Ik ook niet... PES heeft veel meer dynamiek, de animaties, het hele spelbeeld is realistischer. Elke fout wordt direct afgestraft. M.i. is het spel dus veel langer houdbaar. Gister mijn eerste wedstrijd in de Master League thuis tegen IFK Goteburg, 0-1 achter, uiteindelijk 10 minuten voor tijd na een dikke counter nog de 2-1 winst binnen tikken (vette goal). Heerlijk gevoel! Veel minder balbezit, veel minder schoten op doel maar toch winnen
En de snelheid vind ik niet meer dan normaal hoor. Als je gewoon rondtikt is de speelsnelheid prima. Pas als je gaat rennen lijkt het wat sneller, maar binnen 5 a 10 seconden aan de andere kant van het veld is onzin (heb dit uitgetest). Bovendien heeft het geen zin om veel te rennen, want voor je het weet zijn je spelers moe (in de ML iig).
Ik vind FIFA vooral vet vanwege de diverse spelmodi, maar kwa gameplay kan hij echt nog niet op tegen PES (ook dit jaar niet). Maargoed, dat is mijn persoonlijke mening
Had FIFA 08 laatst meegenomen naar een maatje van mij die me 's avonds weer ergens afzette. Werd een beetje lastig om het spel mee de stad in te nemen dus ik zei dat hij hem ffies mocht lenen. Heb het spel ook totaal niet gemist ofzo. Of te wel, het spel heeft mij nog niet kunnen overtuigen PES te laten liggen.
Aanstaande vrijdag eerste PES toernooitje.... Zin an
Laatst bewerkt: 24 okt 2007