Hoe bedoel je stand alone? Je kan de game alleen spelen met kaarten en een camera. Ook online heb je deze nodig. Bij online scan je je kaarten in, en je bewaard de 30 kaarten die je in dat deck hebt gezet. Vervolgens drawt de computer voor jou de kaarten, maar moet je nog steeds zelf de kaartjes uit je deck halen.
Ik heb gisteravond nog vlug een potje online gespeeld. Die gast had alleen een hoop hele sterke poppetjes, ik was dus vrij kansloos. Toch zijn er in totaal zo'n 24 beurten geweest (hij 12, ik 12). Het hielp ook niet dat ik poppetjes op een ondergrond zette, waardoor ze in 1 keer dood gingen
Valsspelen is eigelijk niet mogelijk. Natuurlijk kan je van internet de plaatjes downloaden, maar de kans is er ook dat diegene de plaatjes daadwerkelijk heeft gekocht.
Als je iemand thuis hebt om tegen te spelen, zorg dan wel dat je wat boosters erbij koopt. Je hebt namelijk maar 34 kaarten (starter deck bevat 30 kaarten, maar daarvan vier functie kaarten en Booster bevat 8 kaarten). Ieder heeft eigelijk 30 kaarten nodig per persoon. Ik heb dat momenteel opgelost door gewoon samen van hetzelfde stapeltje te pakken. Dat red je meestal net. Als we het niet redden, dan gaan de kaarten van de graveyard (die dood zijn gegaan dus) weer onderop het stapeltje.
Ik heb echt nog nooit een Pokemon/Magic/Yu-Gi-Oh kaart vastgehouden, maar ik vind dit spel echt geweldig. Het is alleen jammer dat het niet met bekende poppetjes is. Yu-Gi-Oh heb ik uit verveling nog best veel gekeken, was best leuk geweest om de mighty magician weg te zetten, en 1 kaart omgedraaid , en die omgedraaide kaart is echt geen val
Mijn PS Nick is RamonNL
Laatst bewerkt: 31 okt 2007