De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mwa nooit zo kapot geweest van hem, hij had zo zijn momenten zoals de Champions League finale tegen Leverkusen. Had ook meer het idee dat hij meer een moment voetballer was. Goede voetballer was het wel, de manier waarop hij zijn carriere afsloot was alleen zo verschrikkelijk dom.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je lijkt m'n broertje wel. Del Piero en Raúl... Als Del Piero niet speelt kan 't 'm eigenlijk niet rotten wat er met Juve gebeurt...

Hij is niet echt voor Real maar heeft ook zo'n soort obsessie voor Raul =(

Jammer van die clubs... :+

Noem eens een paar gemiddelde Italiaanse mietjes dan? Als er ergens bikkelhard mannenvoetbal gespeeld wordt is het wel in Italië. In Spanje zijn het juist allemaal van die vieze wijven. Kan me die wedstrijd tegen Valencia nog goed herinneren van vorig seizoen. Wat een stel gore luizen zeg. Die Marchena en Navarro hadden moeten blijven staan, dan hadden ze tussen de wormen gekropen.

En er is geen bitch zo bitch als Guti :lol:

Zidane, hou toch op. Fantastische voetballer maar echt een verschrikkelijke vent. 't Is een Fransman, dus ik zou bijna zeggen; hoe kan het ook anders... :x

Schitterend hoe hij de wedstrijd uit werd geprovoceerd door Materazzi. Wat een 'prof' zeg :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=jxx4A2JGHaU

Laatst bewerkt: 1 nov 2007
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wat heb je met Toldo?
    dat hij 4 strafschoppen stopte en Nederland niet het EK won?;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Mag de uitstraling van Materazzi ook totaal niet maar qua spel vind ik hem wel fantastisch

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0

Het was op zich ook een prachtige manier. Kijk maar naar waar hij die kopstoot op richtte. Italië won de beker, maar niemand had het er nog over. In plaats van de 3 wedstrijden ban nam hij vrijwillig 3 dagen dienstverlening, en liet zich naar alle waarschijnlijkheid nog even aanbidden terwijl de naam van Materazzi nogal bevlekt is. Ik denk dat ik wel weet wie hier de winnaar is.

Dat zongen de fans van Villarreal ook totdat ze mede door zijn toedoen met 0-5 afgedroogd werden. :thumbs:

Valencia is niet representatief voor heel Spanje. Je hebt ploegen die om de haverklap lopen janken op het veld, en ploegen die dat niet doen.

Misschien dat we allebei een voorkeur hebben voor harde werkers met clubliefde. Nu we het toch over professionaliteit hebben is Raúl daar wel het ultieme toonbeeld van: heeft op het gegeven moment 30 maanden geen kaart gehad, en heeft in zijn professionele carrière nog nooit rood gekregen.

Voor de rest heb ik gewoon een aantal spelers die ongeveer op hetzelfde neer komen. Hardwerkende, trouwe leiders: Raúl, Del Piero, Tamudo, Puyol, en misschien zelfs Torres toen hij nog bij Atlético zat (al heb ik hem altijd erg overschat gevonden). Totti niet want dat is een arrogante kwal zonder professionaliteit.

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik ook, aangezien het materazzi niks boeit hoe anderen over hem denken en gewoon ze spel speelt en zidane gelijk aan t zeiken was en proberen ze imago te redden. Zeker een winst voor de buffelende verdediger, aangezien hij ook nog zo'n cup in handen kreeg :):thumbs:

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Proberen z'n imago te redden? Hoe?

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik lig echt op de grond van het lachen hier :lol:

Jij weet wel wie de winnaar is!? Wat een redenatie :lol:

Let me spell it out for you:

Het ging over mannelijkheid in het voetbal. Als er één vieze bitch is is het Gúti wel.

Ik heb anders nog steeds geen voorbeelden gehoord van verwijfde Italiaanse voetballers...

Wat kan hem z'n imago nou verrotten? http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4

En hij wordt op handen gedragen in Italië hoor ;) De beslissende goal gemaakt tegen Tsjechië in de poule op het WK, gescoord in de WK-finale, een penalty gemaakt in de WK-finale, hoogstpersoonlijk Zidane de wedstrijd uit gebonjourd. En als klap op de vuurpijl won hij vorig jaar de scudetto met zijn geliefde Inter, scoorde tien keer als verdediger waarvan één tegen het door hem gehate Milan, een schitterende omhaal en de twee goals in de kampioenswedstrijd.

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad materazzi en gatusso zijn de eindbazen van de seria A.

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is zeker niet zo dat italiaans of spaans voetbal verwijfd is. Een goed voorbeeld zijn uiteraard portugese voetballers.

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Gilardino, Inzaghi
    Ook net twee vrouwen, dat constante gesmeek om kaarten.

[yt]8W00d3yJKl4[/yt]

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ach, in elk land lopen wel mietjes rond. Suarez, Robben etc er zijn er genoeg. Maar denk dat de portugezen toch wel de meeste hebben :x

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Om kaarten vragen en schwalbes maken doen ze overal. Niet in de laatste plaats in Spanje.

14. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind Materazzi echt een smerige voetballer, heb je die overtredingen van hem gezien? Zo staan er verschillende filmpjes van overtredingen van hem op internet, WALGELIJK, echt waar.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik vind Materazzi maar een vervelende speler. Hulde Zidane! _O_

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    HAHAHAHAHAHA :lol::lol:

Sorry moest ff.. Damn :emo::emo:

Stelletje kaartvragende trutjes & huilies wat mij betreft.

Dat is de grootste beroepsmongool die er rondloopt.

17. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil het ook zien, maar ik zou niet weten waar of hoe via i-net of via iets anders...Kan ik niet naar jou komen nerazzurri ;).

En over del piero, dat is het grootste voorbeeld van hoe een voetballer moet zijn. Die kerel heeft echt alles meegemaakt in zijn voetbal carriere en die hij heeft nooit lopen klagen als het tegen zat (blessure leed, bank zitten etc), op wat voor een manier dan ook.
    Zo heb ik ook enorme respect voor maldini en nog wat andere ECHTE clubspelers.

En tja materazzi, je houd ervan of niet een echte middenweg is er niet...alhoewel ik toch een beetje in met midden zit.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Juve-Inter wordt waarschijnlijk wel uitgezonden op http://www.myp2p.eu. Moet je ff de instructies daar volgen bij de Beginners Guide.

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    thanks, zal er morgen even naar kijken.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat filmpje heb ik dus net gepost :emo:

Zidane heeft ook aardig wat rode kaarten verzameld in z'n loopbaan en heeft ook een heleboel smerige overtredingen gemaakt.

Zoals ik al zei: dat gebeurd overal. De Serie A is mijns inziens de hardste competitie van Europa (voor zover ik kan oordelen). Het ging over mannelijk voetbal, en dat wordt er in Italië zeker gespeeld.

Nee, je kunt niet hier komen kijken ;) Ik zit al naast m'n ellendige broertje (vaste prik, die kijken we sowieso naast elkaar), dat is meer dan genoeg zwart-wit in mijn huis.

Del Piero is een echte clubman ja, net als inderdaad Maldini en bijvoorbeeld Puyol en ook Javier Zanetti mag best in dat rijtje.

En geloof mij, als de mensen die hier lopen te zeiken over Materazzi hem in hun eigen team hadden zouden ze hem aanbidden ;)

Je moet inderdaad even PPMate, Sopcast en TVAnts downloaden en dan op de site die hierboven wordt genoemd de dag invullen dat de wedstrijd wordt uitgezonden, dan op één van de links klikken en voilá. Daar kun je trouwens zo'n beetje alles kijken wat je maar wilt aan voetbal.

Ik kijk lekker op televisie *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina