Jurassic Park 4

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MaxxRaptor, 12 nov 2007.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De 4de Jurassic Park film is alweer aangekondigt,jawel mijnen lieve mensen de T-Rex davert weer over je scherm en de krijsende Velociraptors rennen weer erop los voor een klein beetje mensenvlees,en let op deze keer komen ze naar je achtertuin althans de grote Stad :)

Er is nog geen vast verhaal of script bekent van de Film tot zover,maar er zijn 2 lijnen van het verhaal in geruchtmode opgedoken.

Eerste gerucht zou gaan om een dodelijk virus wat over zou gaan op mensen waar de dieren oorspronkelijk zouden zijn uitgestorven in plaats van de eeuwige komeet theori.

Het andere gerucht zou het gaan over dat het Leger de Velociraptors getraind zou hebben tot Militaire Wapens,alsof zo,n eigenwijs roofzuchtig dier zich door de mens wat laat vertellen.

Maar dit zijn dus wat verhaal geruchten,wat wel zeker is is dat de hele Cast zoals Dr Malcom,de lieftallige Dr Setller,en natuurlijk onze hart verwarmende John Hammond bedenker van het Maak kans om opgegeten te worden Pret Park :)

De Film zelf zou in Zomer van 2008 te bewonderen moeten zijn in de Bios,er zou een Scene inkomen waar Raptors een Motorbende achtervolgen om zo de snelheid van de absurde atletische dieren weer te geven wat de voorgaande Films niet haalde.

Persoonlijk was ik een beetje klaar met de JP gestempelde Dino's maar dit kan weleens wat gaan worden,al hoop ik wel dat ze ernaa een punt erachter zetten of een geheel nieuw Project beginnen.

Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik volg JP IV al zeker meer dan een jaar op IMDB, maar er komt maar geen verandering.

Ik hoop echt dat ie komt! :D
    Geweldige films _O_

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Eerste film was een leuke blockbusters, de rest was allemaal slecht en dan vooral het 3rde deel.

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja het klop dat er een lange tusse poze in gezeten heeft verwegen de andere Projecten zoals de komende Indiana Jones Film enzo,maar JP 4 is in aantocht dat is wat zeker en vast staat.

Althans men heeft toen verteld dat er van JP maar liefst in totaal 4 delen zouden komen.
    Maar ik denk dat het geen van beide Scripts zal gaan worden,en anders de eerste wat ik bovenaan geplaats heb.

Maar dat met de Raptors als wapen dat lijk me dus echt heel sterk en overtrokken.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop wel dat ze de oude acteurs weer terug kunnen krijgen. Zonder hun zou het ook niet hetzelfde zijn :9
    Dus ook die oude baardmans (ex-eigenaar van Ingen en JP)

En de film moet ook weer in de stijl van JP 1. :)
    Iig niet zoals deel 2 (oa. in de stad). Jeff Goldblum mag ook van mij wegblijven...

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Heb ze alle 3 op DVD. Vroeger vond ik ze altijd zwaar eng. Vind de sfeer in de film echt goed. Vind het echt mooie films hoor. Vooral de eerste keer toen ik hem zag...

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja het grappige is dat in het orginele Boek van Jurassic Park daar is John Hammond een arrogante man die het geld binnen wilde slepen met zijn Park,maar werd in het Boek opgegeten door een T-Rex :)

En zelf heb ik the Lost world Boek gelezen,zeker een aanrader totaal anders dan de 2de Film.

En ja alle spelers komen terug in deel 4.

8. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    'The Lost world' is meerdere keren verfilmd/tv-serie

Eén van die films was best goed, de JP lost world was idd niet sterk..
    Maar wat geweldig toch weer, een nieuwe jurrasic park. echt klassiek avontuur.

Komen de oude spelers uit Jurrasic park '1' weer terug? Die kleinkinderen uit de eerste staan niet in de acteurslijst van de nieuwe film.

De T-rex hoeft er niet weer in, doe maar een paar nieuw ontdekte dino's en wat raptors doen het altijd leuk.
    Ik was vroeger gek van die dingen.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik ken een Film met die Professor vanuit Sliders,das een Film die ik inderdaad goed vond van de Lost World.

De Serie aan de andere kant vond ik weer minder,maar desalnietemin vermakelijk inelkaar gezet.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zoo hier kijk ik wel naar uit! alweer een tijdje geleden dat er een goede monster/dino film uitgebracht was. Ik weet nog goed dat ik als klein jongetje van 7 (ondertussen dus al 14jaar terug!) naar deel 1 ging met mijn ouders en oom en tante. Was tegelijk mijn eerste keer in een bioscoop! Hopelijk wordt dit weer een film over raptors, vond die beesten altijd al gruwelijk :p

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond deel 1 echt fantastisch (vind ik nog steeds). De delen erna vond ik zeer matig. Weet niet of dit wel zo'n goed idee is.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wat misschien ook leuk was geweest om een Film Consept te maken over Jurassic Park maar dan vanuit het oogpunt als het Park goed gekeurt zou zijn en de ramp niet gebeurt was,en dat je dan een soort Steve Erwin achtige Film krijgt lol

Over hoe de dieren verzorgt worden en zo'n Raptortje van een paar maandjes ergens vandoor rent en een Team achterna moet hollen. :)

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de T-Rex zo ie zo niet weg te denken uit een JP film! Van mij mogen ze die in de 3e fim geïntroduceerde uber-dino wel weglaten. Die vond ik stukken minder! Ik zou 't erg stoer vinden als de cast uit de 1e film weer terugkwam, die vond ik ook het leukste. 2e was nog te doen, 3e was zwaar kut! :eek: En qua scripts, beide vind ik nou niet echt klinken. Hoop eerder op iets nieuws. Iets onverwachts. Bijvoorbeeld dat de overheid besluit om de dino's te vernietigen. En dan zijn er daar een aantal mensen 't niet mee eens. Klinkt wel oké.

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond deel 3 niet zo denderend. Hoop dat ze er weer wat leuks van weten te maken, maar betwijfel het. Nog te vroeg om er echt wat over te kunnen zeggen.

15. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Beide scripts zijn erg onorgineel,als we hierover weer naar de Boeken gaan daar worden de Dino's ook allemaal vernietigt terwijl ze in de Film bleven leven.

Alleen met Side B was het weer een heel ander verhaal,in the lost world was Ingen niet meer in de handen van Hammond omdat er op Site B iets fout ging met dat Britse gezin op het begin van de Film.

Maar ik denk dat het te laat is als je zoiets in het echt zou doen om dan het te vernietigen want er zullen hoe dan ook altijd wel overlevenden zijn,zo zullen er beslist ook water Dino's rondzwemmen en die Vogelsoorten kun je echt niet meer vangen laat staan doden.

Ben er zelf heilig van overtuigt dat er vandaag de dag ergens dieren rondrennen waarvan we het bestaan niet eens weten en misschien kan er best een Gevolueerde Dino tussen zitten.

16. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ook weer steven spielberg ?

17. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Houd het maar bij een triologie, de eerste was idd heel tof, de laatste werden minder. Maar 2 en/of 3 waren ook niet door Spielberg gemaakt. Mocht hij deel 4 maken dan kan het best nog wel tof worden.

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee Spielberg doet alleen het produceren,waarschijnlijk word het of de Rigisseur van deel 3 of een andere.

Ja ik heb toen eens meegekregen dat Spielberg geen JP films meer wilde rigiseren.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben zwaar fan van de Jurassic Park serie. Maar die geruchten over het script bevallen me over het algemeen voor geen meter. Het klinkt een beetje als verkrachting van misschien één van de grootste blockbusters aller tijden. Maar goed ik ben benieuwd.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik Snap wat je bedoelt,maar helaas komt dat Militaire Dino voor de 4de Film wel erg sterk naar voren in wat ik het meest tegen ben gekomen.

En het zou er dan over gaan dat de Velociraptors en andere Carnivoren zich tegen de mens gaat keren,en ja dat vind ik ook weer zo stom als dat echt zo gaat worden.

Maarja ik hou jullie op de hoogte en zo gauw als ik iets meer weet zet ik het hier neer. :)

Deel Deze Pagina