De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax :thumbs: Lekker fel gespeelt, af en toe zelfs goed voetbal laten zien t.o.v. de voorgaande weken, Maduro goed, Siem De Jong prima, Huntelaar effectief, Suàrez levensgevaarlijk, verdediging prima met Heitinga en VD Wiel.

Inter =( Genekt door hun ex-doelman (Fontana) met een paar knappe reddingen.

Liverpool - Arsenal: Schitterende wedstrijd, terechte eindstand => 90 minuten lang volop genoten.

Lindenbergh: Vond het al een idioot bij Ajax maar na die overtreding op Koevermans is het me al helemaal duidelijk dat die vent verschrikkelijk gefrustreerd is. Wat een achterlijk veulen...

Milan - Roma: :9 :lol:

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vond je Siem De Jong goed? Heb in de 2e helft iets meer op hem gelet, en zag em geen bal goed raken..

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    :{

Hij heeft verdedigend een paar keer prima opgetreden, steeds de diepste spits gezocht met z'n pass, een paar keer Suàrez weggestuurd de diepte in, Rommedahl in de eerste helft een keer over de verdediging heengestuurd, fel gespeeld, draait steeds de goede kant op (richting spitsen, wat duidt op vertrouwen en inzicht) en speelde met flair (paar schoten op goal van afstand).

Dat voor een 18-jarige jongen die voor de tweede keer mee mag ballen in het eerste dat kut draait en uit bij Utrecht speelt; ik vond dat ie het prima deed.

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    gaf hij niet die pass op luque waar de goal uit voorkwam??
    of het was vertonghen, het werd niet gezegd

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat was Vertonghen.

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat was echt niet meer normaal. Bij elk tikje leek het wel of ze bijna dood gingen en vervolgens wel de wedstrijd uit kunnen spelen, op Martens na dan.
    De wedstrijd was fel, maar het waren echt geen bikkelharde duels.

Louis neem lekker je meisjes mee naar alkmaar.

Gelukkig zag ik NAC weer eens een goede wedstrijd spelen, dat is tot nu toe ook zeer zeldzaam dit seizoen. Ze kregen vandaag te weinig, maarja dat is je eigen schuld als je zo knullig 3 doelpunten tegen krijgt. Vooral die derde, ik schaamde me kapot op de tribune.

Deze wedstrijd is weer voorbij. Op naar woensdag, waar we Spangen eens gaan laten zien wie wij zijn.

En over dat vuurwerk incident bij Utrecht:
    Als je als supporter vanuit het uitvak bij Utrecht vuurwerk tot bij de keeper kan gooien, dan moet je maar gelijk gaan soliciteren bij de New York Yankees want dan heb je een hele goede werparm.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens de beelden (en de commentator) waren juist alle gefloten vrije trappen een juiste beslissing van de scheids. wat een kinderachtig publiek van nac.

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Je weet niet eens waar je het over hebt gast. De vrije trappen waaruit de doelpunten kwamen waren terecht, maar dat alle gefloten vrije trappen terecht waren dat is echt onzin. Overal staat geschreven dat de scheids een slechte wedstrijd floot en ik hoorde volgens mij ook nog de commentator zeggen dat de scheids niet sterk floot . De schandaligste beslissing van de scheids was zelfs nog een penalty aan NAC geven, dat ging nergens over.

Het publiek van NAC heeft zich ook niet meer dan bij een andere wedstrijd tegen de scheidsrechter uitgelaten, vandaag viel het allemaal nog reuze mee.
    Het publiek ging het meer om de vallende ziekte bij az.

Het publiek was over de zeik omdat er om de haverklap weer een speler van az op de grond lag. Als strevende zwanen strotte ze zich ten aarde en bleven net zolang liggen tot ze verzorging kregen en zodra ze buiten de lijnen waren, waren ze ineens weer fit genoeg om de hele wedstrijd uit te spelen. Dit is wel een keer of 6, 7 gebeurd en daarnaast begon az al met tijdrekken in de 60ste minuut. az is in Breda gewoon goed weggekomen door het slecht verdedigen van NAC, verder hebben ze niets laten zien.

Maarja na dit verhaal zou ik bijna vergeten dat alles wat op tv word gezegd waarheid is :b:

WE'RE NAC AND WE'RE PROUD OF IT

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    In vergelijking met z'n vorige wedstrijd vond ik dit echt een mindere wedstrijd van hem. Hij heeft ook wel goede dingen gedaan, maar ging ook een paar keer behoorlijk de mist in.. Vond ik dan.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Z'n VORIGE wedstrijd? Dat was 5 minuten meedoen tegen Sparta :eek:

Ik heb 'm bijna geen fouten zien maken. En de fouten die hij maakte zijn logisch voor een bijna-debutant en voor zo'n jonge gozer.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    oh, dacht dat ie langer meespeelde :+
    Anyway, ik was niet kapot van hem :+

12. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hij maakte geen enkele fout, is pas 18 en moet zijn debuut maken in een vrije moeilijke tijd.

ik vind dat ie het geweldig heeft gedaan!!

13. Drogba

Drogba Guest

Mooi voetbalweekend inderdaad, Liverpool lekker afgezakt prachtig om te zien gewoon. Torres en Alonso beide minimaal 3 tot 4 weken uitgeschakeld dus komt goed uit, de fans zullen wel even ynwa zingen en weer 15 minuten vroegtijdig de wedstrijd verlaten.

En wat bezielt Milan, verliezen van een Tottiloos Romn. Die Ronaldo blijft voorlopig nog wel banken, Drogba krijgen ze nooit. Ik voorspel Inter weer kampioen.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2007
  14. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, de meesten zijn hier Nederlanders. Maar niettemin, Club Brugge heeft eht weer eens gedaan :) 2 -1 van RC Genk. Dat is prachtig nieuws, nu met een 12/12!

*Moest het ergens kwijt

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Liverpool komt er wel dit seizoen. Heb jou hier trouwens niet gezien toen Chelsea dramatisch draaide. En nu kom je effe de victorie kraaien. Typisch weer toch...

Maarja, ik zag Chelsea tot 5 jaar geleden sowieso nooit. Neppe rotzooi. Wat heb ik een bloedhekel aan die club zeg. Vooral Drogba, die arrogante kwijlkop.

Gelukkig wint Liverpool iedere keer van Chelsea als 't er echt om gaat *)

En 'Drogba krijgen ze nooit' :lol: Dat vogeltje is gevlogen zodra de eerste mogelijkheid zich voordoet. Een man met een clubhart :lol: En dat publiek maar dom blijven lachen en klappen als hij scoort en z'n shirt kust :lol:

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    12/12? hebben ze alles gewonnen?

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgen jullie trouwens ook Duits voetbal? Gaat best lekker voor HSV, ze staan nog maar 4(?) punten achter op Bayern Munchen. Alhoewel Bayern de gedoodverfde favoriet is denk ik dat HSV als outsider toch wel een kans maakt op de titel hoor.

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :emo:

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik spring iedere keer een gat in de lucht als Bayern weer eens punten morst.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hehe, ik ook :+ Gebeurd alleen weinig dit seizoen. En ik blijf Toni een held vinden, ondanks dat-ie daar speelt.

Voor de rest = Duits voetbal not done hier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina