1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik Forza binnen gekregen, en ik moet zeggen het is veel meer fun dan ik dacht. Ik heb alleen maar pure arcade racers gespeeld, maar dit bevalt me ook erg goed. Het is echt wachten op een kans om er voorbij te gaan. Net iets later remmen dan de anders etc. het valt me echt op dat je gewoon niet of weinig sneller bent dan je tegenstanders en het bochtenwerk enorm belangrijk is \o/

Anyways, ik heb toch een paar vraagjes:

-Ik ben begonnen met eerst wat van die begin race-jes te doen, Asian Open enzo. Echt de eerste races in de laagste categorie. Vandaag ga ik de amateur races e.d. doen. Ik rijd nu met een Mitsubishi Lancer, die nog in klasse C zit. Hij zit echt op het randje, maar ik kan m gemakkelijk veel verder upgraden. In de races die ik gedaan heb kwam ik regelmatig een B-klasse auto tegen. Is het dan niet zo dat je ook met bijv. een A-klasse auto deel kan nemen aan de begin races als je bijv. maar achterwielaandrijving hebt met een motor in de center (als dat de ijs is)?

-Hebben jullie voor elk setje eisen, zoals achterwielaandrijving met center gelegen motor, of voorwielaandrijving enzovoorts een aparte auto? Nu rijdt ik af en toe in die Lancer of die aan de eisen voldoet, maar als ik dan andere eisen krijg moet ik weer met zo'n ruk auto rijden |:-.

-Dit kan ik natuurlijk zelf uitvinden, maar blijft dit de hele career zo doorgaan met die eisen? Of krijg je op gegeven moment dat je echt met bepaalde klassen moet gaan rijden ( C, B, A) of blijft het altijd hameren op vorm van aandrijving, afkomst?

Bedankt :)

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja dat kan, zolang hij maar aan de eisen voldoet. Toen ik net begon met Forza deed ik de European Open met een Lotus Exige die helemaal vol getuned was, zodat het een U 999 klasser was. _O_ Die had ik op Auction House gekocht voor 4500 credits...

2. Als je scherp oplet wat er op Auction House staat en goed omgaat met je geld (strategisch nadenken voor het kopen van een auto) zal je al snel veel auto's in je garage hebben staan. Auto's die je wint, het is verstandig om die te houden aangezien je later wel races krijgt waarin je die nodig hebt. Bijvoorbeeld die Porsche 914/6 die je in het begin wint heb je later nodig in de Factory-Spec races.

3. De eisen kunnen later erg gaan verschillen, elk soort auto komt wel een keer voor.

:thumbs:

3. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Stom om 7 euro te gaan geven aan een ovaal baantje. Hun uit leg is simpel dat het tijd en geld heeft gekost op dat te maken.... Hoeveel banen staan er dan wel niet in de game zelf en dan reken je de rest niet bij...

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, 't is me duidelijk. Thx man. \o/

5. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ovale baan is overdreven. Er zit o.a. een ovale baan bij, maar 't complete circuit is redelijk lang.

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan :b:

7. sega freak

sega freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1066211.aspx

8. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws :)

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    400 MS points :) dat lijkt er meer op maar nog teveel .
    200 MS points lijkt mij een faire prijs , maar zoiets zal MS nooit toelaten.
    Wel een goeie zaak dat Turn10 de FM community luisterd.

10. Niels G

Niels G Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe ik een R1 wagen zo kan tunen dat zijn prestaties nog beter worden?

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik heb liever dat ze gewoon helemaal ophouden met die hele DLC scam, en nu gewoon alvast keihard aan het werk gaan aan Forza 3, zodat die game straks wel voldoende auto's en tracks heeft als je het voor 60 euro in de winkel koopt.

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze daar ook wel mee bezig zijn hoor :p Maar dat er gewoon een aantal mensen zich hier nog mee bezig houden, zodat de forza 2 gebruikers nog langer met forza 2 kunnen.

13. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe dan net als met cars een pack van 6 track, in plaats van 1 schamel baantje voor 600 pingels!

14. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben het DLC-pakketje 200 punten goedkoper gemaakt dan gepland.
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1066211.aspx

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Goed nieuws\o/

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    idd... Al vond ik 600 nog niet zo veel.

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, aan het downloaden :)

18. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem voor 400 xD

19. Speedy-NL

Speedy-NL Born To Be A Winner

Leuk Bevonden:
    0
    En ist wat... die baan? is het echt 400 MS punten waard?

20. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    HEt is zijn 4 topbanen, echt goud! Pff die NF1 gasten alweer bovenaan op de scoreboards :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina