[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Bij de Free record Shop verkopen ze de Booster packs en de decks al van The Eye of judgement.

Booster Pack - 3,99
    Bevat 8 kaarten.

Theme Decks - 12,99
    30 kaarten, en 4 actie kaarten.

Ik ga vanmidag een Booster pack halen en een Theme deck. (Ik weet nog niet welken)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klinkt goed!

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    klinkt zeker goed!! Gaat op de verlanglijst :D

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is over het algemeen dan The Eye of Judgement wel een vette card game? (heb zelf tijden yu-gi-oh gespeeld en nou'ja dat gaat ook veel dieper dan het lijkt) Ben beetje benieuwd of het wat lekker speelt en niet dat het gewoon ff is gemaakt alleen maar om deze game...

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook voor een paar jaar Yu-gi-oh gespeeld, en ik kan je vertellen dat The eye of Judgement zeker uitgebreider is.. en veel meer strategie bevat. Ik heb ook Magic gespeeld, en Yu-gi-oh vond ik zelf toch wat meer ''ook voor kinderen'' en Magic heb ik altijd al wat meer voor de wat ouderen (16 tot weet ik veel) gevonden. The eye of judgement hoort bij mij zeker in het straatje van Magic thuis.

Ik heb vandaag een Theme Deck gekocht. (Wood) Ik ga hem combineren met mijn starter deck. Eens kijken wat het wordt :9.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm klinkt toch leuker dan verwacht. Moet eerst maar eens wat reviews checke. Maar de learning curve is heel makkelijk doordat je het gewoon op die TV en alles speelt of niet?

7. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted: Drake's Fortune wordt de volgende topper voor de ps3,naast Rachet and Clank.Heb veel zin in beide spellen :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    COD 4 images op de ps3....ziet er idd weer uit als een slechte port/multiplatformer ;)

low res Assassins Creed ps3 games:

img]http://images.multiplayer.it/1/809/15809/img0029.jpg[/img]
    [​IMG][/quote]

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  9. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Eye of Judgment ook gekocht, leuk spelletje hoor. Is weer eens wat anders. Je moet alleen wel iemand hebben waar je tegen kan gaan spelen.

Vraagje, als je alle team decks zou kopen, heb je dan ook alle verschillende kaarten, of heb je kans dat in het ene team deck (wood) 3x kaart A zit en 1x kaart B, en in het andere (zelfde, wood dus) slechts 2x kaart A erin zit, kaart B zit er niet in, wel 2x kaart C?

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, elke Wood deck bevat dezelfde kaarten, net als elke (bijvoorbeeld) Vuur deck. Het is alleen niet zo dat als je alle Theme decks zou kopen, dat je alle 110 de kaarten hebt.

Er zijn heel wat kaarten ''Booster Pack only''. Die je dus alleen maar tegen kan komen in een booster pack.

Keer een potje online? :b:

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb zojuist ook Eye of Judgment gehaald! Ze hadden hem eindelijk binnen. Aansluiten en knallen maar. :)

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    jot, wat is je nick?

Ik ben het nu nog wel ff aan het leren, want zojuist een potje tegen m'n broertje gespeeld, maar dat was meer kaartje leggen, hij had er 5 op tafel liggen, en het was klaar :p.

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn nick is Impalla_NL.

Ik ben het ook nog steeds aan het leren :9 Damn, dat is echt weer ff wennen als je heel lang geen trading card games meer hebt gespeeld, en bijna alleen maar games :lol:

/Edit

Is het mischien niet beter als we verhuisen naar The Eye of Judgement thread?

Laatst bewerkt: 30 okt 2007
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is geen HD filmpje, maar holy shit wat ziet deze game er verschrikkelijk mooi uit zeg! _O_ Grafisch de mooiste next-gen console game die ik heb gezien.

[gt]27290[/gt]

Denk dat dit voor mij persoonlijk de game of the year gaat worden, zoals het er nu uitziet. De verschillende gameplayelementen gecombineerd zien er zo tof uit.
    Ben echt blij dat ik een PS3 heb zeg.

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er idd tof uit.. Ik had me erg verheugd op Ratchet and Clank maar vind de game niet zo mooi. Graphics zijn opzich super maar erg clean. Ik weet niet, ik mis een beetje sfeer in het spel. Bij de demo in ieder geval.. Had er meer van verwacht.

Wel zin in Unreal Tournament III

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    8), Ratchet en Clank is een van de mooiste games die ik zelf gezien heb.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is het onderhand niet handig om voor elke game een aparte thread te maken? Dit wordt een beetje een chaos zo.

Ander idee: PS3 games zijn regiovrij en met de huidige dollarkoers bizar goedkoop. Helemaal via Ebay zijn games af en toe voor $25,- te krijgen, dat daar dan nog $15,- bijkomt is dan een schijntje

Echter het vinden van online stores en ebay die naar Europa verstuurt is vrij lastig, misschien daar ook een thread voor aanmaken?

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Goed idee! Ik zal hem zo wel even aanmaken voor Uncharted.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb vanavond bij de MM de game ook in mijn handen gehad :9

Speelt de single-player functie nog lekker want anders wil ik de game deze week ook kopen.

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het leukste is tegen een persoon te spelen die tegenover je zit, erna de online Multiplayer, en als laatst de singleplayer. Alledrie is in principe hetzelfde, maar tegen echte personen leuker. Je kan overigens wel cheaten tegen de computer, want dan kan je je kaarten gewoon uitkiezen, omdat je ze niet hoeft in te scannen en je drawt je kaarten zelf. Bij Online moet je wel sannen natuurlijk en de computer drawt voor je.

Ik zou er gewoon voor gaan, leuk om te doen. Bestel em op Dinsdag 6 November bij de Bart Smit tussen 17:00 en 21:00 en je hebt em voor 85 euro. Ik had geen zin om te wachten, en heb hem gelijk gekocht, ben ik erg blij mee :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina