Afgelopen zaterdag morgen hebben m'n vrouw en ik een Xbox 360 Premium met Forza2 en Viva Pinata gekocht bij de MM te Deventer.
Het is wel een launch geval, maar ik had snel het idee dat ze dat allemaal waren bij de MM. M'n vrouwlief had geen zin om een half jaar te wachten op een Falcon en ik eigenlijk ook niet.
Aangezien we casual gamers zijn (2 a 3 avondjes per week) zullen we wel niet zo snel een ROD krijgen en zelfs dan is het voor ons niet echt een probleem om hem een maandje te moeten missen.
Ben wel wat afwachtend wat betreft krassen.
Thuis aangesloten kreeg ik gelijk een ROD (rechtsonder code E-68 -> harddrive error), maar na het eruit/erin zetten van de HDD deed hij het gewoon.
De Beeldkwaliteit op onze Sony Triniton breedbeeld TV vond ik best goed
Onze eerste indruk:
* mooi beeld ook als je geen HD-tv hebt (in de MM viel me al op dat de PS2 er al behoorlijk gedateerd uitzag (wie sluit er dan ook een PS2 op een HD tv aan terwijl ernaast een Xbox 360 op een andere HD tv aangesloten is)). Een HD tv is op z'n tijd wel een goede toevoeging, maar op onze Sony Triniton vonden we het beeld eigenlijk al erg goed -> noodzaak voor een HD tv is wat minder
* Viva pinata vind ik een prut game. Je wordt overstelpt met informatie. Terwijl je de eerste opdracht nog niet eens klaar hebt krijg je al 10 nieuwe.
* Forza2 is leuke game. qua gameplay zie ik geen verschil met Gran Turismo. In de toekomst hoef ik niet echt meer een race game te kopen.
* een 2e controller zou wel leuk zijn, even sparen dus.
* Xbox maakt wel wat lawaai, maar eigenlijk merk ik daar weinig meer van als ik bezig ben met een spel.
Binnenkort krijgen we als het goed is assassin's creed binnen via Gamesguide voor 49,99.
Ben verder al op ebay een beetje aan het kijken naar goedkope games, heb al wat gezien voor onder de 15 euro (2e hands), zoals CoD 3 en Oblivion.
Maar ben niet echt goed van op de hoogte van wat er te krijgen is.
Iemand had er in de vorige thread over dat ik als Space sim liefhebber Mass Effect wel leuk zou vinden, maar na het bekijken van wat dingen had ik er niet echt een sterk space sim idee bij, maar meer een futuristische RPG.
Klik om te vergroten...