UnderGround Drum&Bass,en Electronic Muziekanten Topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MaxxRaptor, 28 okt 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Speciaal voor deze gelegenheid heb ik een Topic geplaats die geheel staat voor de Anti Commercie Muziekanten zoals Drum&Bass,Alternatieve Dance,Electronic en dat soort Genres.

Nu ben ikzelf ook een Alternative Muziekant en momenteel werk ik aan een Site,deze Topic is ook voor Fans die jaren met dit Genre meegaan zoals Prodigy,Junkie XL,KMFDM,Gravity Kills,noem maar op.

Discusieer hier gerust over waarom zoveel DJ's de Commercie verkiezen,of wat jou vizie is kwa de Alternatieve Genres of wat dan ook en wat jou Favoriete Artiesten zijn,en hoe je ze ontdekt hebt.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Prodigy en Junkie XL zijn ook commercieel jochie :) (wel vet though, vooral prodigy is hard). Niet lullig bedoeld maar je klinkt echt als zoon jochie die geforceerd "underground" wil zijn. Kijk ik hou over het algemeen ook niet van die commerciele mensen maar dat komt omdat ik de grootste gedeelte van die muziek niet trek, maar af en toe komen er toch wat commerciele nr's die het luisteren wel waard zijn, wat maakt het uit of het underground of commercieel is, als je maar geniet van de muziek.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Hoo nou wacht es even!!

Wat de term Underground betreft is gewoon om aan te geven waar die sound voor hoort te staan,om een voorbeeld te noemen de Prodigy is een groep die zowel zeer goed doet in de Commercie en Alternative algemeen.

Maar vergeet niet dat iemand die top 40 luistert niet snel een CD ervan zou beluisteren,wat ik bedoel is dat je als mens moet kijken om je heen dan alleen recht toe recht aan,en dat je durft ervoor uit te komen.

En nog iets,ben ook iemand die naar vanalles luistert zolang het met liefde en passie is gemaakt maar daar gaat deze Topic niet over.

Niet verkeerd bedoelt,maar ik herinner me heel goed dat Prodigy bekent werd in een tijdperk waar dat soort Artiesten juist meer waardering begonnen te krijgen al waren er vele die het wel hate enzo..maar dat blijf je altijd hebben.

En niet zo snel oordelen over iemand,want dat doe ik ook niet :)

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    in dat geval, mijn excuses, ik begrijp je :thumbs:

Deel Deze Pagina