In deze algemene discussie ga ik mij niet mengen, ik heb het liefste alle consoles
. Maar ben wel benieuwd naar je onderbouwing van deze zin, dit omdat ik de laatste tijd de aanhangers en tegenstanders van deze stelling voorbij zie komen.
De ene claimt dat het daadwerkelijk nut heeft; Veel tussenfilmpjes, meer muziek/geluid in de game, verschillende talen op 1 disc(wat zou kunnen betekenen dat de games eerder wereldwijd gereleased kunnen worden), concreet samengevat meer data.
De ander zegt dat het an sich nieta uit maakt; Compressen doet wonderen, verschillende dvd's is geen ramp, dus het heeft geen "nut" dat BR.
Nu ben ik benieuwd of je deze stelling kunt verdedigen mbv. concrete voorbeelden en technische feitjes? Het grote voorbeeld wat wordt gegeven is een sanbox game ala oblivion/assasing/gtaIV. Immers hier gaat het moeilijk worden om meerdere dvd's bij uit te brengen zonder dat dit irritaties met zich mee brengt.
Dit is dan ook het enige wat mij opgevallen is in deze console "war", en ben benieuwd hoe jij/jullie hier over denken! Brand maar los ik luist.....lees wel!
Klik om te vergroten...