[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar zoals je leest zou dit chapter veel minder lang duren dan het vorige chapter. Maar dat betekent niet zo zeer het einde van het seiozne. kan goed dat ze 2 chapters in 1 seizoen douwen.

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Had ergens gelezen dat zowiezo meerdere chapters in het tweede seizoen zouden komen(kan het fout hebben hoor).

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    What the fuck? Wat een EP, en wat een vaag einde. Verdomme ik heb zin in volgende week dinsdag.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mijn god. :eek:
    Vet!

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    welke aflevering was dat? Ik wacht namelijk tot 8 is geweest, dan kan ik er weer 4 tegelijk kijken 8)

//edit ah 7, nog een weekje wachten :D

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het was aflevering 7. En mijn god wat een aflevering.8) Tot nu toe zeker de beste van dit seizoen. Heel spannend en eindelijk wat vragen beantwoord. Ook mooi om de gevoelens van de personen zo naar boven te zien komen, en dan die plotwending op het einde.8) Wat een cliffhanger, ik kan niet wachten tot volgende week.

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, heerlijke aflevering! Op 't einde heb ik echt iets van 30 seconde zitten nadenken en toen riep ik gewoon hardop 'VET'! :)

Lijkt erop dat Takezo Kensei a.k.a. Adam Monroe net als Peter krachten kan absorberen. En heb ik goed opgelet; is hij juist de freak/leider van die groep die nu alle leden aan 't vermoorden is (laat vermoorden)?

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heroes Seizoen 1
    Jammer, had er meer van verwacht. Er zat totaal geen spanning. Normaal bij een TV serie (24, LOST, PB) wil je gewoon de volgende aflevering zien. Maar bij Heroes was dit echt helemaal niet het geval. Alles hing maar een beetje slapjes aan elkaar. Over de ondertitel wil ik niet eens beginnen! Snap niet waarom er zoveel 'gemuteerde' mensen moeten zijn. Als ik dat wil zien kijk ik X-Men wel. Ze hadden naar mijn mening beter een paar van die 'heroes' in de serie moeten stoppen.

Cijfer: 6-

9. Towel

Towel Guest

Goed opgelet zeg!:thumbs: Naja zon vermoede kreegik al bij aflevering 2 ofzo. Op de fotos zie je namelijk de kensei teken dus ja waarschijnlijk gaat hij gewoon in de toekomst reize en dan iedereen uitroeie.. En aangezien hij nie dood kan gaan.... Allemaal de shuld van de brillemans:{

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    smaken verschillen

11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken veschillen heel duidelijk ja, gelukkig

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie er zo leuk aan dan? Het is toch totaal niet spannend?

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Blijkbaar wel, anders vonden we het niet leuk;).

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind seizoen 2 niet zo vet meer eigenlijk. Het is echt qua verhaallijn seizoen 1 all over again, alleen dan met wat nieuwe personages.. 8)

Ze werken wéér naar iets ergs toe (ipv die bom een virus), peter moet het wéér allemaal doen, ze hebben wéér de cheerleader nodig, enzovoort. Beetje teveel van hetzelfde imho.

Ik vind het nog wel leuk hoor, maar het mag van mij wel een beetje verrassend gaan worden. En dan niet zo geforceerd verrassend, maar écht verrassend.

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat een vette ep! 8)
    Die Elle is zo hot btw maar ook een tikkeltje irritant ;)

Mamma Petrelli kan volgens mij mensen beinvloeden d.m.v. aanraking. Haar aanraking wordt vaak ingezoomed in de scene dat ze met Nathans vrouw praat

De eerste keer dat Adam voorkwam vond ik hem maar lame maar nu begin ik hem en zijn acteren toch steeds meer te waarderen :)

Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  16. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan had ie zich toch wel uit de gevangenis getransformeerd? Want die gave moet hij dan ook hebben geabsorbeerd toen ie 'in het verleden' hiro ontmoette???

maar dat hier gewoon over gediscusseerd wordt laat al zien dat het gewoon een vette serie is :D

Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  17. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het is niet iemand die powers kan absorberen, volgens mij is het gewoon iemand die niet of nauwelijks dood kan gaan. Zit nu nog steeds in de twijfel of die nou een good of een bad guy is :)

19. Razorraz

Razorraz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij Aflevering 13 van seizoen 1, echt een dikke serie. Prison Break staat natuurlijk altijd nog op nummer 1 :D

20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Adam is a bad guy, big time! Hij probeert iedereen te manipuleren en kijk eens hoe makkelijk hij overliep naar dat Japanse leger...

Deel Deze Pagina