Net ook de GT review HD gezien en inderdaad, het ziet er allemaal geweldig uit. Maar ga je de combat in... dan wordt het minder. Ik zie mijzelf al continue bij elke tegenstander een counterattack uitvoeren. Weinig variatie (nadat je in het begin alle coole kill animaties hebt gezien) en weinig uitdaging volgens mij. Ook is de AI zeker niet al te snugger te noemen en dat vind ik echt een punt van kritiek. Kijk maar eens naar de GT review en pak het stukje erbij rond 8:50 minuten. Daar zie je duidelijk dat onze assassin recht in het zicht van een andere guard een maat van hem dood. En hoe reageert die guard daarop? Hij komt alleen maar even rustig kijken waarom z'n maat daar op de grond ligt te snurken ofzo. Erg slecht als je het mij vraagt. GT concludeert terecht: het breekt de geloofwaardigheid.
Maar goed, ik heb hem besteld en ga er zeker ook van genieten. Wat ik wel indrukwekkend vond is hoe Altair zich rondbeweegt. Dat springen, rennen, klimmen (maar ook hoe je hem de ondergrond ziet scannen op zoek naar houvast) en de overgang tussen de verschillende animaties. 't Ziet er zeker subliem uit.
Laatst bewerkt: 13 nov 2007