1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag ie onderhand weleens uit gaan komen :)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, van mij mogen ze die game eerst ownage maken en dan uitbrengen. :)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ownage wordt het toch wel, kom op het is DMC ;) Vond eigenlijk alleen deel 2 iets minder, deel 1 en 3 zijn legendarisch. Denk dat het met deze ook helemaal goed gaat komen :)
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vecht die kerel nou op een gegeven moment tegen Dante in dat filmpje?
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Die nieuwe heet Nero. Wie het is en wat zijn rol gaat zijn weet ik niet, maar in mijn hoofd heb ik al wel een link gelegd met de Dark Knight die je gedurende DMC1 een drietal keren tegen kwam : zijn naam was Nero Angelo.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar er zijn ook mensen die beweren dat 't Vergil is. Dus ja. :+ Maar dat hij Dark Knight is zou, inderdaad kunnen ja. En die Nero, ik vind 'm best vet eigenlijk. In die trailer, de eerste, zie je 'm 't opnemen tegen Dante en hij kán 't gewoon niet. Dante is gewoon té sterk. Echt geweldig.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan idd ook goed Vergil zijn, of een reïncarnatie ervan, op een of andere manier. In de trailer zie je Nero ook whinen om meer 'power'. Een typische Vergil uitspraak als je het mij vraagt. Ach we zullen het allemaal gaan zien als de game uitkomt :)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2007
  8. emporio

    emporio Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    heb deel 1 tot deel 3 vind de serie echt super ook al viel deel 2 een beetje tegen zit ook echt te wachten op deze game
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Da's waar. En inderdaad, we zien 't wel. Maar 't is wel leuk om je dat af te vragen. XD
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zoals met Soul Calibur 4 heb ik er geen verstand van ;) dat weet je. Ik doelde eigenlijk meer op de aankondigingen. Microsoft heeft geen nieuwe titels aangekondigd, alleen Viva Pinata Party Animals dacht ik. Bij Nintendo was het pas echt tragisch met als hoogtepunt de Wii Fit. En de presentatie van Sony leek op die van Microsoft. Wel veel nieuwe trailers gezien, dat wel. Ik heb de E3 via insidegamer gevolgd, die hebben het leuk in elkaar gezet. Dus niet groot in de zin dat ik met de Tokyo Game Show en de X07 meer en betere aankondigingen verwacht ;)
     
  11. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nu ook een LE van dit spel bekend gemaakt

    [​IMG]
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hebben hebben hebben!
    DMC4 zou dit jaar niet meer halen right!?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat zit er nou precies in dat vierkantje doosje? De soundtrack of de anime serie?
     
  14. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    De Collectors Editie zal naast de game volume 1 van de ADV Films’ Devil May Cry: The Animated Series en een bonus DVD met vele extra's bevatten (waarschijnlijk themes en gamerpictures). Dit alles is natuurlijk voorzien van een mooi steelcase doosje. De Collector Editie gaat in de Verenigde Staten voor $79,99 over de toonbank. De Europese prijs is helaas nog niet bekend.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D oe ziet d'r lekker uit _O_ hale natuurlijk :cool:.

    Ook zit d'r een anime ep ofzo op :D.

    Van teamxbox:

    Klein vraagje wat is hier dan mee gebeurd: http://www.insidegamer.nl/playstati...guns-bij-speciale-editie-Devil-May-Cry-4.html
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    WTF, dat zijn veel coole, veel heel erg coole extras! Zeker met die anime en soudntrack erbij bijna een must-have! :eek:

    Denk trouwens niet dat dit er in zit, lijkt me nogal onhaalbaar. Of onbetaalbaar.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vraag me dus nu echt af hoe met die guns zit :+ lijkt me dus echt uber vet zo'n L/E met 2 guns :D.
     
  18. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    ja leuk maar wat moet je ermee
     
  19. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Die set met die guns is de LE voor japan, de tincase voor europa. Logisch aangezien je in nederland zelfs strafbaar bent als je die guns in je bezit zou hebben.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja jammer dan van ons vond best wel een vette LE weer es wat anders. Maar zo'n tincase is ook altijd vet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina