De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is heel simpel:

Mols is Maduro voorbij, Maduro tikt Mols al dan niet bewust aan waardoor Mols de kans om door te lopen ontnomen wordt. Of het nou bewust is of niet, het is gewoon een overtreding.

Het lijkt een zware beslissing omdat Maduro hem héél licht raakt, wat al amper te zien is, en omdat Maduro het zeker niet bewust doet, maar volgens de regels is het gewoon een penalty. Zuur (voor ons) maar waar.

2. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was toch geen penalty jongens, lijkt me duidelijk. Hoe kan daar nou discussie over bestaan?

Voor de rest jammer, Feyenoord had moeten winnen gezien het feit dat ze veel beter waren. Maarja, als je het scoreverloop bekijkt kan ik niet geheel ontevreden zijn.

3. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het was dus wél een penalty. Hoe kan daar inderdaad een discussie over ontstaan? :cool:

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, Mols struikelt gewoon over z'n eigen voeten. Dat hij niet kan lopen is niet het probleem van Maduro.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Je hebt dus echt niet goed gekeken. Het is te zien vanuit een bepaald camerastandpunt en nogmaals: ook Maduro heeft aangegeven hem onbewust aangetikt te hebben.

Het is hier door de mindere kwaliteit amper te zien, maar je kunt wel zien dat het been van Mols achter z'n eigen been haakt omdat Maduro hem daar achter tikt.

[yt]LaNk6s7fbqk[/yt]

Maargoed, deze beelden zullen de sceptici niet overtuigen :9

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ALS ie em al raakte, was het alsnog geen penalty.
    Ze rennen gewoon allebij richting de bal, en als je dat niet synchroon doet, kan je elkaar wel eens raken. Als je dan zo makkelijk gaat liggen, tsja..

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het is WEL een penalty want Mols is langs Maduro en wordt gehaakt. Dat is een overtreding, of het nou heel licht of bewust is maakt geen drol uit.

Het IS gewoon een penalty.

Jij kan wel vinden van niet maar het is een regel.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb die beelden gezien (wat jij dus gaf) en kan alleen maar concluderen dat Mols ff zin had om een dutje te doen.

Edit : oke stel hij raakt hem dan is het alsnog zoooo licht dan kan dat wel een regel zijn maar als je alle regels gaat toepassen wordt het toch een schijtsaaie wedstrijd.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je zelf eens proberen bij iemand, en moet je zien hoe snel iemand dan op de grond ligt. Wij deden het altijd op de basisschool, iemands been wegtikken waardoor hij op ze bek gaat. Als iemand loopt moet je ze been dat in de lucht is aantikken en als je het goed doet komt zijn been dan tegen ze eigen standbeen waardoor hij struikelt.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe makkelijk je gaat liggen, tis mij ook gebeurd dat ik achter iemand liep als verdediger, en dan per ongeluk op z'n hakken stapte. Je gaat dan makkelijk ligggen, maar dat is absoluut geen penalty. Het is en blijft een contact sport en dan kan je in duels soms vallen.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je op de hakken van iemand loopt (per ongeluk of niet) en hij valt in dat duel, dan is het een overtreding. Dan is het ook een strafschop in dit geval. Het kan wel eens lullig zijn, sure, maar het is gewoon een strafschop.. Waarom snappen mensen dat niet?

Trouwens wel grappig.. Als ik het goed heb is Xante Feyenoorder en hij zegt geen strafschop en *NERAZZURRI* is Ajacied en hij zegt wel strafschop.. Haha, nice :D

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook heel moeilijk te zien, ik dacht eerst ook een schwalbe. Maar mols struikelt door toedoen van maduro, of het nou bewust of onbewust is, mols valt door zijn toedoen dus is het een penalty.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het was in elk geval een correcte beslissing van Debleeckere...
    Overduidelijk een penalty,net zo duidelijk als dat die overtreding bewust gebeurt om de speler uit evenwicht te halen.....

Edit:Zoals ze in nederland zo graag zeggen,een professionele fout maken....

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mwahaha ga toch weg man, ik zie het echt niet als een bewuste actie om hem uit evenwicht te halen. Contact is er nou eenmaal, dat hoort bij de sport. Dat het nu ongelukkig uitvalt en lichtjes de hak van Mols aantikt, ok is mogelijk; kan gebeuren. Maar opzettelijk? nahhh :cool:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ach ja, het is Svennies, die gaat graag tegen de stroom in en probeert z'n mening altijd lekker radicaal te brengen :+

16. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    We kunnen het hem ook niet kwalijk nemen he, als er negatief gepraat wordt over een belg dan is hij er als de kippen bij. O o o :cool:

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker weer, alle teams die boven FC Volendam staan lijden puntverlies. Wat doet Volendam, gelijkspelen tegen OMNIWORLD :emo: Dra-ma-tisch.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Eagles wat doen jullie nou! :'-(
    Nu zijn we volgende week alsnog afhankelijk van MVV...
    *Zucht

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    :eek: dat lijkt hier dat beruchte roddelbladje privé wel,en dat allemaal achter mijn rug om...:+
    Tja, beter een slecht karakter dan helemaal geen karakter zullen we maar zeggen,en nou ben ik dus niet alleen wat dat betreft...:cool::+

En nu maar wachten op die europese eindronde volgend jaar...Als nederland dan terecht de mist ingaat zoals de vorige keer tegen portugal is het aan dit slecht karakter hier om nog eens een keer de boel op te zwengelen....:b:eek:-)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig weten we ook allemaal wie er volgende zomer vooral niet bij is_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina