Ach, ik vind en vond het altijd wel leuk om die bedrijven een beetje te analyseren en te kijken hoe ze de (game) markt willen veroveren (ik besteed meer tijd aan het lezen over games dan dat ik ze speel ). Een soort van extra diepgang in mn game hobby
Sja, die uitspraken waren toen wel bedoelt om de wereld het gevoel te geven dat de PS 3 echt 2 of meer keer zo sterk zou zijn dan de 360. MS deed dat veel netter en gaf aan dat beiden consoles ongeveer even sterk zouden zijn. Andere insteek die ik toen en nu lovend vind.... NU nog steeds zie je (PS 3 only) ontwikkelaars uitspraken doen over de vele mogelijkheden van het apparaat en dat deze game ALLEEN op de PS 3 kan draaien (demo van Killzone 2 nog trouwens )
Nog steeds word er helemaal niemand weggeblazen door de games van Sony en blijkt dus dat ook de PS 3 een gewone opvolger is van de vorige generatie en deze console niet de wereld zal veroveren als waren het de PS 2....
En natuurlijk kunnen we pas oordelen als de games uit zijn op de PS 3. Want sja, tot op heden hebben ze dus nog niets van hun verhaaltjes waargemaakt en wachten we weer lekker verder op de volgende AAA.....
Edit: en oja, waarom zit er geen schademodel in de demo...?? Ik vergelijk GT5 niet eens met Forza maar heb wel verwachtingen gekregen DOOR Forza...
Ik geef alleen aan dat het bewuste filmpje me ietwat tegen viel door de velen foutjes die ik zag....
Het enige dat ik zag in dit filmpje is dat de wagens mooi waren maar voor de rest was er niets wat mij aan een race SIMULATOR deed denken.....
Laatst bewerkt: 28 okt 2007