Tja, Apple producten zijn niet bepaald goedkoop. Je betaald gewoon ook een hoop voor het design en de naam.
Anyway, zit er aan te denken om mijn Macbook op mijn TV aan te sluiten. Mini-dvi <> VGA kabel is bijzonder klein, waardoor ik een vga verlengkabel nodig heb (gelukkig zijn die niet meteen 20 euro, maar iets van 5 euro). Die min-dvi <> VGA kabel is verzendklaar: 1-2 weken op Apple store.
Moet vanavond thuis alleen even kijken welke kabel ik nodig heb. Macbook <> TV zal male<>male zijn. Maar mocht ik hem op mijn monitor willen aansluiten (waar vga kabel vast aan zit), dan moet ik volgens mij male<>female hebben.
Kon op Apple site zo snel ook niet meer vinden waar de Apple winkels zitten. Zal er vast wel eentje in het centrum van Utrecht zitten, waar ik uit werk eens langs zou kunnen gaan.
Edit:
Hoe zit het eigenlijk met resolutie. Kan Macbook gewoon 1368x768 aan TV doorgeven? Of stuurt ie dan 1280x800 door wat op TV gescaled wordt of waarbij je op de TV kan scrollen (omdat niet gehele beeld getoond wordt)?
Laatst bewerkt: 2 nov 2007