergens op

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal ben ik wel fan van Engelse scheidsrechters, maar die van gister bakte er echt helemaal niks van.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Word nog spannend in de poule van PSV. Vooral tussen PSV en Fenerbahce dan. Word dan wel moeilijk voor PSV om van Fenerbahce uit te winnen maar de kans sluit ik niet uit dat dit gebeurt. Gister waren ze overigens niet echt in goede doen, wat ik trouwens niet snap is dat Lazovic linksbuiten staat en dus voorzetten moet geven. Hij is een rasechte goalgetter en dan moet ie een beetje gaan passen(wat steeds mislukte).

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    dat was echte en ramp ja gister. Al die voorzetten en corners mislukten, zelfs ik kan ze nog beter nemen.

Trouwens, je moet CSKA ook nog niet afschrijven, kunnen best redelijk voetballen en hebben gister alleen maar verloren van Inter omdat de keeper een blunder maakte. Spannende poule is het zeker.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    CSKA heeft niet alleen maar verloren omdat de keeper een blunder maakte hoor. In de tweede helft werd CSKA bij vlagen overklast. Het was al een klein wondertje dat Inter het niet al veel eerder ruim afstrafte...

Maar true, uiteindelijk heeft een polletje CSKA de das omgedaan. Al denk ik dat Inter de winnende daarna alsnog wel gemaakt had.

Maar dat PSV het niet gaat redden t.o.v. Fenerbahce lijkt me duidelijk. Fener moet nog thuis tegen PSV en CSKA dus die gaan gewoon door met Inter gok ik. CSKA en PSV strijden om plek 3 en dat gaat PSV wel redden denk ik. Inter nu thuis tegen Fener en CSKA, dus die zijn waarschijnlijk al door als ze uit moeten naar Eindhoven. Wie weet kan PSV dan puntjes pakken. Al verwacht ik dat een tweede elftal van Inter alleen maar gemotiveerder is dan eventuele eerste elftal spelers.

Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    PSV kan winnen van CSKA, tegen Fenerbahce sluit ik het ook niet uit. En tegen Inter is het ook wel mogelijk, als je ziet hoe Inter in de 1e helft tegen CSKA speelden en hoe ze tegen Fenerbahce speelden.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, je weet natuurlijk nooit wat er gebeurd was als dat polletje er niet zat. Maar CSKA zie ik nog wel winnen van psv bijvoorbeeld. Ze zijn wel de zwakste in de groep. En ik denk ook dat Fenerbahce doorgaat met Inter, en PSV naar de uefa cup helaas. Alhoewel ik PSV wel van Inter zie winnen, Nederlandse teams doen het over het algemeen wel goed tegen italiaanse. Maar niets is zeker in het voetbal, we zullen het zien!

Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Prachtig inderdaad. Veel getik, gecounter en damn als Ajax dit al niet aankan..

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nederlandse teams doen het meestal goed tegen Italiaanse? Volgens mij heb jij de laatste jaren geen voetbal gekeken? :{

Wat ik me even snel voor de geest haal: Dit jaar Inter - PSV 2-0, tijdje terug Inter - Ajax (kwartfinale CL ofzo) 1-0 (Ajax er uit), Inter - Ajax en Ajax - Inter 1-0 en 0-1 in het jaar dat Ajax bijna in de halve finale stond. Milan - PSV halve finale (dat weten we allemaal nog). En natuurlijk Milan - Ajax, in de laatste minuut die kutInzaghi in de kwartfinale van de CL.

Om het over het NL Elftal helemaal maar niet te hebben. Laatste oefeninterland thuis 1-3 verloren. Op het EK natuurlijk die penalty's.

De laatste keren dat het ergens om ging en een Nederlandse ploeg won was Ajax tegen Roma (2-1 thuis en 1-1 uit in de poulefase waardoor Ajax doorging) en Feyenoord - Inter in de UEFA Cup halve finales (of kwartfinales, weet het effe niet meer).

Ik vergeet trouwens nog Ajax - Juve 0-1 door die prachtgoal van Nedved. Werd uit ook 1-0 voor Juve.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina