Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gehypede games vallen altijd wel tegen, zie Halo 2 bijv. en Fable.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Net ook de GT review HD gezien en inderdaad, het ziet er allemaal geweldig uit. Maar ga je de combat in... dan wordt het minder. Ik zie mijzelf al continue bij elke tegenstander een counterattack uitvoeren. Weinig variatie (nadat je in het begin alle coole kill animaties hebt gezien) en weinig uitdaging volgens mij. Ook is de AI zeker niet al te snugger te noemen en dat vind ik echt een punt van kritiek. Kijk maar eens naar de GT review en pak het stukje erbij rond 8:50 minuten. Daar zie je duidelijk dat onze assassin recht in het zicht van een andere guard een maat van hem dood. En hoe reageert die guard daarop? Hij komt alleen maar even rustig kijken waarom z'n maat daar op de grond ligt te snurken ofzo. Erg slecht als je het mij vraagt. GT concludeert terecht: het breekt de geloofwaardigheid.

    Maar goed, ik heb hem besteld en ga er zeker ook van genieten. Wat ik wel indrukwekkend vond is hoe Altair zich rondbeweegt. Dat springen, rennen, klimmen (maar ook hoe je hem de ondergrond ziet scannen op zoek naar houvast) en de overgang tussen de verschillende animaties. 't Ziet er zeker subliem uit.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar over het algemeen waren dit toch goede games die toch nieuwe gameplay elementen op de markt brachten. Neem Fable. Deze game had en heeft nog steeds een unieke identiteit in vergelijking met andere RPG's. Deze game gaat dat ook hebben...
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2007
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    ff tussendoor:

    [​IMG]

    :9
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jammer, had gehoopt dat het echt vet zou zijn. Snap niet dat ze bij gamekings er heel enthousiast over zijn!
     
  6. Dayuum

    Dayuum Guest

    Wat is iedereen zn favoriete wapen tot nu toe?
    Ik vind shortblade het fijnst omdat die het snelst counterd en is fijn als je omsingelt word
     
  7. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel, blader in godsnaam eens wat pagina's terug. Wat jij nu constateert discusieren ze hier op het forum al de hele dag over.
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ff een pagina terug, daar heeft iemand foto's van die actie en daar is duidelijk te zien dat de andere gaurd niet kijkt.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kijk, dit is nou de slimste opmerking die ik gelezen heb sinds deze discussie is aangewakkerd. Hulde. :cool: Ook ál is de game niet perfect, hij brengt wel iets nieuws wat anderen wellicht inspireert.
     
  10. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)

    (Willem, ga jij ook de game kopen of wacht je liever op Fable 2?).
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu wat forum's aan het afgaan, en iedereen is paniek aan het maken over de AI. Ik vind het toch vreemd, de game is al door zo veel mensen gespeeld. (Reviewers van bladen bijvoorbeeld) Waarom hebben we daar nog geen een keer iets over gehoord?
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Drama maken over de AI, in welke game is de AI de laatste tijd nou wel goed. De games die ik gespeeld hebben der AI waren ook niet speciaal.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @ Halotrooper NL :jawel dat heb je wel ;) bv bij die GT review :) dan is het wel een beetje te begrijpen dat hij je niet gelijk aanvalt(hij zag je niet) maar toch is de AI niet helemaal top.
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    Weet iemand hoe je throwing knives trugkrijgt nadat je ze allemaal hebt gebruikt?
     
  15. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Die kan je onder andere jatten uit de zakken van de bewakers.
     
  16. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze weer uit de ruggen rukken x)?
    Die hele throwing knifes sheit is sowieso al een tijdje iets waar ik over na zit te denken.

    Is het niet veel slimmer om gewoon een liquidatie met een throwing knife te plegen ipv in de groep bewakers springen en dan je target te killen?

    lijkt me stukkie veiliger en makkelijker :E
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Targets MOET je killen met je hidden blade.
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is stijlloos, en da's niet leuk natuurlijk.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En ook @Atton: Zeg willen jullie je grote mond eens houden en eerst eens goed lezen waar ik het over heb voordat je zulke conclusies trekt? Ik heb het over het stukje rond 8:55 minuten (bijna aan het einde van de review) en dat gaat dus totaal niet over de situatie een tweetal pagina's eerder beschreven. In die situatie waar jullie het nog over hadden kon er nog een twijfel bestaan. Bij de situatie die ik aangeef bestaat totaal geen twijfel: die nozem heeft duidelijk een bord voor zijn kop.

    Dus tel even tot tien voordat je reageert en ik jullie lievelingskindje pijn doe. Heb je mij verder horen zeggen dat dit een slecht spel is ofzo? Nee, dus hou het eff relaxt en verdwijn van het discussie forum als je niet tegen de mening van een ander kan.

    Jezus en nog allebei een AC avatar picture ook. Fanboys...
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vraagt of het niet raar is dat het niet tijdens preview sessies is opgevallen.
    Misschien is dit gewoon een fout, ik vind het ook een vreemde locatie waar hij die kerel killed.
    Maar is het eigenlijk zo gek dan, dat als je een grote groep mensen inloopt de guards je niet meer zien?

    Of gebeurd dat al zodra je alleen maar de "monnik" mode aanzet?
    En geldt dit dan voor als ze het gezien hebben of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina