Het huiswerk draadje

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 25 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    is 10 September wel goed Engels?

Is het niet the tenth of September of September tenth?

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook gezien, kon alleen niet op het goede komen :)

ik dacht ook aan September the 10th of zoiets, maar dat vond ik er ook zo raar uitzien. Maar 10 September is zeker fout.

3. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo daar ben ik weer:) Heel erg bedankt voor de antwoorden, hier gaat het me wel mee lukken;). Dat van die 10 september: Ik had boven aan de brief 10 september 2007 (de datum) dus toen zette ik het daar ook maar neer:9

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, ik heb jullie hulp nodig:9

Ik moet 2 situaties beschrijven waarin ik moeite heb gehad met het leveren van kritiek op het gedrag van een ander of een mening van een ander. Ook moet ik beschrijven hoe ik me toen in die situaties gedroeg en hoe ik toen in die situatie dacht.

(en dan moet je nagaan dat ik een chemische opleiding doe:x)

Maarjah, ik heb inspiratie nodig!;) Weten jullie iets??

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    - Als iemand niks voor een werkstuk heeft gedaan, of iig minder dan jij, vind ik dat erg moeilijk/lullig om aan te geven in een procesverslag.

- In de trein, commentaar leveren op mensen die muziek niet voor zichzelf kunnen houden, maar het door de speaker afspelen

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een mooie*)

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een paar vragen die ik moet maken maar loop bij minstens 1 vraag vast heeft iemand toevallig een uitleg: Hoop echt dat iemand dit weet:

3.) Ga op zoek naar een website waar duidelijk sprake is van immersive navigation en licht toe waarom dit volgens jou daar het geval is

en

7.Welke narratieve elementen zitten er in Super Mario voor de Nintendo 64 (de versie die tijdens de les gespeelt moest worden). Is er ook sprake van paidea? Leg uit waarom wel/niet.

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Moet jij Mario spelen tijdens de les:eek:?

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zag die vraag aankomen :D, maar ja ik mocht dit jaar wel 1 hele les gamen. (wel op de wat oudere reconsoles: nintendo 54 - ps2 - psp - nintendo ds) Maar ik doe dan ook een toffe opleiding _O_ (CMD)

Mr weet iemand heeeel toevallig die vragen of wat er mee bedoeld word?

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  10. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Immersive Navigation: geen tekst gebaseerde ervaring om info te verzamelen maar is meer het navigeren in 3D-spaces en gaat om het visuele plezier en de verkenning.

Deze samenvatting vind je vast wel fijn. Daar komt t namelijk uit :+

Maar dude, google is echt je vriend. Dit kwam van de 1e hit bij het zoeken naar immersive navigation (zonder aanhalingstekens dus)

/edit: paidea. Lijkt me iets met educatieve aspecten binnen de game.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    SUPER!!! thnx!! Daar heb ik wat aan.

Ik kreeg bij google echt helemaal niks :eek: (al twijfel ik nu of ik gezocht had op alleen ned of niet) Maar thnx echt tof! :)

12. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0

ben ff aan het statistieken
    dit is de uitwerking van een som, maar ik heb geen idee hoe ik aan die SD moet komen, weet iemand de berekening? 8)

13. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ah ik heb het gevonden
    bij proefpersoon 2 komt er 0 uit
    waardoor het niet 1/10 wordt maar 1/9
    thnx voor de link :)

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik zoveel werk heb en ik door de bomen het bos even niet zie hoop ik dat iemand iets kan wegnemen. ^^

Ik heb morgen een debat en moet Tegen de volgende stelling debatteren: (overigens zijn voor argumenten ook handig want het is handig als ik daarvan op de hoogte ben) Kan iemand hier wat voor verzinnen?

Stelling: “Televisie maakt ons dom en is daarom gevaarlijk voor onze hedendaagse democratie.”

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    - Televisie bevat veel educatie, waaronder veel politieke debatten en onderwerpen. Hierdoor leer je veel over wat er op dit moment in Nederland aan de orde is.

Lange dag gehad, dus meer komt er nu ff niet uit.

17. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Door tv kunnen meer mensen worden bereikt. Stel je wilt een nieuwe partij beginnen. Via tv kan je snel veel mensen bereiken wat anders niet was gelukt, wat weer goed kan zijn voor de democratie.

TV maakt niet dom. Net zoals lezen niet slim maakt. Ligt er aan wat je leest en wat je kijkt. Anders kan je ook stellen dat je van de libelle lezen dom wordt.

Gewoon goed opletten wat anderen mensen zeggen en niet elk argument voor waar aan nemen. Blijf wel kritisch.

(sorry, had geen zin om mijn tekst heel goed uit te werken, heb beetje haast, hoop dat je het begrijpt ;))

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook last van die lange dag. Mare THnx :) ik heb nog 2 goede nodig.

Wow thnx daar kan ik ook wat mee :thumbs: Begrijp het zeker :)

Laatst bewerkt: 19 nov 2007
  19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee hoe ik aan deze informatie kan komen:

de maten, lengte, breedte, diepte
    het materiaalgebruik van muren, vloeren, plafonds en kozijnen
    detaillering bijvoorbeeld met daklijst, bordes
    kleurgebruik

Van het Rijksmuseum. Dit is voor een ckv opdracht maar op internet kan ik het niet vinden|:-

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    bel het rijksmuseum op, leg je situatie uit en ik denk dat iemand je wel kan helpen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina