[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vind inderdaad dat er vanaf seizoen 11 voor het eerst écht mindere afleveringen waren, maar om nou te zeggen dat ze allemaal kut zijn. Ik heb toen ik ziek was zo'n beetje alle seizoenen gezien in 3 weken oid (jaja 8) ), en dan merk je wel dat de stemmen veranderen, maar ik vind dat echt geen probleem.

De laatste aflevering was wel OK, hadden wat meer grappen los van het verhaal in mogen zitten, maar wel geniaal hoe Bono werd aangepakt.

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond een aantal afleveringen in seizoen 11 anders zeer vermakelijk, en ik vind niet dat de serie erop achteruit gaat. Eigenlijk alleen maar vooruit.

Mijn favoriete aflevering blijft denk ik nog The Red Badge Of Gayness van seizoen 3, though.

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vond hem ook wel weer grappig, maar op een andere manier, en dat de stemmen veranderen dat hebben de makers expres gedaan omdat ze ook ouder worden allemaal.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, dat lijkt me niet. Ze zijn volgens mij allemaal 9 nu, waar ze in het begin 8 waren. En ze zitten nu in de fourth grade terwijl ze in de third grade begonnen. Ze worden misschien wel ouder maar héél traag. En dan nog; dan moeten de grappen niet minder worden... Het niveau is gewoon vele malen lager. Dat komt mede door de stemmen en de geforceerde en doorzichtige grappen. De vorige aflevering met Gilles de la Tourette was alleen grappig omdat het zo enorm grof was maar voor de rest eigenlijk ook niet van het niveau van vroeger.

Ik zou weleens willen weten wat de makers er zelf over denken. In mijn ogen 'struggelen' ze er zelf ook mee.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    HAHAHA! Ik heb net weer 2 nieuwe afleveringen gezien van seizoen 11! :D

"More Crap" en "Le Petite Tourette".

More Crap gaat over het wereldrecord van grootste drol, het einde is echt briljant! :D Le Petite Tourette gaat over dat Cartman zoveel mag schelden zoals hij wil.

Ik vond het wel leuke afleveringen.

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan iemand een lijstje maken waarneer alle nieuw afleveren zouden moeten komen? :)

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    De data bedoel je? Volgens mij worden er nu gewoon nog 4 weken achter elkaar episodes uitgezonden en mogen we dan weer een tijd wachten op seizoen 12 (die hopelijk weer teruggaat naar de roots).

http://www.mrtwig.net/

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het einde van more crap is echt geniaal, echt hard gelachen daarom :lol:

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Net ff de nieuwe gezien, imaginationland.

Was weer een grappige aflevering, met kyle en cartman en de terroristische aanval op imaginationland. to be continued.

10. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook gekeken. Was opzich wel een aardige aflevering alleen wil ik nu weten hoe de aflevering verder gaat.

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een briljante aflevering... De beste van seizoen 11 tot nu toe denk ik. Vooral weer de achterliggende moraal van het verhaal, echt geniaal. Terroristen die de imagination van de mensheid aanvallen_O_

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ja echt master.
    Can't wait tot de volgende :9

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hear, hear!

Was inderdaad een leuke aflevering. Alleen dat 'suck my balls' gedoe is weer zo nep en geforceerd allemaal. Die kansloze imaginationwereld en terroristen die Butters in mekaar trappen was wel echt hilarisch en eindelijk weer SP niveau/humor :9

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vond hem ook echt geniaal weer, vooral alle herkenbare cartoon characters, en butters die vroeg "are you going to rape us?"

maar dit is dus de 1e van 3 afleveringen aangezien er ergens in het begin iets over tirlogie stond.lijkt me wel vet, zolang er volgende week geen terrance an phillip aflevering komt.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hahaha :lol: Dat was zo fucking prachtig _O_

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, weer een briljante aflevering dit keer, met Stargate SP1111 en de terugkeer van onze favoriete kerstvriendjes en Al Gore's aartsvijand. ;) :D
    Lol @ Kurt Russell(Jack O'Neill in de Stargate film) en de members van de 'Council of Nine' btw. XD

Kan niet wachten tot het sot volgende week.

Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geniale aflevering was het weer:D Echt, deze miniserie (3 delen) is echt beter dan heel seizoen 11 bij elkaar\o/

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    deze aflevering was echt geniaal! christmas critters zijn baas!

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    It's like half man, half bear, half pig *)

De nieuwe is top, en ik kan niet wachten op het vervolg

Toen Kyle dood leek te gaan dacht ik eerst dat hij wel weer zou gaan leven, maar hij bleef echt vet lang dood.. Ik dacht OMG wat doen ze nu!! Gelukkig was Cartman er nog :)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja echt vet stukje, vind dit tot nu toe wel beste afl van seizoen 11. vraagje, waar heb je je Avatar vandaan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina