Wiggers, nep negers en wannabee gangsters

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sneaky, 1 nov 2003.

1. Sjtuff

Sjtuff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]ikFbsOfdQmA[/yt]
    Vergeet Blerick, het gaat om Geleeeeen (anders amputeer ik je beeeeen):lol:

Absoluut niet van mij maar moest er even aan denken bij de rest van die filmpjes. Clip was niet serieus bedoeld, maar de track wel of andersom ofzoiets. Wel best een vette clip8)

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die zachte G klinkt echt niet 8)
    en ik ben nog wel een Limburger8)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    lil maistah :emo: die gozer heb ik wel eens gezien echt een triest figuurtje, wel eens een keer wiet van hem gehaald maar dat ter zake :9. Ik heb het niet zo op die wannabe's.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    OKP!!

Of bestaat die click niet meer? Waren vroeger toen ik er nog woonde in koog flink aan het kloten. Westerwatering, goddamn wat een schijtherinneringen heb ik daaraan zeg :')

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tijdje niet gekeken in dit toch wel interessante topic.

OKP bestaat volgens mij nog steeds wel. Tenminste, toen ik twee jaar geleden nog op het VMBO zat was er een jongen in mijn klas die meende dat hij bij deze zogenaamde 'click' zou zitten. Het stond bij mij op school ook overal op de muren geschreven met stift.

Laatst nog wat funny's meegemaakt. Ik werk in Zaandam bij de plaatselijke Dirk van den Broek. Toen ik laatst s'avonds alle winkelwagentjes naar boven moest halen samen met een kassameisje:x liepen we beneden in de passage.

Ergens verscholen in een hoekje zaten 2 wannabee's op de grond, ze keken heel stoer natuurlijk. Zelf vonden ze het erg 'ghetto' om daar zo te zitten op de koude vloer, om de volgende dag met diarree in hun bedjes te liggen. Toen we langs liepen probeerde ze ook nog een beetje indruk te maken op he kassameisje, ze reageerde er jammer genoeg voor hun niet op.

Even later liepen we nog een keer langs en toen zei datzelfde kassameisje luidruchtig het volgende: 'zitten die zwervers daar nu nog?'... toen we vervolgens later weer binnen kwamen waren ze verdwenen. Ze hadden wel een puinhoop achter gelaten van troep helaas..

6. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don-G kan toch écht wel rappen.

Hij komt heel hard op Raakvlak en Het Is Aan Aan. Voor de rest is Raakvlak natuurlijk gewoon grappig door die achterlijke lines van die andere rappers, haha.

LSD is kut voor de rest. Die rode outfit van Nino en die rode Golf zijn toch wel het dieptepunt in die clip van Het Is Aan Aan.

Laatst bewerkt: 17 feb 2008

Deel Deze Pagina