1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Op dit moment maakt de 360 gewoon gehakt van de PS3. Dat is gewoon een feit. Met de komst van R&C en Uncharted komt er pas wat gang in de PS3. Volgend jaar komen daar nog Killzone 2, MGS 4, GT 5, White Knight Story en Little Big Planet bij. Als je de releasedatums van beide consoles naast elkaar ligt zie je een enigszins zelfde lijn kwa uitgave van triple A titels.

2. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjaa... We hebben het nu wel over triple A titles voor de ps3. Maar wie zegt dat het goede spellen worden. Voor het zelfde geldt is het weer crap. En van de laatste beelden van MGS4 was ik zeer teleurgesteld.

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf iedere keer maar denken aan de uitspraken van Sony een aantal jaar geleden over hoe de 360 eigenlijk een Xbox 1.5 was etc.

De 360 zou niet "next gen" zijn want dat maken wij wel uit wanneer next gen zou beginnen \o/ :lol:

Toen hadden we nog pittige discussies over het al dan niet velen malen krachtiger zijn van de PS 3 tov de 360.... :cool:

Waar is de tijd gebleven?? Zijn er nog spellen die straks met gigantische stappen over de games van de 360 walsen...??

Ik begin zelfs steeds meer het gevoel te krijgen dat zelfs GT5 straks niet zo mooi word als dat men nu hoopt....
    Een paar dagen geleden zag ik een (ingame) filmpje, GEEN schade, GEEN impact bij botsingen die je weggedrag veranderden en WEL de mogelijkheid om af te snijden zoals dat reeds bij alle anderen delen zo "realistisch" was....

Edit: hier het bewuste filmpje dat er verder wel mooi uitziet!

Ik ben heeeeel benieuwd hoeveel AAA titels Sony nog over heeft om te laten zien dat dit de ENIGE "next gen" console is :x

Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  4. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja, ik denk dat iedere electronica gigant wel eens wat "opgeblazen" verhalen de wereld in stuurt. ik zelf ga daar dan ook niet over discuseren. ik wacht af, en opbserveer dan als beide consoles in de winkel liggen, en als mijn vrienden er een hebben, DAN zie ik wel wie de meest geschikte console heeft die mij bevalt. de keuze is gevallen op de xbox 360. wie weet, na een prijsdaling of tig, en als de nieuwe dual shock controller erbij geleverd word, ga ik alsnog voor een ps3 naast mijn 360. wie weet.......

moet dat dan ? van mij mogen ze even goed zijn. een console is zo goed als de games die er op spelen, en als die op de xbox 360 erg goed is, dan kan die op de ps3 ook goed zijn. ik denk dat system only games meer de manier is om "fan's" naar een console te trekken, want die kopen de opvolger toch wel.

mooi filmpje, maar dat filmpje heeft mij wel bewezen dat ik erg blij mag zijn met forza 2. ok, de AI van forza 2 is net zo min het sterkste punt van het spel, net zoals dit geld voor GT5 prologue, maar er zit wel schade in, en het spel lijkt me (ik zeg express LIJKT, want ik heb de volledige gt5 prologue nog niet gezien) toch wel meer uitgebreider dan gt5p. wel moet ik zeggen dat de car modells er nog ietsje meer afgewerkt uitzien, ook al is de omgeving en het publiek nog wel wat statish, terwijl bij forza 2 en pgr4 het publiek meer "leeft".

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Sorry hoor, maar vind dit wel een beetje ouwe koeien uit de sloot halen hoor. We hebben het over uitspraken die een paar jaar geleden gedaan zijn.

We hebben hier te maken met een demo van een demo. Grafisch gezien blaast GT5 Forza 2 echt helemaal weg. De auto's zien er echt fantastisch uit (zelfs mooier dan PGR4), de cockpitview ziet er fantastisch uit (zelfs mooier dan PGR4) en de banen + omgeving ziet er een stuk beter uit dan Forza 2. Het schademodel zit niet in de demo en ook niet in prologue, maar zit wel in de eindversie van de game. De gameplay in GT5 is compleet veranderd. De controls zijn echt compleet anders dan de voorgaande GT's. De AI is ook flink verbeterd. Ze rijden niet voorgeprogrammeerd op één lijn, maar ze wijken ervan af, ze blokken, maken het je moeilijk bij inhalen en ze maken fouten. Het is echt racen, veel meer dan in Forza 2.

Laten we daar maar over oordelen als die games daadwerkelijk uit zijn of als je ze gespeeld hebt.

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, ik vind en vond het altijd wel leuk om die bedrijven een beetje te analyseren en te kijken hoe ze de (game) markt willen veroveren (ik besteed meer tijd aan het lezen over games dan dat ik ze speel :) ). Een soort van extra diepgang in mn game hobby ;)

Sja, die uitspraken waren toen wel bedoelt om de wereld het gevoel te geven dat de PS 3 echt 2 of meer keer zo sterk zou zijn dan de 360. MS deed dat veel netter en gaf aan dat beiden consoles ongeveer even sterk zouden zijn. Andere insteek die ik toen en nu lovend vind.... NU nog steeds zie je (PS 3 only) ontwikkelaars uitspraken doen over de vele mogelijkheden van het apparaat en dat deze game ALLEEN op de PS 3 kan draaien (demo van Killzone 2 nog trouwens ;) )
    Nog steeds word er helemaal niemand weggeblazen door de games van Sony en blijkt dus dat ook de PS 3 een gewone opvolger is van de vorige generatie en deze console niet de wereld zal veroveren als waren het de PS 2....

En natuurlijk kunnen we pas oordelen als de games uit zijn op de PS 3. Want sja, tot op heden hebben ze dus nog niets van hun verhaaltjes waargemaakt en wachten we weer lekker verder op de volgende AAA.....

Edit: en oja, waarom zit er geen schademodel in de demo...?? Ik vergelijk GT5 niet eens met Forza maar heb wel verwachtingen gekregen DOOR Forza...
    Ik geef alleen aan dat het bewuste filmpje me ietwat tegen viel door de velen foutjes die ik zag....
    Het enige dat ik zag in dit filmpje is dat de wagens mooi waren maar voor de rest was er niets wat mij aan een race SIMULATOR deed denken.....

Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  7. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zojuist even op de officieele site van gran turismo 5 wezen kijken, maar daar word geeneens gesproken over dat er toch schade in komt. en de omgevingen vind ik op de screenshots en video ook niet mooier dan die van forza 2. ach, ik zelf vind dat geeneens zo belangrijk, of erger ik mij daar aan. een iedere ontwikkelaar moet zijn product promoten, en een ieder doet dat op zijn eigen manier. als GT5 uit is, dan pas kunnen we echt vergelijkingen gaan trekken. en dan nog betwijfel ik of GT5 zo'n uitgebreide car editor (voor de zelf gemaakte stikkers/special paint graphics) zal gaan krijgen.

GT5 zal ik (voorlopig) niet kunnen spelen, want ik heb gewoonweg geen ps3. met al die verschillende versies die ze aankondigen, en de nieuwe dual shock gamepad die met weer een nieuwe ps3 bundle zal gaan komen zorgen er voor dat ik nog even wacht om te zien wat het uiteindelijke product word, en welk pakket ik het meest zie zitten. maar ik ga bij een vriend opzeker GT5 checken, want ik wil eigenhandig zien of GT5 de hype waar gaat maken. en of de car modells, de real time reflectie, en track detail van project gotham racing 4 geévenaard kunnen worden, dat betwijfel ik. kijk alleen maar naar het (reageerend op de actie) publiek, en de reflectie in je motor kap als je de "bonnet view" kiest. daar zie je gewoon al de weg gebruikers, EN het publiek ook in. en dit allemaal zonder trage framerates, of pop up (in zowel het spel als de reflectie). nou weet ik wel dat pgr4 meer neigt naar arcade dan sim, maar qua graphics, is pgr4 het mooiste spel dat ik ooit gezien hebt. en ik speel hem op een 47 inch full hd scherm, dus detail zie ik zat :)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wie zegt dat Mass Effect een goed spel wordt? En dat 'weer crap' vind ik duiden op fanboy gedrag. Op de PS3 zijn nog geen exclusives uitgekomen die pretendeerden een topspel te zijn. Met Ratched & Clank en Uncharted krijg je die spellen wél. Een reviewer van Gamer.nl heeft al verklapt dat beide spellen toppers zijn. Net als enkele al verschenen tastbare reviews trouwens, in het geval van R&C.

Hmm.. En hoe weet je dat allemaal? 'Wel schade, gameplay is compleet anders, controls compleet anders, AI verbeterd, tegenstanders rijden niet meer op tramrails, maken echte racemoves.' Vooral dat 'veel meer dan in Forza 2' vind ik vreemd.

Ik ga er even vanuit dat je geen bevoorrechte positie hebt op het eerder spelen van GT5 en ga er dus ook vanuit dat je dit allemaal nog helemaal niet kunt weten. Al die beloftes wil ik eerst waargemaakt zien worden voordat ik ze weer blind slik en meewaai met de hype. Bij de vorige GT4 zou er ook in eerste instantie schade worden geïmplementeerd in het spel, maar is toen ook geschrapt, we zouden Ferrari's krijgen maar die zijn geschrapt (gelukkig zitten die er dit keer wel echt in zoals we inmiddels hebben kunnen zien in filmpjes e.d.), bla bla bla. Allemaal leuk en aardig maar van wat ik heb gezien is van dit alles nog niks waar. Tot op heden zijn alle filmpjes en screenshots enkel grafisch opgepoetste beelden van eerdere Gran Turismo's. De A.I. rijdt nog steeds allemaal braaf in een tsjoeke tsjoeke achter elkaar aan, ik heb geen schademodel gezien, de A.I. gaat echt niet opzij als je een betere lijn hebt maar blijven gewoon strak op hun lijn rijden (tramrails), ze beuken je gewoon weg als je in de weg rijdt i.p.v. om je heen te rijden en most of all: de gameplay ziet er nog exact hetzelfde uit. Dezelfde flauwe over- en onderstuur bewegingen bij bepaalde duimbewegingen op de controller. De geluiden zijn ook nog steeds even kut.

Mijn conclusie na wat ik tot op heden gezien heb: voorlopig is het nog niets anders dan een grafisch opgepoetste versie van GT4, met dezelfde gameplay, sound en domme A.I. Enkel de grafische pracht en het nieuwe camerastandpunt (in-car view) imponeren.

Ik wil al die beloftes eerst ZIEN, dan geloven. Ik ben echt te vaak teleurgesteld door dit soort loze beloftes blind te geloven.

En ja, ik ben een groot fan van de Gran Turismo reeks (heb ze allemaal grijs gespeeld) maar na 4 keer praktisch hetzelfde spel met alleen maar meer auto's en meer pixels wil ik wel eens een echte next-gen revolutie.

Edit: Dit is geen persoonlijke aanval, ik maak alleen even gebruik van jouw goedgelovigheid om mijn verhaal te kunnen doen ;)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe ik het allemaal weet? Omdat ik de GT5 demo heb, die inmiddels al een week te downloaden is vanuit de Japanse PS store. Ik heb de demo inmiddels helemaal kapot gespeeld. Als ik hem naast GT4 ziet, dan zie en voel je gewoon gelijk dat deze zaken veranderd zijn (werd ook wel tijd). Het racen opzich, dus het rijden, voelt gewoon echter aan dan bij Forza 2. Schademodel komt erin, dat heeft Yamauchi van PD inmiddels aangegeven.

Bij Gran Turismo kun je de auto's zelf tunen en afstellen, vrij uitgebreid. Je kunt de auto's niet zelf bestickeren / painten. Persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem. Als raceliefhebber vind ik belangrijk dat het lekker racet, er genoeg banen inzitten en dat er voldoende (realistisch uitziende) auto's inzitten. Wat ik tevens als raceliefhebber / autoliefhebber erg tof vind is de toevoeging van GT-TV waarin oa afleveringen en specials van Top Gear te bekijken zijn. En ook niet geheel onbelangrijk, een race bestaat uit 16 man.

De car models vind ik in GT5 wat mooier gedaan, daarnaast zijn zowel de auto's als de cockpits volledig aliased. Track detail is lastig vergelijken, aangezien PGR4 zich in steden afspeeld en Gran Turismo op racetracks. Er zitten wel citytracks in GT, maar in de demo zit enkel een racetrack. Vergelijk ik de racetrack van GT (suzuka) met suzuka in Forza 2, dan is de winnaar heel duidelijk. Vergelijk ik hem met de nurburgring F1 in PGR4, dan ontloopt het elkaar niet veel. GT5 loopt constant op 60 fps zonder slowdown en heeft geen last van pop-up. Wat wel mooier gedaan is in PGR4 zijn de weerseffecten. Gran Turismo bevat altijd een regen en een wet track, maar daar heb ik nog niks van gezien. Ben benieuwd.

Misschien een idee om een Forza 2 (eventueel ook PGR4) vs Gran Turismo 5 thread aan te maken? :)

[gt]22574[/gt]

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Maar ik heb diverse filmpjes gezien van o.a. die demo en het ziet er nou niet echt heel anders uit :confused: Wat is er dan anders qua gameplay, als ik even mag mierenneuken? En het is maar een demo van Prologue, toch?

En hoe download ik dat ding zelf? Oftewel: hoe maak ik een Japanse account aan? Bvd.

Zijn de geluiden trouwens eindelijk een keer verbeterd?? Of klinken die auto's nog steeds als m'n scheerapparaat?

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan maak je een account aan met als land Japan en een adres uit japan 8)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nevermind ik lees niet alles ;)

13. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo van de Xbox vs PS3 of Wii, maar dit vond ik op het internet. Dit is trouwens afkomstig van een ontwikkelaar zelf, en niet van iemand die het denkt te weten.

"I read various game forums from time to time, and often see gamers complaining about 'lazy ports' to the ps3. They often mention how the ps3 is the most powerful game console and blame developers working on the console for doing a bad job. Sony has all of these people duped by impressive marketing spin, and I'm often amazed at how potent this type of rhetoric proves to be. For those unaware, I'm going to break it down simply and explain exactly why ports to the ps3 will never be as good as their 360 counter parts, and why most ps3 exclusives will likely continue to suck. First, lets debunk a few common misconceptions:

"The PS3 is more graphically advanced than the 360"

Fill rate is one of the primary ways to measure graphics performance - in essence, it's a number describing how many pixel operations you can perform. The fill rate on the PS3 is significantly slower than on the 360, meaning that games either have to run at lower resolution or use simpler shader effects to achieve the same performance. Additionally, the shader processing on the ps3 is significantly slower than on the 360, which means that a normal map takes more fill rate to draw on the ps3 than it does on the 360. And I'm not talking about small differences here, we're talking roughly half the pixel pushing power.

"Ok, fine, but the cell is like, super powerful"

In theory, sure, but in reality it doesn't work out that way. Game code simply doesn't split well across multiple processors. You can probably find a way to split a few things off fairly easily - put the audio on one processor, animation on another; but generally the breakup is always going to leave several of the SPUs idle or underutilized. On top of that, it's usually not CPU speed that restricts the visuals in games - it's fill rate.

"Uh, Blue Ray!"

Great for watching movies, but not so great for games. Getting data off the blue ray drive takes about twice as long as it does to get the same data off the 360's DVD drive. That translates into longer load times, or god forbid if your streaming from disk, tighter constraints on the amount of data you can stream.

"But it's got a lot more space than DVD"

Ok, you got me there - it does have a lot more space, and there is the potential to use that to do something cool, but thats unlikely to be realized in any useful way. There are tons of compression techniques available for data and I'd personally rather be able to get my data faster than have more of it. Most developers who use the entire Blue Ray drive are doing it to work around other problems with the ps3 such as it's slow loading - for instance, in Resistance: Fall of Man, every art asset is stored on disk once for every level that uses it. So rather than storing one copy of a texture, you're storing it 12 times. If you took that entire game and removed all the duplicate data, it would likely fit on a DVD without any problem. They do this to speed up load times, which, as I pointed out before, are painfully slow on the ps3. So in this case, the extra space is completely wasted.

"Once developers figure out the PS3 they'll maximize the hardware and it will be amazing"

I suspect a small number of PS3 only developers will optimize the hardware to do something cool. However, this will be an exception to the rule, and will likely involved game designs that are specifically designed for the hardware and funded by Sony. If those will prove to be fun or not is another question.

Most of the performance centric research into the PS3 has been around making it easier for developers to get the same level of performance you get out of the 360 naturally. For instance, some developers are using those extra SPU's on the cell to prepare data for the rendering pipeline. Basically, they take the data they would normally send to the graphics chip, send it to an SPU which optimizes it in some manner, then send it to the graphics chip. So, once again we see an 'advantage' in hardware being used to make up for a disadvantage in another area - a common theme with the ps3. And this introduces an extra frame of latency into the equation, making controller response slower.

So, the common theme is this; developers must spend significantly more time and resources getting the PS3 to do what the 360 can already do easily and with a lot less code. Lets look at how this translates into practical realities for a moment:
    Why the PS3 version often pails in comparison to the 360 version, and why exclusives often suck:

As outlined above, getting equivalent performance out of the PS3 requires a lot of work unique to the platform, and in many cases, even with all these tricks, you still won't see equivalent performance. Thus, many ps3 games have simplified shaders and run at lower native resolutions than the 360 versions. On top of this, there is shrinking incentive to do this work; the PS3 isn't selling.

The code needed to make the PS3 work is most likely only useful to you on the PS3, as the types of tricks you need to do to make the thing perform are very unique to the platform and unlikely to be useful on any other architecture now or in the future. These issues all stem from unbalanced hardware design, and any future hardware that is this unbalanced will likely be unbalanced in a completely unique way.

Finally, there's the problem of resources. Game Development is, at it's heart, a resource management challenge. Given finite resources, do I have these five engineers work on optimizing the PS3 version to look better, or do I use them to make the game play better and fix bugs? Do I change my design to fit with what the PS3 hardware does well, or simply run the game at a slightly lower resolution on the PS3 to make up for it? Developers striving to push the PS3 hardware have often sacrificed their game in the process.

This post might come across as a lot of Sony bashing, but it's just the reality from the trenches. Sony let their hardware be designed by a comity of business interests rather than a well thought out design that would serve the game development community. They are going to loose hard this round because of it, and I hope that in the next round they take lessons from this round and produce a more balanced and usable machine.
    http://jbooth.blogspot.com/2007/10/ps3-misconceptions-and-spin.html"

Bron:http://boards.1up.com/zd/board/message?board.id=games&thread.id=433084

14. music_maniac196

Leuk Bevonden:
    0
    dat gt5 mooier is dan gt4 zou niet meer dan logish moeten zijn, want die is op de ps2. en begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook psone met alle gt's en ps2 met alle gt spellen, en vind het een mooie race serie. de eerste die toen de bestuuring zo strak had, dat ik met een stuurtje echt het gevoel hebt te racen. maar ik heb bij een vriend ook de bewuste demo gespeeld, maar dat van die aliassing over de wagens heb ik niet gezien (was ook op full HD tv, alleen was die maar 32 inch ipv mijn 47). wel kon ik zien dat de car modells wel weer mooier en ronder waren afgewerkt. maar dat was echt het enige dat ik mooier vond aan gt5 vs forza2 vs pgr4. publiek was mij te staties, ai nog steeds even dom (ja, dat is ook zo met forza 2 en met pgr 4), dus zal ik het volledige spel moeten spelen voor ik hier dieper op in ga. nu blijft het bij beloftes van ontwikkelaars, en de demo's die vrij zijn gegeven. en die demo's hebben mij nog niet overgehaald om ook een ps3 te scoren. we zullen zien.

ja, dat weet ik. zat al in eerdere gt games, ik doelde hiermee meer op het feit dat forza 2 dit netjes had gejat van gt (beter goed gejat dan slecht bedacht zeg ik altijd maar.). en dat jij het bestikkeren/painten niet belangrijk vind, dat kan goed zo zijn, maar van mij mag je gezellig een dagje langs komen, en kijken naar mijn creaties, en die van anderen. het painten/bestikkeren is echt een game op zich ! voor mij geeft dit een echte meerwaarde aan dit spel. niet alleen pimpen qua spoilers en andere gadgets, maar ook het uiterlijk je eigen karakter geven vind ik super gaaf. voor mij blijft forza 2 voorlopig de meest complete race ervaring geven (tot er een game komt die al deze features in een nog mooiere verpakking stopt, EN behalve console reken kracht stoppen in de bestuuring, ook de AI een schop onder de kont geven zodat de AI netjes opzij gaat als ik al meer dan 50% voorbij hen bent. dit is in het echt ook zo).

meer auto's met zo'n domme ai ? nee, dank je. tot de tijd komt dat consoles zoveel reken kracht hebben dat ze zowel de graphics, de bestuuring, en de ai op hetzelfde nivo komt, speel ik liever een spel met MINDER van die domme bestuurders op de weg. zowel bij de gt5 demo als bij pgr4 en forza2 trek ik soms bijna de haren van de kop zo dom zijn die gasten. bij pgr4 en forza2 zorgt de moeilijkheids graad die je kan instellen alleen voor dat de ai later in de remmen gaat, en soms harder durft te rijden. dat noem ik geen verbetering. helaas geld hetzelfde voor de gt5 demo.

waarom niet de nurburgring nordshleife ? die is namelijk in FORZA 2 zoveel mooier, dat ik eindelijk kan onthouden waar ik op die grote baan ben ! voor het eerst in mijn leven rijd ik die baan met plezier ! bij pgr3 leek ieder gedeelte hetzelfde (zeker al die bomen gecopied paste !), bij pgr4 is het al beter, maar vind ik het maar een dode boel zonder publiek en race tenten en vrachtwagens. in gt5 heb ik die baan niet gezien, dus helaas geen vergelijkings materiaal.

ik vraag mij sowieso af waarom ik mij toch telkens laat overhalen om te reageeren op topic's die gaan over "game a is beter dan game b", want ik leef met de regel dat een spel dat mij speelplezier geeft, een goed spel is. geen twijfel mogenlijk dat ook gt5 mij een hoop plezier kan gaan bezorgen, maar het geld groeit mij niet op de rug, en na de aanschaf van mijn nieuwe tv was er geen geld meer over om En nieuwe games voor de 360 te kopen, EN een ps3 met nieuwe games. dus hierna lees ik alleen maar mee (hoop ik) en wens ik een ieder veel plezier met de game naar keuze. welke dat ook is. een forza2 vs project gotham racing 4 vs gran turismo 5 hoeft van mij dan ook niet, het zij er vraag naar is door andere leden, want wie ben ik om te zeggen wat de forum makers wel en niet kunnen doen ? :D

game on iedereen !

15. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was paar bladzijdes geleden ook al gepost, maar ik volgens mij heeft die gast wel gelijk als ik zo de vergelijkingen zie etc.

16. Shagoe

Shagoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de demo gisteren bij een kameraad gaan spelen (gt5). Dat driftgeluid... echt om te janken. En als je een jump maakt, dan land de auto zo arcade :confused:. Het publiek is wel mooi gedaan vind ik, maar tzou pas prachtig zijn als ze echt reageerden! Als je gewoon stopt en er blijft staan, zitten ze nogaltijd rond te kijken alsof de baan votstaat met auto :D

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij bedoel je GTHD. In GTHD zit namelijk een driftmode (en GT5 demo niet) en in GTHD kun je jumpen (in de GT5 demo niet).

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Grappig! Jij spendeert 600 euro aan een product en dat product maakt niet waar wat de desbetreffende fabrikant heeft beloofd. 't Is maar net hoe je zo'n uitspraak bekijkt, he?

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof microsoft alles waarmaakt wat ze beloven... Denk dat ze allemaal weleens wat beloven en het niet waarmaken.

20. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat denk je, maar je weet het niet zeker.

Sony heeft beloofd dat next gen gamen zou beginnen bij de release van hun wonderapparaat. Hebben we er al iets van gemerkt dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina