1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Jup was gisteravond ook al een probleem. IW kan de aantal spelers niet aan denk ik ....

Online is echt zo super en verslavend! K heb er al 18 uru opzitten xD

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb intussen al 500 errors gehad.. must have active network link , could not join the game, me xbox is al 4x vast gefreezed, en nog een error..wat the fuck is er met dit spel ?

3. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben allemaal hetzelfde probleem gelukkig (anders was het me thuisnetwerk ;))

4. Achillias

Achillias Guest

GVD ik wordt nu echt fucking pissed op dit spel, als je op find games drukt maakt niet uit welke gamemode.. het blijft zoeken naar servers heel af en toe kom je erin maar vaak blijft het maar zoeken, en nee het ligt niet aan mijn verbinding aangezien iedereen die ik spreek via de chatbox het ook heeft

Wat is hier aan te doen??

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ahhhhhhh ik kan er niet tegen, ik ben nu 3 keer zover gekomen dat de helikopter er is maar dan sterf ik alsnog tijdens het slepen van die vent naar de heli, moet je ook nog hele stuk omnieuw doen. Verschrikkelijk.

6. Achillias

Achillias Guest

Dit kan en mag gewoon niet verdomme, als dit nog lang aanhoudt hoe spijtig het ook is, dan verdwijnt dit spel gewoon in mijn kast en komt het er ook niet meer uit..

Game een 10+

Het hele online gebeuren -4

7. Achillias

Achillias Guest

PS3 versie trouwens..

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Dit is een Xboxforum...

9. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu bij Veteran vast bij een stuk waar je een ruimte door moet om een bom te stoppen. Er is niet doorheen te komen en ben je eindelijk een keer door die gang krijg je geen checkpoint. Echt irritant dat je soms wel en soms geen checkpoint krijgt. En die teammaten van je zijn ook een paar idioten zeg. Staan er vijanden naast hun doen ze gewoon niets. Maar goed, dit was met de andere delen ook al zo. Iemand tips om makkelijker door die gang te komen? M'n checkpoint is wanneer ik net de trap af kom en heb dan nog 7,5 minuten over.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    geeft wel aan dus dat het aan infinity ligt en niet aan xbox live als de ps3 spelers er ook last van hebben.

11. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ze deze probs snel oplossen, kan weleens een doodsteek zijn voor het spel en das toch zondeO-)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    was COD2 online met de launch ook al niet zo kut? blijkbaar hebben ze niet echt veel opgestoken van die beta test

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu EINDELIJK de nuke onschadelijk gemaakt, na een vaste tactiek te handhaven kwam ik er (eindelijk)
    Nu kreeg ik ook opeens een xtra checkpoint, nadat die 'kluis'deur opengaat. Heel stom, daar was k al 5x geweest ofzow en telkes geen checkpoint!

Maargoed nu die missie erna: Ze geven je RPG om de heli neer te knallen, MOET je dit ook doen? Want ik miste hem, en toen schoot ie de brug voor ons neer ofzow.. Is t makkelijker als ie wel neer is?
    Sommige stukjes van het spel kun je namelijk op 2 manieren doen waarbij ze allebei andere uitkomst hebben (wel alarm en duizend soldaten/geen alarm en rustig verder lopen..)

14. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je tactiek geweest dan?? Ik kom er echt niet voorbij en eigenlijk niet eens in de buurt. Ik ben wel een paar keer die lange gang doorgekomen en dan kom jij bij een volgende gang maar daar ga ik altijd dood. Ik denk ook omdat ik te gehaast ben omdat die tijd maar terug loopt... Hoeveel tijd had jij over?

15. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat was bij COD3 en dat lag aan Treyarch. Volgens mij heeft xbox live gewoon vette problemen op dit moment. Ook de site is niet vooruit te branden en komt elke keer met mededelingen dat de site overbelast is e.d.

16. Buddha

Leuk Bevonden:
    0
    Idd hebben ze een Beta test gedaan loopt nog steeds de zooi vast....niet heel bijdehand:)

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er na One shot, One kills en Heat. Nog meer missie die ongeveer herzelfde zijn?

Waarin 100000 mannen naar je toekomen.

18. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Okay je hebt volgens mij.. 2 gangen na elkaar of niet?
    Na vaak proberen van die eerste gang (kort stukje+ nog langer stukje), kreeg ik daar opeens een checkpoint.
    Dat eerste stukje had ik ook wel een tactiek maar die weet ik niet precies meer..
    Volgens mij ging ik daar eerst beetje rechtdoor schieten, daarna aan de rechterkant tegen de muur staan (nog in het begin).
    Een flash gooien naar links, over die kratten heen. Dan sprintje trekken de linker zijgang (achter het blok zitten zodat de rechter zijgang je niet kan raken) in en de geflashte enemy killen.
    Daarna op zijn plek gaan staan, weer 'vooruit' een flash gooien. Hier schiet je 2/3 enemies dood (gewoon door dat hout/krat) heenschieten.
    Dan achter het krat gaan zitten wat dan rechtvoor je staat. Hier kun je tussen een spleet door de persoon helemaal achterin schieten.
    Sprint hier naartoe.
    Als het goed is gaan nu je teammates door het midden, en die schieten ondertussen beetje achter hun.
    Dan naar de overkant (dus rechts achter) kijken, en hier nog 2 neerschieten.
    Een granaat gooien aan het eindpunt.
    Hier kwam mijn checkpoint opeens (nadat ik al vet vaak hiervorbij was gweest.)

Hier had ik nog 7 minuten over..
    Voor de laatste gang (waar je niet recht door het midden kunt), voor de sluis, was dit mn tacktiek:

Loop door tot ingang vd gang, hou alvast een granaat 2 sec in je hand en gooi hem dan naar voren.. Hiermee kill je 2 shotgun gastjes.
    Dan komt er 1 recht op je afgelopen, snel doodschieten. Dan komen er vanaf die linker en rechter kant nog een. Die kun je gewoon neerknallen als ze tevoorschijn komen.
    Dan heb je die 2 buizen naar links en rechts, hier sprint je eventjes snel voorbij(zit aan beide kanten enemies), bukt achter die kratten die de weg versperren.
    Telkens eventjes opstaan en schieten, dan weer cover zoeken.
    Kan ook door de kratten heenschieten.
    Als recht voor je geen enemies weer staan sprint je weer terug voorbij die buizen.
    Hier staat 1 van jou kerels (Captain nogiets) tegen de zijkant aan.
    Wat ik dan deed was bukken, achter hem zitten.. En hem tussen die twee buizen in 'duwen'. Als het goed is begint hij dan op beide kanten te schieten.
    Dit hoef je niet perce zo te doen...
    Andere opties zijn:
    -203 elke kant op schieten (snel even heen en weer en onder tussen schieten)
    -Handmatig die kereltjes afschieten, eerst de rechterbuis (door naast cpt nogiets te staan, en te wachten tot hij tevoorschijn komt.), daarna linkerbuis (aan andere kant gaan zitten en daar schieten).

Hier na sprint je linkerbuis in. Nu komt er 1 enemie vanuit de buis 'rechtuit' (dus voor jou nu naar rechts).
    Deze schiet je, en eentje die in die buis staat ook.
    Gooi een getimede granaat erin (paar sec vasthouden en dan gooien), en hierna een flash. Schiet de mannetjs die halverwege de buis staan dood door snel heen en weer ervoor/incover te gaan.
    Schiet een 203 aan het einde vd buis.
    Sprint naar het einde vd buis, nu komt er weer een mannetje van rechts (soms zelfs 2).
    Hierna een granaat in de buis rechts gooien, en de mannetjes helemaal aan de andere kant schieten/203 knallen.
    Dan kun je door rennen en komen je team mates ook, die sluiten de deur achter je.
    Nu kreeg ik weer na VET vaak hier al te zijn geweest opeens een checkpoint, met nog 3 min over..

Pff lang verhaal, bedank me maar en als je de laatste kamer ook niet lukt kan ik je daar ook nog wel tips over geven. Die is opzich niet zo moeilijk, veel granaten/flash gebruiken ;)
    :thumbs: Succes
    Ik gebruikte trouwens telkes mn 'gewone' gun, met die silencer..
    En met 203 bedoel ik die granaat werper die erop zit.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb het ook en heb ook de PS3-versie. Belachelijk... Af en toe kom je er doorheen en kan je een spelletje spelen, maar meestal blijft ie gewoon uren zoeken... :emo:

Vet man! En dat terwijl het online erg vet is, MITS het werkt...

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    sinds gisteren zijn de xboxlive servers aan t kutten.. het ging vanmiddag al een heel stuk beter, thou...

alleen toch jammer dat er helemaal geen achievement points te halen zijn voor online.. wat offline is net of ze ze weggeven die points..

ik had liever gezien per x niveau x aantal achievement points..

maar goed vermaak me prima.. sommige maps zijn imo écht kut

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina