De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    die gast mag wel een jaar geschorst worden, walgelijk gewoon. Daar kan je iemands carriere mee verneuken. Volgens mij scheelde het niet veel of hij had ze beengebroken of iets ernstigs met ze knie.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij bedoeld ie dat niet echt ermee te zeggen. ;)

Vraag me toch af waarom het zo slecht met Valencia gaat. Die hebben toch best een goede ploeg. Beter dan Rosenborg lijkt me. Koeman heeft veel werk te verrichten denk ik.

3. berenscheet

berenscheet Guest

gvd net terug van trainen en zie PSV met 2-0 achterstaan :mad::mad:!! echt dom van Marcellis hoor!!

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Domme opmerking eerder van jou. Eigen doelpunt is gewoon ongelukkig en zeker niet dom. De linksback (salcido?) moet er gewoon voor zorgen dat er niet meer van die lage en harde voorzetten worden gegeven, want daar is fener al 3 keer erg gevaarlijk mee geweest.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah bijna 2x helfs

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Juist... vond de dekking van psv echt waardeloos! Zie ook de 2e goal. Denk dat PSV van geluk mag spreken dat fenerbahce niet op volle toeren draaide, anders had het wel eens veel slechter kunnen aflopen.
    Maar wel duidelijk dat nederlands voetbal te klein is voor de CL :eek:

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ibracadabra! _O_

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nou die goal van cristiano ronaldo mocht er ook zijn hoor!! echt fifa style:cool:

edit:// zooooo heeft iemand die goal van Sektioui gezien!!!!!!!!

hij loopt vanaf de middenlijn 6 man + de keeper voorbij_O_
    bij AZ vond ik hem altijd 1 van de slechtste met zijn foute acties en slechte voorzetten maar dit is echt geniaal

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Troost je, jullie doen momenteel nog mee, wij hier mogen er alleen nog op kijken wegens niet goed genoeg....
    En het zal er in de toekomst zéér zeker niet op beteren......

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    MOET jij op elke post zo reageren? Rot toch is op met je bullshit gelul man. :emo:

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt de doemdenker weer. Was te verwachten. :emo:

Prachtige goal van Ibrahimovic. En die actie van Daniel Alves zag er supervet uit. Die twee van Steau zo gelijk een sliding en Alves die de bal gewoon rustig teruglegt. Komt een voorzet en goal. _O_

Speelde Arsenal met een B-elftal ofzo dat ze nu 0-0 speelde tegen Slavia?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jup :)

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, die goal van Sevilla was ook heerlijk _O_

Sowieso schitterende goals gisteravond (Cassetti, Ronaldo, Jô, Ibrahimovic, Liedson, vergeet vast nog wat), en veel goals ook :thumbs:

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die laatste goal van Ibrahimovic was inderdaad wel mooi :)

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Jij moet eens een keertje dringend leren lezen mijn beste, mijn post slaat op het belgisch voetbal.....Of ben je te dom om dit te begrijpen en hou je bullshit maar voor jezelf.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn slechtste (ha-ha..), daar gaat het niet om. Het enige wat jou lijkt te interesseren, is de toekomst die, in jouw ogen, een ware hel wordt.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar we weten het nu wel, svennies. Je hoeft niet elke keer dezelfde boodschap te verkondigen (ongeacht of het nou over Nederland of België gaat).

18. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Wat die svennies allemaal heeft getypt weet ik niet. Maar ik moet hem gelijk geven dat de toekomst voor het Nederlandse voetbal in Europa er erg bagger uitziet. We hebben gewoon geen geld...

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag heel goed dat het om het belgisch voetbal ging ouwe, dus je hoeft niet te twijfelen aan mijn lees vaardigheden, die zijn prima. Probleem is, dat jij ELKE keer als Ajax, PSV, Feyenoord of AZ slecht speelt in Europa, weer met je eindeloze gelul komt, over 'Dat jullie vroeger ook goed bezig waren in Europa, en tegenwoordig niks meer lukt, en dat het bij Nederland net zo zal gaan.' Daar word ik een beetje misselijk van, mijn beste....

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje mazzel waren FC Twente, Ajax, Heerenveen en Groningen gewoon door geweest. Je weet dat dit waar is. Dus zó erg is het nou ook weer niet met het Nederlandse voetbal he!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina