De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Kun je dan posts zoeken waar ik die smiley gebruik? Aangezien ik die nog nooit heb gebruikt, zelfs niet in de vorige post.

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien veremoticoniseert ie je posts?

En @ berenscheet, ja heheh.
    Toch wel lang geleden van Ajax.
    Vind het wel altijd mooi aan Ajax dat er ieder jaar een periode is dat iedereen van de club wat te zeiken heeft omdat het op een moment even kut gaat. Nu hoor je vast weer niemand.

3. berenscheet

berenscheet Guest

achja, ik ben vorig seizoen een x naar de Amsterdam Arena geweest naar een wedstrijd van Ajax en opzich was de sfeer toen wel leuk. maar als het even slecht gaat met Ajax worden de supporters boos, gaan ze janken, spelers uitfluiten bla bla bla. terwijl ze denk ik beter preseteren als je ze toejuicht dan tegenfluit..:{

EDIT: hoppatee 3 uit 3 voor PSV vandaag met vrije trappen. Nu Perez. En wat is die westerveld slecht met vrije trappen zeg :emo:..

Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2007
  4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lang geleden dat Ajax bovenaan stond.... Momenteel staan ze nog bovenaan jongen. Goed, PSV zal wel gewoon nu winnen van Sparta_0/

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat je nou loopt te zeiken..? En ik snap ook echt totaal niet waarom jij zo nodig provocerend moet reageren op het feit dat Ajax met 1-0 heeft gewonnen. Dat is in mijn ogen pure frustratie door het feit dat dat clubje van jou 12e staat.. Dus voor je over Ajax gaat beginnen, dat het lang geleden is voor ons, volgens mij is die 'topclub' van jou sinds '81 al niks meer in de Eredivisie.. Want een kampioenschap in de eerste divisie in '98, is niet echt iets om trots op te zijn, als 'topclub' zijnde..

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Ajax het eigenlijk in werkelijkheid 'kut' deed in de eredivisie heb ik het over gijs.
    Jij hebt de posts ervoor niet gelezen misschien?Ik bedoel toen hadden ze echt wat te zeiken.

En @ GG ik heb het o.a. over wat Berenscheet hierboven zegt.
    En mij hoor je nu nog niet zeuren over AZ hoor. Ik ben er trots op wat ze tot vooralsnog hebben laten zien in de Uefa cup.

Laatst bewerkt: 28 okt 2007
  7. berenscheet

berenscheet Guest

jezus..die Marcellis loopt nou volgens mij 1:1 qua kaarten. weer een gele kaart omdat ie er gewoon invliegt. PSV krijgt het nog moeilijk in de Champions League nu Addo 4 wedstrijden is geschorst en de enige goede vervanger Marcellis is (die al een gele kaart op zak heeft)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles gelezen, en reageer op jou en niet op de rest. Ik reageer op het feit dat jij zo provocerend reageerd. Terwijl jij niet al te lang geleden nog behoorlijk ajacied was, en nu opeens zo'n klappertje bent. Beetje respect voor je oude club mag best. Want de post waar jij op reageerde van Mtthz had niks negatiefs te melden tegenover jou of AZ.

9. berenscheet

berenscheet Guest

Lelijk!! Sparta 1-4 PSV vanuit penalty.

10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ghehe, je moet toegeven dat ze wel op elkaar lijken :emo::'-( maar je snapt wat ik bedoel.

Nog 7 minuten zweten voor het pc-tje, met een 3-2 overwinning lopen we in op 1 van de directe concurrenten aangezien NAC 8e staat.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het ook meer de media hoor maar toch ook de fans.
    Ik bedoel als er een trainer weggaat en er wat wedstrijdjes worden verloren wordt er altijd gelijk moord en brand geschreeuwd. Ik heb weinig respect meer voor het ajax wat het nu is, wel voor wat het ooit was. Spelers die imo onterecht worden uitgejoeld terwijl ze nog gewoon voor het ajax spelen en het grafbestuur wat er nu al jaren zit te kloten... Tja, ik vind dat niet cool.
    En nu wordt er met 1-0 gewonnen en speelden ze misschien aardig en is alles weer ok.

En wat Mtthz betreft die trouwens wel wat negatiefs te melden over AZ. Mij hoor je niet zeuren over AZ hun 12e plek, kampioen worden ze niet meer maar ik neem genoegen met een 5e plek gezien de laatste paar seizoenen..

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jij de afgelopen tijd een wedstrijd van Ajax bekeken hebt, maar ik zag geen passie, geen Ajax. Dat zag ik vandaag pas weer. Dan kunnen ze wel winnen, maar als ik dodelijk saai voetbal wil zien, ga ik wel PSV kijken.. Ajax moet winnen op een overtuigende manier, dat is mijn Ajax. En met dit materiaal moet dat makkelijk kunnen.
    En wat Mtthz betreft, die had in de post waar jij op reageerde, niks over AZ te melden. Pas daarna.

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Milan 0-1 Roma. Totaal onverdiend trouwens. Ongelofelijk het verschil bij Milan tussen de CL en de Serie A.

EDIT: Onbegrijpelijke penalty voor De Rossi en rood voor Ambrosini, maar De Rossi wil het mooi doen en schiet over. Hard voor 'em.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    komt ac milan - roma ook ergens op tv?

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    NAC werd dat jaar ook kampioen, maar dan wel een divisie lager :mad::+

Vandaag NAC - AZ een goede wedstrijd, maar jammer dat NAC heeft verloren. Ze hadden goede kansen op de gelijkmaker, maar helaas waren die kansen niet aan Gillissen, Amoah en Lurling besteed :'-(. Al met al een goede wedstrijd van NAC, hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken naar Sparta (beker) en volgende week Utrecht.

Die AZ-etters liggen trouwens wel snel op grond. :mad:. Voortaan maar niet meer stofzuigen dus als AZ speelt :+

EDIT: Viktor, die wedstrijd werd vanmiddag uitgezonden op Sport1 als ik me niet vergis

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah ik bedoel een samenvatting;)

17. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, volgens mij komt die vanavond in Voetbal Insite Buitenlands Voetbal, rond 22.30u :).

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Real Madrid 3-1 Deportivo La Coruña.

0-1 Xisco
    1-1 Van Nistelrooy (penalty)
    2-1 Raúl
    3-1 Robinho

:cool:

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    "GOAL FOR BARCELONA! Thierry HENRY makes the breakthrough and it's his 4th La Liga goal of the season. Gevoani does the hard work on the right, showing great strength as he gets past Santi Acasiete and avoids the challenge of keeper Cobeno before playing in Henry to his left. The Frenchman shoots into an open net. 1-0 Barca."

EDIT: "We're off at the Nou Camp. Bizarrely, Thierry Henry's shorts are very wet." 8)

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ben inderdaad nog niet in de galgenwaard geweest nee. Dus zou het ook niet weten, je zal ongetwijfeld gelijk hebben, maar bij 1 video/camera shot leek het net of gast-publiek daar dichtbij zat in dezelfde hoek. Maar is dus schijnbaar niet zo.

Neemt niet weg dat wij gewoon weer aan kop gaan. Simpel middagje gehad daar in rotterdam, zullen we nog wel meer hebben;). Voetballend niet al te best, maar domme overtredingen van Sparta heerlijk afgestraft. Lindebergh met een smerige overtreding wat rood had moeten zijn. Maar goed, soms waren wij ook wel gelukkig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina