Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Het maakt totaal geen verschil. Als je op Easy speelt, krijg je net zoveel eind-Kudos als wanneer je op Hardcore speelt. Het enige verschil is het niveau van de CPU.
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maakt het ook geen verschil in de punten die je per toernooi krijgt?
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt alleen de style kudos die je tijdens de race vergaart, dus de powerslide, inhaalbonus, etc. Je krijgt geen bonus voor de plek waar je op finished. De majors zijn toernooien en de rest zijn kampioenschappen (op de Invitationals na).

    Was wel lachen laatst met een toernooi online trouwens. Ik had zo gauw niet door dat ik mn voertuig kon veranderen, dus kwam er op het laatste moment achter dat ik de sagaris had, een drift-wagen, terwijl ik het tijdens snelheidsnummers op de R8 of de Gallardo hou. Ik finishde dus laatstes in de eerste en tweede race, maar doordat ik met de sagaris zoveel kudos haalde, tot ik de max bereikt had, stond ik na twee onderdelen ene laatste. De spanjaard die twee keer 7e eindigde haalde bijna geen kudo's :+. Jammer dat ie 4e werd in de laatste wedstrijd.

    Nope, in principe niet. Volgens mij word als je op hardcore speelt (wat ik nog niet heb gedaan), de lat wel hoger gelegd tijdens stijlonderdelen als time vs kudos, superstar enzo, waardoor je hier wel meer moet scoren, maar de bonus voor de posities blijft hetzelfde.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ranking Points zijn bij elke moeilijkheidsgraad hetzelfde.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom speel ik dan in godesnaam op hardcore? 8)
    Niet dat dat ergens over gaat trouwens :9
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat er op easy geen spanning in zit en geen donder aan is..:+
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Damn zeg, wat rijden er een debielen rond online. Heb een tijdje teamevents gereden zojuist. M'n eigen teammaten rijden je er gewoon af als je ze wilt inhalen. Mochten er hier mensen zijn die normaal teamevents willen spelen, let me know.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er is één reden waarom ze dat doen: Teamleader Achievement.
    Ik heb gelukkig alle online achievements. Moet nog de Arcade (Silver, Gold en Platinum) en de Seat Of Your Pants. Maar die laatste kan ook alleen in Arcade, zodra je 30 Medailles behaald hebt, dan unlock je het Hotlap Event.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Net gekocht, eens kijken of ik het niet ben verleerd 8) ben toch bang dat ik meer online ga racen als career :mad:
     
  10. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik de enigste ben hoor, maar die autotjes lijken net speelgoedautos, ze lijken niet eens op een lambo ofzo, daar is nfs al mooier in, de grafix zijn mwa, je ziet de zon niet eens mooi weerspiegelen, en natuurlijk vind ik de gameplay van nfs mooier maar kan aan mij liggen. (spreekt over de demo) :p:p
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. ieder zijn mening natuurlijk, let wel, PGR4 doelt niet op realisme he.. de laatste NFS game doet dat wel, en ik vindt de demo echt bagger.

    En de lambo lijkt niet echt op een lambo ofzo? wat bedoel je daarmee? ik vindt de lamborghini's sprekend op amborghini's lijken namelijk.
     
  12. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Collin43, helaas wordt niet iederereen met evengoede ogen geboren. Lambo's die niet op lambo's lijken. De auto's zijn echt 1op1 nagemaakt en lijken perfect.

    Qua graphics snap ik je punt wel. Maar speel het eens op een hdtv en je zult zien hoe vet het eruit ziet. Maar het asfalt in pgr4 vind ik wel realistischer dan dat gepolijste vulkaanas in nfs :p.

    Speel het gewoon allebei zou ik zeggen ;)
     
  13. Drogba

    Drogba Guest

    Dat mensen nog over de graphics durven te klagen, speel eens in de regen met zon of in de sneeuw, ziet er gruwelijk uit gewoon.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het klopt wel deels wat er gezegd wordt. Omdat de 360 (pgr4) gewoon geen FSAA gebruikt, lijken de graphics minder. Maar hoe meer je speelt, des te beter gaat de game eruit zien. Helemaal de steden in de regen _O_ De auto's zelf vind ik hier en daar nog wat kartellig, iets wat ik gewoon jammer vind. Ik denk namelijk dat de 360 best meer kan (zie bijv. bioshock of gears of war).
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is sowieso het mooiste spel in het genre.
     
  16. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook, ik vind 'forza motorsport 2' bijv. er veel minder realistisch uit zien ( al vind ik dat ook een super game:thumbs:)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    De 360 zit aardig aan zn max. In je eentje in de storm kan nog wel, maar met een auto of 2-3 voor je krijg je echt framedrops. Dan heeft de 360 het echt moeilijk.

    Hebben jullie trouwens op de Michelin Test Track en het F1 circuit soms ook last van vage geluiden? Het geluid begint bij mij met name op Test Track echt vaak te haperen.
     
  18. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb ik niet, het is me iig niet opgevallen.
     
  19. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteren wat geks ik moest een invit-race doen tegen een testarossa maar de auto waar ik mee reed leek wel een electro auto er kwam totaal geen geluid uit de motor
    echt vaag.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    NFS realistisch? Is die kans niet even groot als dat er 2 seconden geleden een meteoriet al het leven vernietigt heeft?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina