Ik heb nu één seizoen ML erop zitten met het Default team en heb al een boel leuke spelers gehaald: Cassard; Hurtado, Sankoh, Enakahire; Dudu, Rose, Kaita, Swerts, Tymoschuk, Daerden; Lita, Den Ouden, Mitea, Mido, Larsson en nog een paar.
Den Ouden lijkt misschien gek, maar is lekker goedkoop en kopt er aardig wat in met z'n 1.90m. Lita (spits) speelt heerlijk, sterk aan de bal en snel en dribbelend heerlijk, Daerden (aanvallende middenvelder) is ook groot en sterk en fijn. Tymoschuk is natuurlijk een geweldige verdedigende middenvelder en Mido kreeg ik er gratis bij toen Middlesbrough een default knakworst (vd Berg) van me wilde kopen
. Mitea dribbelt fijn, makkelijk te halen, maar scoort slecht. Larsson kon ik nog voor één seizoen vastleggen, waarschijnlijk stopt-ie daarna. De rest van de spelers is niet zo heel spectaculair, maar dit was waarschijnlijk wel even fijn om te weten voor mensen die naar nieuwe ML spelers zoeken. Ik ben nu overigens wel door m'n geld heen, kan bijna de salarissen niet meer betalen
De enige spelers van het originele team die ik wel fijn vind voetballen zijn Ruskin, El Moubarki (ofzo), Dodo en Gutierrez ofzo. De rest kan me gestolen worden, maar zijn nu wel handig voor in de breedte.
Klik om te vergroten...