Serieus wat een k*t review van MMaRsu, waar ben jij de laatste 10 jaar geweest? in een grot?
Voordat iemand gaat lopen janken van, ja, speel hem eerst helemaal ofzo.. ik heb hem dus bijna uit.
Goh, nou, wat tof zeg.. het is net als de rest van het spel
the same shit over and over
Het zijn geeneens echte upgrades, je kan makkelijk het spel doorspelen als je alleen maar de skills heb die je krijgt als je gedemote wordt. Maargoed, jah, heel tof hoor.. :{
Jah? nou, ik ben dus
bijna klaar met AC, en ik heb het geen
EEN keer hoeven te gebruiken.
REDELIJK? er zijn
VIER verschillende side quests, en die kan je lekker 500034503450 keer gaan doen.
Jah precies, waarvan je er in totaal van 10 doet in het hele spel, nadat je 9 miljoen sidequests heb gedaan.
Goed, daar moet ik je gelijk in geven, zeker goede graphics, geluid boeit me niet zo.. maar er zijn nog wel flink wat grafische bugjes hier en daar.
Tsja, gamen is moeilijk na 10 jaar in een grot gewoont te hebben.
Echt gast, moeilijk?
Goed templars kunnen pittig zijn, maar 1 goede counter wat vrij simpel is en hij is dood..
Je zogenaamde "eindbazen" (Oftewel, 10 Assassination Target's, die je kan killen nadat je 20 miljoen sidequests heb gedaan, weetjewel?) hoor je niet eens mee te vechten, en als je dat wel doet zijn ze net zo makkelijk als templars.
Welk verhaal?
Graphics 10?
Jah het is mooi, maar lang geen 10 met al die bugs.
Gameplay 9.5? Schaam je diep, speel eens CoD4 ofzo, dan kan je de gameplay een 9.5 geven, dit is misschien net een 6 omdat sommige stukjes vechten wel tof zijn enzo, af en toe..
Sound : 10 Jah, wat moet ik hier over zeggen? klinkt wel goed ofzo? maar waarom nou weer een 10?
Werk jij toevallig bij Ubi en moet je hier een beetje een flut game zitten promoten?
Nog iets van ene egelhunter:
10 min?
dan moet je voor die achievement gegaan zijn, je bent die gasten na 1 - 2 minuten kwijt als het niet korter is.
Maargoed, deze game is gewoon te zwaar gehyped geweest, als de gameplay niet zo ontiegelijk repetive was had het veel beter gescoord.. anyway, zoals IGN het mooi zei:
Instead, it turned into just another action title.Klik om te vergroten...