De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lees een post boven jou. Ik denk het niet. ;)

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky kutgoal, sure. Het is inderdaad waar dat Inter het op de counter echt liet liggen. Vooral rond de 70 minuten spelen waren er nogal wat erg goede kansen die met name werden voor komen door mooi keeperswerk van Buffon, en die inzet van Ibrahimovic aan het einde van de eerste helft had er ook best ingemogen. Maar je zag dat Juventus gewoon knokte voor het puntje, en uiteindelijk vond ik het ook wel verdiend dat ze het nog kregen. Deels de vechtlust van Juve, deels het nonchalante van Inter, maar ik denk dat 1-1 uiteindelijk wel een terechte uitslag is hoewel Inter meerdere kansen had om het af te maken.

Al met al was het sportieve aspect van de wedstrijd niet zo interessant als wat eromheen gebeurde.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah idd Inter wordt wel beroofd nu ik het zie:):

heeft iemand empoli - roma gezien?? wat een goals van empoli, als ze scoren doen ze het goed_O_

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal mee eens. Terechte uitslag uiteindelijk. Inter kreeg meer kansen, Juve had wat meer overwicht door grotere vechtlust. Maar als Inter eerder onder de spanning uit was (want ook hier trilde het huis op z'n grondvesten 90 minuten lang) en eens normaal was gaan voetballen (en niet zo'n blind veulen als Suazo in had gebracht maar een balvast, slimmer iemand (Crespo dus) had neergezet) hadden ze van dit Juve makkelijk gewonnen. Zelfs nu, met slecht spel, hadden ze in wat scherpere toestand het eerder afgemaakt (kansen van Suazo, César en twee keer Ibrahimovic in de eerste en tweede helft)...

Die afgekeurde goal was terecht en onterecht tegelijk. Cambiasso's voeten stonden gelijk met de muur, maar hij hing met z'n lichaam in buitenspelpositie. De regel is dat het om de plaats van de voeten gaat, maar ik kan er vrede mee hebben dat de grensrechter er voor vlagde. Logisch als je een zwart-blauwe speler uit de muur ziet steken...

Maar ik hou echt een KUTgevoel hieraan over. Er had een ordinaire slachting ingezeten als ze hun normale vorm hadden gehaald.

En Moratti heeft helemaal gelijk trouwens: zij hebben het vendetta gevoel terwijl wij degenen zijn die jarenlang, zo niet decennia lang, zijn genaaid door die gore luizen.

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  5. Drogba

Drogba Guest

Hahaha Inter ging weer los als een stel honden, het blijven grappenmakers. En weer is het Burdisso hoor die betrokken is bij een Valencia-identiek incident.

Hulde voor Chiellini, zo hoor je een Inter speler aan te pakken en vooral Ibra _O_

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff... Die Chiellini gaf Ibra een belachelijke elleboog in z'n gezicht en een knie in z'n maag tegelijk. Ibra heeft hem alleen maar uit staan lachen en hem na de wedstrijd een corrigerend tikje gegeven. Burdisso deed helemaal niks, die praatte alleen maar. Dus waar jij je druk om maakt snap ik totaal niet.

En een klein herstel: vorige keer was het Burdisso die eerst een trap kreeg van Marchena, en vervolgens werd hij weggehaald door Ibra en nog een paar teamgenoten, waarna Navarro hem terwijl hij werd vastgehouden recht in z'n gezicht sloeg.

Burdisso aanwijzen als 'weer' de aanstichter is belachelijk.

Ik zei het al tijdens de wedstrijd: het is jammer dat Materazzi er niet bij was. Maar die schakelt de bulldozer wel in in Meazza.

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Korte samenvatting voor de liefhebber:

[yt]V_-bKQ7m6NA[/yt]

8. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan met het resultaat leven, terwijl ik dacht dat er toch wel een stuntje in zou zitten. Gezien de samenvattingen een juiste uitslag.

Ik zag de judas geirriteerd reageren, mooi moment :D. Gelukkig had hij niet gescored.

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sneijder zet v. Nistelrooij even geniaal alleen voor de keeper.. mooi balletje vervolgens, alleen op de lat. Close.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Liverpool 7-0 Besiktas 8)

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah en Babel 2x:D
    wel een groot doelpuntenfestijn zeg dit jaar:|
    2 weke terug arsenal, nu liverpool...

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    8-0:D

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Eindelijk schudt Liverpool die kloteweken even van zich af. En lullig voor Kuyt maar z'n teammaten kunnen dus wél scoren 8)

BABEL! _O_

Lazio ook gewonnen van Werder waardoor ze nu tweede staan :thumbs:

14. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes Porto ook weer 3 punten.

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Rosenborg thuis, altijd lastig.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Goal Babel

Rode kaart Benfica:

[yt]_6NXeegtvBs[/yt]

=(

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mooie goal van Babel! :thumbs:

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja heerlijk:D

19. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Goal is wel heel mooi ja, 2e wat minder van hem. haha. Maar die overtreding, oi oi oi, hoe kan je iemand een rolstoel in trappen. Heel smerig. Die mag wel geshorst worden voor heel wat wedstrijden. Volgens mij heeft die Celtic speler er ook helemaal niks aan over gehouden, heb je wel een engeltje op je schoduers zitten hoor.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Of dat zoveel beter is:lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina