De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die penalty was echt onverdiend=(

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, lekker hoor. Misschien toch maar Erwin Koeman PSV? :lol:

3. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bah weer 2 verliespunten meer op inter...allemaal te danken aan volgens mij weer een foute beslissing van de scheids. Een terechte goal afgekeurd... wat de 2-3 had betekend na een 2-0 achterstand.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan wel zeggen dat ik heb genoten van de supersunday (alleen toch een beetje een zure nasmaak)

zonde dat Ari uitviel en dat El hamdaoui moest invallen, die echt slecht speelde. Hij kon geen bal vasthouden voorin, in tegenstelling tot Ari die weer lekker speelde. Ik denk dat de wedstrijd misschien een andere wending had genomen.
    Maar PSV blokkeerde AZ daar ook wel goed in.

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Groningen had werkelijk helemaal niks in te brengen. Roda speelde echt de beste wedstrijd van het seizoen. Ik heb genoten vandaag:b:

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen geen nieuwe trainer zeker dan.. Arme Wouters, moet ie nog langer door. 8)

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind Wouters echt goed doen hoor bij PSV.

Topper:thumbs:

8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Die pingel van feyenoord vond ik trouwens echt geen schwalbe. Hij word gewoon achter op zijn voeten getikt waardoor hij valt. Misschien niet express gedaan door Maduro maar een schwalbe kan je het niet noemen. Hoogstens een Arbitraal foutje. Maarjah Maduro helpt wel een kans omver, dat zoiezo.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vraag me af of je dan de tv beelden ook wel goed hebt bekenen.
    Hij struikelt duidelijk over zijn eigen benen en heeft gewoon geluk dat de scheids er een penalty voor geeft.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het was geen schwalbe en hij struikelt over z'n eigen beneden doordat Maduro hem (zij het héél licht en onbewust) aantikt. Bekijk de beelden maar eens heel goed. Maduro zei zelf ook dat-ie hem zeer licht toucheerde.

En in dat geval is het dus gewoon een terechte penalty.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb het in totaal een keer of 5 bekeken, en zelfs na die 5 keer kom ik niet tot een andere conclusie. Maar als maduro zegt dat hij hem heeft geraakt dan zal het wel zo zijn;)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is ook gewoon te zien, dus je moet beter kijken :+

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar kan ik het nu nog zien dan? In goede kwaliteit?

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het was sarcastisch bedoeld vriend. Omdat iedereen liep te janken dat het een schwalbe was. Maar zoals iemand al zei, hij werd aangeraakt waardoor die struikelde. En suarez ach, das de grootste matenaaier van de eredivisie.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond het geen penalty. Mols struikelt gewoon over zijn eigen been. Geheel onterechte penalty.

Verschil is natuurlijk dat Suarez het elke wedstrijd een aantal keer doet. Echt focking irritant.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werd heel licht aangeraakt, waardoor ze ene been tegen zijn eigen standbeen kwam waardoor die struikelde.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Geen idee. Er staat geen Nederlands voetbal op footytube.com, helaas. Misschien een herhaling vannacht ofzo?

Edit: Nee, komt niet. Naja, je moet me maar gewoon geloven. Ik ben een Ajacied en ik dacht eerst ook dat Mols uit lompheid over z'n eigen poten struikelde, maar hij werd echt aangetikt.

Weet je wat ik irritant vind? Die Duitse manier van goals vieren bij Roda, met dat 'DANKE!' door de stadionspeaker en 'BITTE!' door de supporters. Ga dan lekker bij Aachen zitten ofzo. Jezus Christus...

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dus je mag elkaar voortaan binnen de 16 meter niet meer aanraken? Worden leuke corners dan.

Het was gewoon heel erg ongelukkig. Ik zag er geen schwalbe in, maar ben er nog steeds niet over uit of ik het een penalty vind of niet. Aan de ene kant is Mols in een redelijk gevaarlijke positie en is er contact. Van de andere kant kun je ook niet verwachten dat je elkaar nooit aanraakt en er was volgens mij totaal geen opzet bij. Marja, het boeit me niet zo erg. Het was een leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Feyenoord verdiende sowieso minimaal een punt imo. :)

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    maar volgens mij hoeft er ook geen opzet te zijn. Als je iemand laat struikelen waardoor hij niet verder kan is het een penalty. En het was erg ongelukkig dat wel.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    yep alle keren een penalty,krijgen we handbalscores op een voetbalveld....
    moet kunnen ,als je ze nu bezig ziet lijkt het mij wel dat de aanvallers na de wedstrijd met een shirt dat twee maten groter is geworden van het terrein stappen dan dat ze aanhadden bij het begin van de wedstrijd.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina