Ownage wordt het toch wel, kom op het is DMC Vond eigenlijk alleen deel 2 iets minder, deel 1 en 3 zijn legendarisch. Denk dat het met deze ook helemaal goed gaat komen
Yup. Die nieuwe heet Nero. Wie het is en wat zijn rol gaat zijn weet ik niet, maar in mijn hoofd heb ik al wel een link gelegd met de Dark Knight die je gedurende DMC1 een drietal keren tegen kwam : zijn naam was Nero Angelo.
Ja, maar er zijn ook mensen die beweren dat 't Vergil is. Dus ja. Maar dat hij Dark Knight is zou, inderdaad kunnen ja. En die Nero, ik vind 'm best vet eigenlijk. In die trailer, de eerste, zie je 'm 't opnemen tegen Dante en hij kán 't gewoon niet. Dante is gewoon té sterk. Echt geweldig.
Het kan idd ook goed Vergil zijn, of een reïncarnatie ervan, op een of andere manier. In de trailer zie je Nero ook whinen om meer 'power'. Een typische Vergil uitspraak als je het mij vraagt. Ach we zullen het allemaal gaan zien als de game uitkomt
heb deel 1 tot deel 3 vind de serie echt super ook al viel deel 2 een beetje tegen zit ook echt te wachten op deze game
Zoals met Soul Calibur 4 heb ik er geen verstand van dat weet je. Ik doelde eigenlijk meer op de aankondigingen. Microsoft heeft geen nieuwe titels aangekondigd, alleen Viva Pinata Party Animals dacht ik. Bij Nintendo was het pas echt tragisch met als hoogtepunt de Wii Fit. En de presentatie van Sony leek op die van Microsoft. Wel veel nieuwe trailers gezien, dat wel. Ik heb de E3 via insidegamer gevolgd, die hebben het leuk in elkaar gezet. Dus niet groot in de zin dat ik met de Tokyo Game Show en de X07 meer en betere aankondigingen verwacht
De Collectors Editie zal naast de game volume 1 van de ADV Films’ Devil May Cry: The Animated Series en een bonus DVD met vele extra's bevatten (waarschijnlijk themes en gamerpictures). Dit alles is natuurlijk voorzien van een mooi steelcase doosje. De Collector Editie gaat in de Verenigde Staten voor $79,99 over de toonbank. De Europese prijs is helaas nog niet bekend.
oe ziet d'r lekker uit hale natuurlijk . Ook zit d'r een anime ep ofzo op . Van teamxbox: Klein vraagje wat is hier dan mee gebeurd: http://www.insidegamer.nl/playstati...guns-bij-speciale-editie-Devil-May-Cry-4.html
WTF, dat zijn veel coole, veel heel erg coole extras! Zeker met die anime en soudntrack erbij bijna een must-have! Denk trouwens niet dat dit er in zit, lijkt me nogal onhaalbaar. Of onbetaalbaar.
Die set met die guns is de LE voor japan, de tincase voor europa. Logisch aangezien je in nederland zelfs strafbaar bent als je die guns in je bezit zou hebben.
Nou'ja jammer dan van ons vond best wel een vette LE weer es wat anders. Maar zo'n tincase is ook altijd vet.