Dat verhaal van de multi-platform zou ook wel veranderen in de toekomst. Wie weet zelfs omdraaien?
Is het niet zo dat alle muliplatform spellen nu nog voor de 360 zijn gemaakt en geport naar de ps3? Als ze beginnen met spellen echt voor de ps3 te maken en die te porte naar de 360, dan is de 360 versie waarschijnlijk slechter. Of zie ik dit helemaal verkeerd?
De nieuwe GTA is ook op een 360 systeem gemaakt volgens mij. Bij alle presentatie wordt het spel iig afgespeelt op een 360.
Leuk puntje voor de ps3, ik vind het hem vele malen klantvriendelijker en fijner werken. Instelling zijn beter onderverdeeld, de Dashboard is veel fijner en stukken sneller. Begin het steeds vervelender te vinden dat het dashboard van de 360 sloom is. Ik heb toch geen zin om te moeten wachten totdat iets in het scherm is geschoven voordat ik iets kan selecteren? Daarbij gaat het 'schuiven' ook nog vaak houterig, marja. Dat moet toch sneller kunnen. Druk je op Arcade games, kan je weer wachten totdat dat geladen is... kom op zeg...
ps. Ik heb ze alle twee, en ik vind de ps3 een beter apparaat. Kwa spellen zit de 360 nu nog beter. Ik heb de luxe dat ik niet hoef te kiezen, gelukkig
Laatst bewerkt: 30 okt 2007