Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wie heb je gehaald?
    Ik moet eigenlijk ook eens met zo'n default team beginnen. Lijkt me lastig.

2. wamberto

wamberto Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe t komt dat als ik tegen een vriend van me speel(dit zijn overigens de meeste potjes) dat degene die wint er 1 of geen punten bijkrijgt, terwijl bij de verliezer er wel de juiste aantal punten afgaat?
    Dit was ook zo in PES6

3. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    omdat je de hele tijd drie meter buitenspel staat:9

de echte reden weet ik trouwens niet...

4. Drogba

Drogba Guest

Dagaka (Iran), een rechtsback, hij is 22 jaar transfervrij en 1.63m. Zijn beginstats zitten al gelijk op 92 acceleration en top speed 94, in het echt speelt die bij Leicester city, onderschat zijn stats niet want die zeggen vaak weinig over een speler, hij knalt overal doorheen en pakt zelfs de bal af van een Henry.

Ik heb hem nu al 3 seizoenen in de basis staan en zn stats gaan flink omhoog.

Daarnaast als je net als mij de Franse league buiten de ML hebt staan zou ik naar spelers van Marseille kijken, Niang en Cissé bv. Daar zitten veel jonge spelers.

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Voor die PES master achievement, moet je dan ook de nationale bekers in de competities winnen?

6. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend eindelijk eens beginnen met ML. Twijfel nog tussen aantal ploeg, waaronder Sevilla, Fener, Tottenham, Atlético Madrid, Göteborg. Vooral semi-ploegen, net niet top?? Welke zou ik nemen??

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De standaard spelers, het is echt kut in het begin maar het is echt master om steeds maar weer een beetje aan je eigen team te bouwen.

8. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je dan met de echte spelers van dat team gaat beginnen en niet met de default boutspelers, want dan zou het niet uitmaken welk team je kiest.

9. xbox-daan

xbox-daan fcdh

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu één seizoen ML erop zitten met het Default team en heb al een boel leuke spelers gehaald: Cassard; Hurtado, Sankoh, Enakahire; Dudu, Rose, Kaita, Swerts, Tymoschuk, Daerden; Lita, Den Ouden, Mitea, Mido, Larsson en nog een paar.
    Den Ouden lijkt misschien gek, maar is lekker goedkoop en kopt er aardig wat in met z'n 1.90m. Lita (spits) speelt heerlijk, sterk aan de bal en snel en dribbelend heerlijk, Daerden (aanvallende middenvelder) is ook groot en sterk en fijn. Tymoschuk is natuurlijk een geweldige verdedigende middenvelder en Mido kreeg ik er gratis bij toen Middlesbrough een default knakworst (vd Berg) van me wilde kopen :D. Mitea dribbelt fijn, makkelijk te halen, maar scoort slecht. Larsson kon ik nog voor één seizoen vastleggen, waarschijnlijk stopt-ie daarna. De rest van de spelers is niet zo heel spectaculair, maar dit was waarschijnlijk wel even fijn om te weten voor mensen die naar nieuwe ML spelers zoeken. Ik ben nu overigens wel door m'n geld heen, kan bijna de salarissen niet meer betalen :eek:

De enige spelers van het originele team die ik wel fijn vind voetballen zijn Ruskin, El Moubarki (ofzo), Dodo en Gutierrez ofzo. De rest kan me gestolen worden, maar zijn nu wel handig voor in de breedte.

Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    En dan wel op een hoog niveau beginnen! Ik ben op amateur begonnen, omdat ik anders niets kon winnen. Op de helft van het seizoen stond ik met amateur op plek 8. Echter, na een aantal inkopen (Mitea, Schwartz en C. Jensen), ging het allemaal wel erg makkelijk. Uitslagen van 6-0 en hoger waren geen uitzondering.
    Dus, begin op hoog niveau (prof/top player). Valt aan het begin tegen, maar haal je (denk ik) wel meer voldoening uit.
    Ik zit nu in seizoen 2 en speel op topplayer. Sta nu op plek 3, met 7 punten uit 3 wedstrijden.

Niet helemaal waar natuurlijk ;) Shirts, thuisstadion etc. veranderen. Maarja, wat materiaal betreft maakt het niet uit.
    ML moet je trouwens ook met "default boutspelers" beginnen.

11. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het eerste seizoen Makinhwa gekocht, snelle spits(91,90 geloof ik)paredes(middenvelder die ik tegen vind vallen) en Montella, tweede seizoen Metzelder,Robinho.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik zit pas bij wedstrijd 8 seizoen 1 (TopPlayer, 30minuten, dus ja elke wedstrijd+opstelling kost al gauw een uur ... echt kicken trouwens die 30 minuten, kan dat niet vaak genoeg zeggen) ... maar ... Jaric en vdBerg zijn volgens mij ook goed bruikbaar. Ik heb vdBerg zelfs soms als aanvoerder.

O, trouwens aan het begin heb ik al mijn geld gespendeerd aan 1 speler ... Mackaay ... niet omdat dit zo slim is (is het niet denk ik) maar gewoon voor de fun. Zo'n topper die aan het eind van zijn carriere bij een groep dumbo's gaat voetballen. Hij heeft er al wel een paar ingekacheld, o.a. 2 vrije trappen (iets wat me in 6 maanden PES6 dus nog nooit gelukt is)

13. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer wordt het via Xbox live eens beter?

14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die fifa 5vs5 is best chill moet ik zeggen

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb even een vraagje, wanneer start de transfer periode in de Master League? Heb namelijk een aantal spelers op mijn verlanglijstje geplaatst maar wanneer krijg ik het bericht of ze willen komen of niet?

16. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
  17. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    lol gozer ik zeg het alleen maar en ik wou het in dit forum zeggen. dit zouden ze bij pes 2009 ook moeten doen. en scroll anders ff terug dan zie je dat ik hier genoeg zeg en niet een fifa fanboy ben ofzo.

18. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je ook zeker gelijk in. Maar zeg dat er dan bij, want nu ging het alleen over FIFA, dus vandaar.;)

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De transferperiode start na 19 wedstrijden, dat is dus in de winterstop van een x aantal weken (ik meen 5, in ieder geval in die buurt). Ook kun je na het seizoen (38 wedstrijden) spelers kopen. Die periode is langer.

Je hebt gewerkt met "Add to list" begrijp ik?
    Je moet in ieder geval dan nog een aanbieding doen bij hun club. Ze zullen voor zover ik weet niet zelf met een reactie komen (was in deel 6 zo). Je "List" is dus handig om je verlanglijstje bij te houden, maar het betekent niet direct dat je ze probeert weg te kopen, dat moet toch echt via "negotiations."

20. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

ok is goed maar heb dat net ff gespeeld en het geeft ook gelijk een goede sfeer met zijn vijfen lekker juichen als je hebt gescoort. als je een bal hard op de lat schiet zegt iedereen OEEH!!. pro evo is beetje sfeerloos met het publiek dat niet echt juicht enzo maar als dit erin komt heb je dat ook gelijk. dit is ook het enige waarom ik fifa speel. ik speel pro evo veel meer en als daar de lag patch komt dan speel ik die. maar nu dit er is ben ik eerst ff bezig met fifa en de Master league.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina