De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    k heb m ook verzekerd, ben altijd met al mn spullen heel zuinig, maar op 1 of andere manier lukt dat gewoon niet met mobieltjes:9
    had vroeger ook altijd mn sleutels en mobiel in de zelfde zak, dat heb ik nu ook afgeleerd:+
    maar heb eigleijk nog nooit iets van die ultra editions gehoord dat die slecht zijn, eigelijk alleen maar positieve reacties gehoord. en mijn bevindingen eraan zijn ook alleen maar positief

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, misschien is het alleen bij d900 en d900i's, 1 vriend had zijn d900 laten vallen, waarna die helemaal kapot was, en een andere had er helemaal niks raars mee gedaan en die was ook zomaar kapot. Net als mijn eigen d900i, en hier staan nog 14 kantjes van andere mensen die een gebroken scherm hadden.

Maar het boeit niet zoveel, lang leve de verzekeringen :9

3. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu paar dagen de g600 op zak. en die doet het goed:) foto's zijn overigens echt van goede kwaliteit voor een telefoon. echt wallpaper formaat en dan nog scherp ook

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf een W880i van sony ericsson best wel een klein ding kwestie van wenne wel een aanrader lekker klein en goed geluid. (en heerlijke headset ;))

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de G600 nu bijna 2 maanden. Ben erg tevreden.

Fotokwaliteit is super, van stilstaande objecten zoals huizen, natuur, enz.

Maar als je eenmaal van vrienden/dieren/bewegende dingen foto's maakt, mislukt de foto 9 van de 10 keer. :{

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Niemand die hier een LG Shine heeft of een LG Shine Titanium Black? Wat zijn de voor- en nadelen ervan?

7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ff een vraagje mijn vriendin kreeg ij haar telefoon (SE W880i) een gratis bluetooth headset (hbh ds200 ook van sony ericsson) bij haar werkte die gelijk maar als ik hem op mijn SE k800i probeer werkt het niet de telefoon kan hem dan niet vinden? (ja hij is afgemeld bij me vriendin dr tel, en hij wordt ondersteund volgens de sonyericsson site wat doe ik verkeerd?

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1

Mijn nieuwe telefoon :) De Sony Ericsson K810i. De Nokia N73 viel me toch tegen. Het is alleen ff wennen aan de knopjes :p

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf de K800i maar heb nog regelmatig ruzie met de joystick.

Gebruik de K800i met heel veel plezier.
    Sinds 2 weken gebruik ik de navigatie Nav4all en dat werkt helemaal perfect.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Ik heb gister de LG Shine Titanium Black ontvangen.
    Zeer mooi dingetje, goed bestuurdbaar, eigenlijk klopt alles wel hieraan. Enig (groot) nadeel is wel het geluid, die kan niet echt hard, alleen als je je hand bij het speakertje legt. Verder kan ie ook geen filmpjes afspelen, terwijl ie toch echt .3gp filmpjes ondersteund en er is zelfs een speciale video-map. Er staat in de beschrijving dat ie dus .3gp en 3G2-bestanden ondersteunt, die zijn gecodeerd met de video-codecs MPEG4 en h.263 en de audio-codec AMR. Oke, hoe the fack krijg ik dat allemaal voor elkaar? :+

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Goeiemorgen,

Ik ben langzaamaan op zoek naar een nieuwe telefoon. Een aantal jaar geleden heb ik op aanraden van XBW'ers een Samsung C100 gekocht en daar heb ik geen spijt van gehad. Dus ik denk ik klop hier weer even aan om advies te vragen. :D

Ik hoef geen abonnement, want zo veel bel ik toch niet. Verder heb ik het eigenlijk wel gehad met Nokia en min of meer ook Samsung. Ik heb mijn oog laten vallen op Sony Ericsson, en in het bijzonder: deze, de K550i.
    Iemand die hier positieve of negatieve opmerkingen over heeft (buiten het keypad, dat weet ik nu wel en ik heb toch geen dikke vingers:+), of over Telfort?

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Mobiel sleutels zelfde zak HE! dat ken ik heb ik ook ipod ene zak mobiel andere zak sleutels hou ik meestal in mijn hand speel er een beetje mee.
    Heb trouwens een e900 bluhh begint me nu echt de strot uit te komen!!

13. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    heb zojuist de samsung g600 besteld maar zat te twijfelens tussen die en de sony ericsson K810i, maarja heb toch de samsung gepakt :) ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg en of het nou echt zo'n goede telefoon is \o/

14. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment een Nokia N70, waar ik op zich tevreden mee ben al hoewel hij soms wel errug sloom is.

Maar ik heb nu een chinese iphone besteld :p ben benieuwd :p

15. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:Holy fuck is dat zonder de iPhone? Dus dat je daarbovenop nog 399,- moet betalen? Dat zou echt 10x te veel zijn. Ook echt 40 smsjes voor 49.- per maand, en dan staat er nog Fur jeden der passende Tarif boven |:-8)

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    emm....woow

18. berenscheet

berenscheet Guest

echt een overhyped ding..

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja, of je laat er 1 vanuit de us komen voor 400 dollar:9(275 euro ongeveer)
    ken iemand die dat gedaan heeft, en zijn telefoon werkt hier gewoon.
    zal binnenkort maar is vragen hoe ie dat gedaan heeft.

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    In Enschede kost dat ding € 589.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina