[PS4] The Eye of Judgment

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 feb 2007.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe bevalt de game?
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de game echt top!, echt wat ik er van verwacht had. Alles werkt ook goed, en het enige wat ik een beetje jammer vind is dat de mogenlijkheid er is om de kaarten te kopieren. Maar als het goed is.. zijn Sony en Hasbro daar al mee bezig om dat te verhelpen.

    Qua gameplay is de EoJ echt vernieuwend. Dit is echt een game waar je als Trading Card Game fan alleen maar van gedroomd kan hebben. _O_
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je het ook al stand alone gespeeld ..? is deze dan ook leuk? Misschien ga ik eerst ff het spel "los" proberen
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je stand alone? Je kan de game alleen spelen met kaarten en een camera. Ook online heb je deze nodig. Bij online scan je je kaarten in, en je bewaard de 30 kaarten die je in dat deck hebt gezet. Vervolgens drawt de computer voor jou de kaarten, maar moet je nog steeds zelf de kaartjes uit je deck halen.

    Ik heb gisteravond nog vlug een potje online gespeeld. Die gast had alleen een hoop hele sterke poppetjes, ik was dus vrij kansloos. Toch zijn er in totaal zo'n 24 beurten geweest (hij 12, ik 12). Het hielp ook niet dat ik poppetjes op een ondergrond zette, waardoor ze in 1 keer dood gingen :p

    Valsspelen is eigelijk niet mogelijk. Natuurlijk kan je van internet de plaatjes downloaden, maar de kans is er ook dat diegene de plaatjes daadwerkelijk heeft gekocht.

    Als je iemand thuis hebt om tegen te spelen, zorg dan wel dat je wat boosters erbij koopt. Je hebt namelijk maar 34 kaarten (starter deck bevat 30 kaarten, maar daarvan vier functie kaarten en Booster bevat 8 kaarten). Ieder heeft eigelijk 30 kaarten nodig per persoon. Ik heb dat momenteel opgelost door gewoon samen van hetzelfde stapeltje te pakken. Dat red je meestal net. Als we het niet redden, dan gaan de kaarten van de graveyard (die dood zijn gegaan dus) weer onderop het stapeltje.


    Ik heb echt nog nooit een Pokemon/Magic/Yu-Gi-Oh kaart vastgehouden, maar ik vind dit spel echt geweldig. Het is alleen jammer dat het niet met bekende poppetjes is. Yu-Gi-Oh heb ik uit verveling nog best veel gekeken, was best leuk geweest om de mighty magician weg te zetten, en 1 kaart omgedraaid :p, en die omgedraaide kaart is echt geen val O-)

    Mijn PS Nick is RamonNL
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De game is inderdaad fantastisch, heb hem gisteravond de hele avond zitten spelen. Kopieren van kaarten werkt niet lekker. De herkenning duurt echt flink langer en in de avond leest hij de gekopieerde kaarten amper. Vandaag maar eens kijken voor extra kaarten. Worden de starterpacks ook los verkocht? Die themedecks zijn ook wel tof, maar wil momenteel liever een 2e starterdeck hebben met alle verschillende elements. De game werkt echt fantastisch en is echt heel erg leuk. Qua gameplay echt heel vernieuwend. Wat me opvalt is het enorme verschil in kwaliteit met de visioncamera. De scherpte van de Eye camera is echt een stuk beter (autofocusfunctie) en de framerate is echt super vloeiend. Echt een topgame!! Het is zo verslavend om te spelen. :)

    Ben echt benieuwd naar de speciale kaarten die er gaan komen, er zijn zoveel mogelijkheden.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand dit ook gelezen?

    http://www.insidegamer.nl/playstation3/theeyeofjudgment/recensies/18088

    Ik ben het 9 van de 10 keer niet eens wat die ettertjes altijd voor commentaar posten, maar dit keer hebben ze toch echt gelijk. Het is echt een waardeloze review. Niet dat ik perse de game wil ophemelen, maar voor een site die de grootste en beste site van de Benelux wilt zijn, is dit vrij knullig.

    Dat je niet bij de Magic nerds wilt horen hoort bij de Middelbare school, niet bij een volwassen (heb het over de site, niet de community) gamesite.

    Maar goed, ik vind de site er sowieso al op achteruit gaan. Die 8000 Halo 3 nieuwsberichten komen onderhand ook mijn keel uit.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Lees de review net, wat een onzin zeg!

    Bull, de game is JUIST leuk om samen te spelen. Echt ruimte maken is zwaar overdreven. Het gaat om een matje van, wat is het, 40 x 40 ofzo?

    Als je het tempo te laag vind, dan kun je de battleanimaties uitzetten. Het is een strategische game, geen snelle hack and slasher. Daarnaast, in welke game krijg je wel meteen het sterkste wapen / kracht tot je beschikking. Je moet nadenken over je acties. Misschien te hoog gegrepen voor hem.

    Leercurve erg hoog?? Pardon?? De game is als kaartgame juist heel toegankelijk. Daarnaast is er een uitgebreide tutorial die je alles haarfijn uitlegt. Maarjah, ik denk dat hij niet eens de moeite heeft genomen dit te bekijken.

    Check de review van Dennis en Melle in Gamekings deze week, stuk beter. Allebei geen cardgame liefhebbers, maar juist omdat de game zo goed werkt en zo toegankelijk is vonden ze hem heel tof.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar is het in elk spel zo dat je met lage kaarten moet beginnen? Op een gegeven moment zou het toch leuk zijn te variëren.. Opeens met een hele sterke beginnen ofzo.
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar dat zou ook niet leuk zijn. Nu moet je sparen om een sterke kaart weg te leggen, als je gelijk je sterke kaarten kan wegleggen, dan is het spel zo gedaan.
     
  11. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar, er zit een kaart in het spel: White Cubic ( ofzo )
    Deze kan je opofferen om een wezen op te roepen ZONDER manacosts.

    Zo kon ik dus in het begin de Fire god oproepen :p

    Strategie jongens ^^
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  13. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de white cubic en firegod in m`n pakket, en je kunt gewoon de firegod ( of elk willekeurig creature ) op de cubic leggen.
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo@
    Je kan het spel ook tegen de computer spelen en is ook wel leuk om te doen.
    De kaarten worden nu niet door de computer bepaald in tegenstelling tot het online gedeelte. Je hebt dus een stapel van 30 kaarten ondersteboven en pakt er 5 vanaf en gaat spelen en de computer zegt waneer je weer een kaart moet pakken heel simpel. Maar je kan natuurlijk makkelijk vals spelen omdat je gewoon de beste kaarten eruit kan zoeken en mee spelen, vandaar dat de computer online de kaarten voor je uitkiest,want je moet je deck eerst door de camera inscannen wat heel makkelijk gaat en dan registreren. Dus je kan nooit de sterkste kaarten uitkiezen en dan spelen maar je moet van tevoren gewoon een goed deck maken met van alles wat
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe is de sp? Zit er ook nog wat verhaal in?
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen verhaal maar wel een zeer goede game en heel apart om te spelen
     
  17. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    enne ook leuk om bv met mijn vriendin en nog een stelletje te spelen in de woonkamer.
    Zeg maar á la bordspel kolonisten enzo?
    want dan heb ik wellicht meer kans......
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft wel wat weg van Kolonisten van Catan. Ik heb dat spel maar 1 keer gespeeld hoor. Het verschil is nu alleen dat je mekaar moet uitschakelen.
     
  19. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil het ook gaan kopen, had alleen nog wat vragen:
    Ik weet dat de games regiovrij is, geld dat ook voor de camera. Ik wil hem in Amerika gaan kopen.
    En hoeveel kaarten heb je nu eigenlijk nodig om met twee mensen te spelen, minimaal 60?

    Hoop dat iemand me kan helpen.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Per persoon 30 kaarten is eigenlijk de bedoeling ja.
    Hardware is regiovrij. Ik heb zelf ook een Blu-ray remote uit Amerika en die werkt gewoon. Heb zojuist 2 themedecks gekocht, Wood Swarm en Water Barrage.
     

Deel Deze Pagina