Je krijgt alleen de style kudos die je tijdens de race vergaart, dus de powerslide, inhaalbonus, etc. Je krijgt geen bonus voor de plek waar je op finished. De majors zijn toernooien en de rest zijn kampioenschappen (op de Invitationals na).
Was wel lachen laatst met een toernooi online trouwens. Ik had zo gauw niet door dat ik mn voertuig kon veranderen, dus kwam er op het laatste moment achter dat ik de sagaris had, een drift-wagen, terwijl ik het tijdens snelheidsnummers op de R8 of de Gallardo hou. Ik finishde dus laatstes in de eerste en tweede race, maar doordat ik met de sagaris zoveel kudos haalde, tot ik de max bereikt had, stond ik na twee onderdelen ene laatste. De spanjaard die twee keer 7e eindigde haalde bijna geen kudo's . Jammer dat ie 4e werd in de laatste wedstrijd.
Nope, in principe niet. Volgens mij word als je op hardcore speelt (wat ik nog niet heb gedaan), de lat wel hoger gelegd tijdens stijlonderdelen als time vs kudos, superstar enzo, waardoor je hier wel meer moet scoren, maar de bonus voor de posities blijft hetzelfde.
Laatst bewerkt: 26 okt 2007