Okay je hebt volgens mij.. 2 gangen na elkaar of niet?
Na vaak proberen van die eerste gang (kort stukje+ nog langer stukje), kreeg ik daar opeens een checkpoint.
Dat eerste stukje had ik ook wel een tactiek maar die weet ik niet precies meer..
Volgens mij ging ik daar eerst beetje rechtdoor schieten, daarna aan de rechterkant tegen de muur staan (nog in het begin).
Een flash gooien naar links, over die kratten heen. Dan sprintje trekken de linker zijgang (achter het blok zitten zodat de rechter zijgang je niet kan raken) in en de geflashte enemy killen.
Daarna op zijn plek gaan staan, weer 'vooruit' een flash gooien. Hier schiet je 2/3 enemies dood (gewoon door dat hout/krat) heenschieten.
Dan achter het krat gaan zitten wat dan rechtvoor je staat. Hier kun je tussen een spleet door de persoon helemaal achterin schieten.
Sprint hier naartoe.
Als het goed is gaan nu je teammates door het midden, en die schieten ondertussen beetje achter hun.
Dan naar de overkant (dus rechts achter) kijken, en hier nog 2 neerschieten.
Een granaat gooien aan het eindpunt.
Hier kwam mijn checkpoint opeens (nadat ik al vet vaak hiervorbij was gweest.)
Hier had ik nog 7 minuten over..
Voor de laatste gang (waar je niet recht door het midden kunt), voor de sluis, was dit mn tacktiek:
Loop door tot ingang vd gang, hou alvast een granaat 2 sec in je hand en gooi hem dan naar voren.. Hiermee kill je 2 shotgun gastjes.
Dan komt er 1 recht op je afgelopen, snel doodschieten. Dan komen er vanaf die linker en rechter kant nog een. Die kun je gewoon neerknallen als ze tevoorschijn komen.
Dan heb je die 2 buizen naar links en rechts, hier sprint je eventjes snel voorbij(zit aan beide kanten enemies), bukt achter die kratten die de weg versperren.
Telkens eventjes opstaan en schieten, dan weer cover zoeken.
Kan ook door de kratten heenschieten.
Als recht voor je geen enemies weer staan sprint je weer terug voorbij die buizen.
Hier staat 1 van jou kerels (Captain nogiets) tegen de zijkant aan.
Wat ik dan deed was bukken, achter hem zitten.. En hem tussen die twee buizen in 'duwen'. Als het goed is begint hij dan op beide kanten te schieten.
Dit hoef je niet perce zo te doen...
Andere opties zijn:
-203 elke kant op schieten (snel even heen en weer en onder tussen schieten)
-Handmatig die kereltjes afschieten, eerst de rechterbuis (door naast cpt nogiets te staan, en te wachten tot hij tevoorschijn komt.), daarna linkerbuis (aan andere kant gaan zitten en daar schieten).
Hier na sprint je linkerbuis in. Nu komt er 1 enemie vanuit de buis 'rechtuit' (dus voor jou nu naar rechts).
Deze schiet je, en eentje die in die buis staat ook.
Gooi een getimede granaat erin (paar sec vasthouden en dan gooien), en hierna een flash. Schiet de mannetjs die halverwege de buis staan dood door snel heen en weer ervoor/incover te gaan.
Schiet een 203 aan het einde vd buis.
Sprint naar het einde vd buis, nu komt er weer een mannetje van rechts (soms zelfs 2).
Hierna een granaat in de buis rechts gooien, en de mannetjes helemaal aan de andere kant schieten/203 knallen.
Dan kun je door rennen en komen je team mates ook, die sluiten de deur achter je.
Nu kreeg ik weer na VET vaak hier al te zijn geweest opeens een checkpoint, met nog 3 min over..
Pff lang verhaal, bedank me maar en als je de laatste kamer ook niet lukt kan ik je daar ook nog wel tips over geven. Die is opzich niet zo moeilijk, veel granaten/flash gebruiken
Succes
Ik gebruikte trouwens telkes mn 'gewone' gun, met die silencer..
En met 203 bedoel ik die granaat werper die erop zit.