Pro Evolution Soccer 2008 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat het menu inderdaad gewoon hetzelfde is als in de demo ja

    /edit: ziekheid: deze thread is 2 weken oud en nu al bijna bij de 1000 posts 8)
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gisteravond een super mooie swalbe gemaakt. Heb hem opgeslagen. Lekker een pingel mee versierd haha :D
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En het leuke is, volgens mij heb ik ze bijna allemaal gelezen :|
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Lekkere vriend heb je:):)
     
  5. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt natuurlijk gevraagd hoe je een schwalbe moet maken of staat dat in het boekje wat bij de game zit?
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik bedoel inderdaad een ingooi (twas vroeg heh)...
     
  7. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook in het spel zelf bij de Controls.
    LT+LB+RB
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Uiteraard, k*tMM hier.... nooit eens iets leuks in de aanbieding...
    Thanx anyway;)
     
  9. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die zowel de PS2 als de 360/PS3 versie gespeeld hebben?

    Ik heb op dit moment namelijk de Playstation 2 variant, maar ga me binnekort een 360 en/of Playstation 3 aanschaffen. Wat ik me echter afvraag is of de versie's wat betreft gameplay beduidend van elkaar verschillen (naast het aan shirtjes trekken en schwalbes kunnen maken) of dat ik beter een jaartje met deze versie kan spelen, om niet bedrogen uit te komen.
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Gister ook bij FRS geweest, ik vragen aan die verkoper of hij PES2008 al binnen had, waarop hij antwoorde dat hij pas morgen ( Vandaag red. ) binnen kwam.
    Daarop zei ik dat ik wist dat hij hem al binnen had, waarna hij een beetje begon te lachen en mij vertelde dat hij het spel niet mocht verkopen.

    Ik een beetje doorzeuren etc, maar helaas niet gelukt. Toen na de Bart Smit, stond een vrouwtje achter de balie dus ik denk het lukt wel. Ik vragen na het spel, en ook zei begon te lachen! Zegt ze: Ik heb hem zaterdag al verkocht, maar heb al verschillende berichten van het hoofdkantoor gekregen dat het spel absoluut niet verkocht mocht worden.. Ook hier nog even doorgezeurd, helaas zonder succes.

    Dan maar na de gameshop, en daar kreeg ik hem wel gewoon mee :) Zat er nog aan te denken om terug te lopen na de FRS om te laten zien dat ik hem ergens anders wel mee kreeg, maar heb dat toch maar niet gedaan :9

    Dan het spel, het is echt heel anders als Fifa 08, die ik ook in mijn bezit heb. Het zijn echt 2 TOTAAL andere games. PES is veel sneller, veel meer arcade, fifa is gewoon echt realistisch.

    Daarentegen is het absoluut een leuk spel! Gisteravond tegen Djurovski ( geloof ook hier van het forum ) 3 potjes online gedaan, met helaas ook de nodige lag.

    De cijfertjes bovenin beeld sprongen echt alle kanten op, van 100 tot 6000! En dat terwijl het logotje met de connectieweergave toch echt 3 groene streepjes bevatte.

    Heb het spel nog maar even gespeeld, maar het is wel echt een leuk spel, het gaat weer meer de kant op van PES4.

    Aangezien ik beide voetbalspellen heb kan ik maar 1 ding zeggen, als je een voetballiefhebber bent, dan moet je gewoon beide games in huis hebben.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb ze beide in huis, maar fifa speel ik al weken niet meer. Pas als je 5 tegen 5 online kan ga ik het weer spelen :)
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap ook de reactie van sommigen niet dat Fifa realistischer is... Alleen omdat het wat slomer is? enfin, Fifa speelde ik na een paar dagen al niet meer,omdat je gewoon de emoties mist bij dat spel, het is allemaal erg statisch en niet leuk om te spelen.
     
  13. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind het spel dus alles behalve makkelijk, wat sommige hier meenden...
    Misschien ligt het er aan dat ik met het MasterLeague-elftal speel op Top Player tegen clubs als Inter en Tottenham, maar ikheb pas 7 punten na 16 wedstrijden...:lol:
    Ik heb wél meteen een van mijn mooiste PES-goals ooit gemaakt: vrije trap van de linkerkant met Minanda richting Guiterrez, die met zijn rug naar de goal staat; hij maakt vervolgens een omhaal in de verre hoek langs de keeper van Inter! :cool:
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zag hem gister bij de Media Markt liggen in Middelburg. Just noticing.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vind fifa wel iets realistischer, maar de manier van spelen staat me gewoon niet aan. Word niet blij als ik scoor, ik weet het niet. Ik mis iets. Bij PES is het niet arcade, maar gewoon een stuk sneller en sommige mannetje zijn gewoon iets te snel. Nu ik in de eredivisie speel kom je niet gemakkelijk iedereen rennend voorbij. En het mooiste bij PES vind ik nog dat als je onder druk staat en je past je formatie iets aan dat je gewoon de overhand kan krijgen. Tacktiek in pes2008 blijft gewoon belangrijk. Spelers lopen waar je heen wilt, blijven doorlopen ook al komen ze in buitenspel, daardoor kan je wel precies op het randje passen. Bij fifa stopte ze meteen met rennen waardoor ik te vaak balverlies had. En lange dieptepassen gaan ook lekker in dit deel. Je kan echt lekker counteren. I love it. :)
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ook niet... PES heeft veel meer dynamiek, de animaties, het hele spelbeeld is realistischer. Elke fout wordt direct afgestraft. M.i. is het spel dus veel langer houdbaar. Gister mijn eerste wedstrijd in de Master League thuis tegen IFK Goteburg, 0-1 achter, uiteindelijk 10 minuten voor tijd na een dikke counter nog de 2-1 winst binnen tikken (vette goal). Heerlijk gevoel! Veel minder balbezit, veel minder schoten op doel maar toch winnen :D

    En de snelheid vind ik niet meer dan normaal hoor. Als je gewoon rondtikt is de speelsnelheid prima. Pas als je gaat rennen lijkt het wat sneller, maar binnen 5 a 10 seconden aan de andere kant van het veld is onzin (heb dit uitgetest). Bovendien heeft het geen zin om veel te rennen, want voor je het weet zijn je spelers moe (in de ML iig).

    Ik vind FIFA vooral vet vanwege de diverse spelmodi, maar kwa gameplay kan hij echt nog niet op tegen PES (ook dit jaar niet). Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening :D

    Had FIFA 08 laatst meegenomen naar een maatje van mij die me 's avonds weer ergens afzette. Werd een beetje lastig om het spel mee de stad in te nemen dus ik zei dat hij hem ffies mocht lenen. Heb het spel ook totaal niet gemist ofzo. Of te wel, het spel heeft mij nog niet kunnen overtuigen PES te laten liggen.

    Aanstaande vrijdag eerste PES toernooitje.... Zin an :D
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen komen bij mij een aantal vrienden spelen, het zal wel weer een ouderwets: 'Win met 2 vingers in je neus toernooitje' worden :D
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is nog knap lastig, als je zowel van je rechter als van je linkerhand 1 vinger neemt.. 2 keer links is nog wel te doen 8)
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    :lol: Sorry hoor, maar dit vind ik echt ronduit lachwekkend.

    Sowieso schreeuwt iedereen die net een FIFA periode achter de rug heeft de raarste dingen over PES, valt me op. Ga eerst eens een weekje PES spelen en prop dan weer FIFA er in :+
     
  20. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand hem al zien liggen in Utrecht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina