[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn, die Volbeat klinkt inderdaad strak, ik kon ze nog niet. Even checken maar dan 8)
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Let op mijn woorden: Deze gasten worden echt groot. Alle shows in Nederland waren al uitverkocht. Hun album stond op 1 in Denemarken.

    Een heerlijke unieke sound!
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Erg uniek inderdaad. Beetje tussen thrash en doom in, ook vind ik de vocalist goed klinken. Normaal hou ik absoluut niet van "hoge" vocals, maar deze gozer wisselt erg mooi af tussen laag en hoog. Ik heb "The Strength, The Sound, The Songs" nu voor de helft geluisterd en dat "pool of booze booze booza" nummer is gewoon geweldig. Ben benieuwd hoe hun nieuwe schijf klinkt. Goede aanrader, dit is weer eens wat anders :b:

    /Edit, Dit is echt wel "DE" muziek voor EA's Skate. 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Rock the Rebel/Metal the Devil is echt een aanrader. Krijgt ook overal goede ratings.
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat Volbeat me niet kan boeien. Heb het geprobeerd toen ik hoorde dat ze op Life of agony leken (River runs red is best wel een aardige cd), maar het heeft niets voor mij.

    Kan er verder ook niet al te veel op aanmerken, maar is gewoon puur een kwestie van smaak.

    Waarschijnlijk heb ik dit al eerder gepost, maar binnenkort een knalhard feest in de Pul te Uden. First blood en Full blown chaos samen met nog 4 andere bands voor maar 8 euro. Hardcore = goedkope entree :D, dat wordt een avond lang moshen.

    @ Vittra: bedankt voor de tips.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dit keer wachtte ik even de reacties af om zo'n idioot Nile gebeuren te herhalen. Maar ik wordt ook niet warm van Volbeat (wat een pokemon naam trouwens) ;)

    In november en december staan er nog wat leuke feesten op het schema voor Baroeg.nl :D
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat vinden jullie eigenlijk van de Band "Pitchshifter " ze waren te zien in het Intro van een TestDrive Game :)

    Mijn Favoriete Band of all time,en het leuke is ze hebben geen vaste Stijl,sommige haten dat maar ik vind dat juist een heel Sterke vorm van innovatie :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kreeg net een album van een Finse DM band genaamd Sotajumala. Klinkt lekker.

    http://www.youtube.com/watch?v=huHT3J68EzI

    Straks tijdens kart-training eens even flink door het gebouw laten knallen over de baan :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2007
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen zondag naar First blood en Full blown chaos in de pul geweest. Veel Brabanders en Belgen aanwezig daar. Het was echt een pure hardcore avond dus veel kale koppies en tunnels in je oren gasten. Niet dat dat erg is ofzo, maar het was wel keihard.

    Meest agressieve show die ik ooit heb gezien. Lach een flinke plas bloed in de plee aan het eind van de avond. Keiharde mosh pits met helaas wel veel karate kicks, geen emo shit though, wel echte hardcore met full contact haha. Kon de verleiding tijdens First blood en Full blown chaos niet weerstaan en ben zelfs nog een circle pit begonnen.

    Van de aanwezige Nederlandse bands was Enemy ground super vet.

    Full blown chaos was afsluiter van de 7 bands en de zaal was toen dus al halfleeg. Toch kregen ze na 6 nummers iedereen aan het moshen hetgeen een hele prestatie was.

    Vette avond.
     
  10. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ff reclame maken voor de band van n vriend genaamd Harlequin's deceit!O-)

    Hier is hun Myspace: www.myspace.com/harlequinsdeceit :thumbs:

    Zelf vind k et erg vette muziek wat ze maken en k heb ze dan ook n paar keer live gzien;)
    K wil graag horen wat jullie ervan vinden:cool:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007
  11. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    shit subbel bericht,, sorry 8)
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Moet zeggen, dit klinkt echt wel strak!
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel ok. Check Enemy ground als je een vette NL hardcore band wil horen.

    http://www.myspace.com/enemyground
     
  14. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    stem lijkt me een beetje ingehouden...lijkt of een afgezwakte versie House of straw... muziek klinkt wel erg goed, kijken of de evt ergens een optreden in de buurt hebben.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag maar CD's wezen kopen in Zwolle, dus mijn nieuwste aanwinsten:

    Twee klassiekers van Sepultura (Beneath the Remains en Arise) en het nieuwste album van Hatebreed (Supremacy).

    Sepultura echt heerlijk. Thrash in de puurste vorm die je kan krijgen. Beneath the Remains is echt een klassieker. Retestrak en retesnel. Ook nog is te horen dat Max Cavalera toen nog een zwaar accent had in zijn Engels.

    En Supremacy van Hatebreed, allejezus wat een vet album is dat. Het is dat ik nu het album in mijn eentje luister, anders was hier wel een wrede pit ontstaan.
     
  17. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb gister kaartje gekocht voor Bring Me The Horizon + Maroon in 013 volgend jaar januari,,
    K weet niet of jullie BMTH kennen,, maar k vind ze echt goed en k heb er dna ook heel veel zin in om erheen te gaan!:cool:
    Hier is hun myspace: www.myspace.com/bmth
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga zeker heen :D.
     
  19. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Net nog Beneath the Remains aangehad, absoluut een klassieker, en samen met Arise en Chaos AD essentiele Sepultura albums!
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Chaos AD. had ik al langer in bezit, ook gewoon heerlijk. Refuse/Resist knalt nog altijd als de tering. Bij die essentiƫle Sepulalbums kan je trouwens ook wel Roots toevoegen. Niet door iedereen geliefd, maar vind het nog altijd een retestrak album.

    Iemand nog een mening over het nieuwe Sepultura? Hun laatste album Dante XII vind ik heel erg neigen naar het oude werk. Echt prima!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina