Wat een argumenten, Xbox 360 is de meester van de lag volgens jou, denk toch echt dat het aan je connectie ligt want ik heb hier alleen last als ik tegen een of andere dial-up pakistaan speel. Verder lagged Madden online op de PS3 en op de 360 niet, wat me ook het meeste logisch lijkt aangezien je Xbox Live alleen opkomt met een snelle verbinding, remember.
Demo's downloaden ligt gewoon aan de snelheid van je connectie. Sowieso heeft Microsoft ongetwijfeld een veel groter serverpark opgebouwd dan Sony op dit moment, en veelmeer content. Wat overigens wél langer duurt is het updaten van titels en het dashboard op de PS3.
En wat je dan verder zegt PS3 op 10% van zijn kracht en de 360 heeft het moeilijk en framedrops maakt. Vertel me eens welke game je precies op doelt of is dat nog steeds Rainbow Six Vegas? Zoals ik al eerder zei is het wel moeilijk te verklaren waarom Fight Night dan toned down is, Madden crappy loopt en Lost Planet er slechter uitziet op de PS3. Verder ziet alles er gewoon gelijk uit en zijn dé titels voor de PS3 niet echt mooier te noemen dan wat op de 360 beschikbaar is. We hebben Resistance en Rachter and Clank en als jij gaat vertellen dat de PS3 dat op 10% doet leef je in een illusie. Een spelontwikkelaar zal zowieso nooit alleen maar 10% gebruiken, die gebruiken altijd de volle 100% van de kracht, tenzij ze een arcade game maken ofzo
Maar goed rust in de illusie dat jou PS3 een monster PC is die Quake 1 draait, ga er alleen ook maar vanuit dat het daar ook bij blijft. e zullen straks zien hoe Assassins Creed, GTA 4 en Unreal Tournament op beide consoles spelen. Dus vertel even waarom de PS3 volgens jou kwalitatiever is, ben wel benieuwd welke titels nou echt zo mooi zijn dat ze de 360 wegblazen. Als je een console voor de toekomst wil neem je PS3, right en dan 'investeer' je zeg maar 600 euro voor console met weinig games, terwijl er voor 270 euro een console is met een boatload aan goede en exclusieve titels. Het lijkt me dat de meeste mensen de slimmere redenering gebruiken, en die is: Ik koop lekker nu een Xbox 360 en ik wacht wel tot de PS3 goedkoper is of spellen heeft die ik wil hebben. En wat krijg je voor de 500 euro, een HDD en blu-ray. De meerderheid heeft nog niet eens een TV die het aankan dus laat mensen lekker zelf kiezen. Anders neem je lekker de 270 editie van de 360 met een HDDVD speler.
Waarheid is Sony heeft het moeilijker dan ooit, gelukkig maar. PS3 is al snel in prijs verlaagd, PS3 is de Xbox van deze tijd, maar dan zonder dat hij de echte underdog is en toch betere graphics heeft. Hopen dat Sony de arogante houding afleerten en met de PS4 ass gaat kicken ipv het developers moeilijk te maken.
Laatst bewerkt: 3 nov 2007