Gister heb ik Forza binnen gekregen, en ik moet zeggen het is veel meer fun dan ik dacht. Ik heb alleen maar pure arcade racers gespeeld, maar dit bevalt me ook erg goed. Het is echt wachten op een kans om er voorbij te gaan. Net iets later remmen dan de anders etc. het valt me echt op dat je gewoon niet of weinig sneller bent dan je tegenstanders en het bochtenwerk enorm belangrijk is \o/
Anyways, ik heb toch een paar vraagjes:
-Ik ben begonnen met eerst wat van die begin race-jes te doen, Asian Open enzo. Echt de eerste races in de laagste categorie. Vandaag ga ik de amateur races e.d. doen. Ik rijd nu met een Mitsubishi Lancer, die nog in klasse C zit. Hij zit echt op het randje, maar ik kan m gemakkelijk veel verder upgraden. In de races die ik gedaan heb kwam ik regelmatig een B-klasse auto tegen. Is het dan niet zo dat je ook met bijv. een A-klasse auto deel kan nemen aan de begin races als je bijv. maar achterwielaandrijving hebt met een motor in de center (als dat de ijs is)?
-Hebben jullie voor elk setje eisen, zoals achterwielaandrijving met center gelegen motor, of voorwielaandrijving enzovoorts een aparte auto? Nu rijdt ik af en toe in die Lancer of die aan de eisen voldoet, maar als ik dan andere eisen krijg moet ik weer met zo'n ruk auto rijden
.
-Dit kan ik natuurlijk zelf uitvinden, maar blijft dit de hele career zo doorgaan met die eisen? Of krijg je op gegeven moment dat je echt met bepaalde klassen moet gaan rijden ( C, B, A) of blijft het altijd hameren op vorm van aandrijving, afkomst?
Bedankt
Klik om te vergroten...