1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik geloof er dus geen ene fuck van wat je zegt volgens mij was jij eerst een zieke fanboy die er wakker van lag en nu blijkt ie tegen te vallen dat is jouw probleem. Mij lijkt de game nog steeds tof en zoals jij het nu brengt lijkt het wel alsof king kong nog een beter spel is :{
     
  3. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    geinge mensjes hier :p

    Jongens, ga de game zelf spelen en baseer daar je mening op. Er zullen altijd tegenstanders en voorstanders zijn van de game :) en beide zullen altijd proberen hun mening als "de" mening proberen te verkopen. Kortom ga de game zelf spelen en maak daarop je afwegingen of het leuk is of niet.

    Zelfs reviews van andere grote gamestijdschriften zijn maar een mening en niet de mening.

    Zo straks lekker ac ophalen en spelen :) heb er nu al zin in.
     
  4. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk aan deze post hebben we wat aan _O_
    Thnx!
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gamespot.com (mijn favoriete gamereviewsite) geeft assassin's creed een 9.0
    THE GOOD:
    * Huge, gorgeous world that feels wholly alive
    * Fluid controls make it fun to run across city rooftops
    * Joyous mix of stealth, action, and platforming
    * Stunning sound design features fantastic voice acting and a beautiful musical score
    * Tons of small details will constantly amaze you.

    THE BAD
    # Confusing ending
    # A few small visual glitches.
    http://www.gamespot.com/xbox360/action/assassinscreed/review.html?sid=6182793&tag=topslot;title;3&om_act=convert&om_clk=topslot
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Just another action title? dat is bullshit, ik heb nog nooit een game als deze gespeeld.
    Mischien vinden sommige het gewoon niet leuk en bashen ze het zó erg.. maar het speelt gewoon heerlijk weg.
    Als je net begint met de game moet je even 10 mins aan de controls wennen en dan gaat het super lekker.
    Ziet er goed uit, verveeld niet echt (mischien als ik wat verder ben) en het speelt heerlijk!

    Ik heb bij het eerste gebied al de sidequests gedaan en daarna pas je echte target en je merkt gewoon dat de mensen je echt helpen, ze duiken voor guards alsof hun leven ervan af hangt. :9
    Het enige wat ik jammer vind is dat alles aangegeven word op de map, dan leer je de steden niet echt kennen en je gaat altijd recht naar je target..
     
  7. dombo5

    dombo5 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hud uitzetten?
     
  8. mikeee

    mikeee Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    JEzus, als ik jou een cijfer zou moeten geven.. pff een 10! een dikke vette 10! jezus wat ben jij een zeikerd man!

    foking hell! anders doe je niet zo bijdehand, zeg gewoon dat de game niet voor jou is weggelegt ofzo.. damn!

    echt nog 1 keer zo'n kut review van je dan ga ik de game ook eens reviewen en je helemaal uitlullen... je baseerd NIKS op feiten alleen op je mening.

    /Mod Een forum is om te discussiëren, niet om te flamen. Volgende keer krijg je een waarschuwing
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
  11. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis wel een groot verschil een 7,7 van IGN en Gamespot geeft hem een 9.0.Volgens mij een kwetsie van smaak.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekker belangrijk wat sites of bladen van het spel vinden. Ik hecht er maar weinig waarde aan, aangezien ik degene ben die de ervaring op mijn manier ga beleven.

    Een 7 hier en daar is voor mij echt niet iets om van in paniek te geraken. Ik ga de game zeker halen en ik ga ervan genieten, dat weet ik nu al. Ik heb ook COD4 en dat is een leuk spel, maar het is wel de zoveelste shooter. Er zit niets in het spel dat ik nog niet eerder heb beleeft. En beleving daar gaat het mij om wanneer ik games speel. De moeilijkheidsgraad e.d. doet er voor mij niet zo toe als de beleving top is. En ik heb een voorgevoel dat dat met AC wel goed komt. Het zal vast niet de nieuwe GTA zijn, maar ik denk dat ik me er prima mee ga vermaken.

    Geen game voor in de top 10 aller tijden maar dat hoeft niet altijd. Jammer dat dat waarschijnlijk niet zo is, maar men gaat direct de game afkraken omdat het niet overal 10-en scoort. Ik weet zeker dat als deze game niet zo bekend was dat het voor velen een sleeper-hit zou zijn geweest.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk dat mensen er te veel van verwacht hebben. Ik heb nooit meegedaan met de hype, ik zag screens en filmpjes en zag hoe vet deze game ging worden en wachte op de game.

    Ik lees alleen maar rare dingen, mensen die killen niet alleen genoeg vinden. Wat wil je dan ? Fotos maken van mensen en dan verkopen, het is geen GTA ofzo.

    Ik denk dat deze game voor iedereen anders is. Ik heb het al vaak gezegd en zal het nu ook weer zeggen. Neem de game Hitman Blood Money, het is eigenlijk hetzelfde. Je moet iemand vermoorden en dan klaar, veel kan je niet doen. Je kan bijvoorbeeld wel sommige elementen van een level gebruiken om je kill perfect te killen. Eenmaal uitgespeeld is er niet veel meer voor de meeste te doen. Ik speel de game na een jaar nog steeds, why ? ik houd van dit soort games, ik blijf het leuk vinden. Dit zal ik ook hebben met Assassins Creed, het is een aantal mensen killen + hier heb ik nog veel meer actie + side missies + meer sfeer + gigantische open werelden.

    Het is wat je ervan verwacht, end of story :+
     
  14. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18

    Daar kan ik me helemaal in vinden. Ik ben wel van mening dat men de waarde van reviews hier nogal overschat. Een review is niets meer dan een interpretatie van feiten door de reviewer, die deze vervolgens reviewd op de manier zoals hij ze bekijkt. Wat voor de een een enorm negatief punt is, hoeft de ander niet eens op te vallen, of veel meer te storen. Objectieve reviews bestaan niet. Sterker nog, je kunt je afvragen of er uberhaupt zoiets bestaat als objectiviteit, maar dat is een heel andere discussie. Ik snap al die ophef niet zozeer. Wacht die game nou rustig af, valt ie tegen dan valt ie tegen. Persoonlijk denk ik dat het wel snor zit met die game. Waarom? Omdat ik niet denk dat er half werk geleverd is door Ubi. Morgen schaf ik de game gewoon netjes aan bij de MM in Zoetermeer, en dan zien we wel verder.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Pfff wat een hoop posts sinds gisterenavond zeg! Tsja, wat moet ik er over zeggen? Ik heb zo weinig mogelijk video's gekeken, ik had er geen verwachtingen van dus het kan alleen nog maar meevallen. Transformers die een 4 kreeg heb ik me stiekem ook nog mee vermaakt :emo:.
     
  16. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    het is toch ook gewoon een hitman spel. Alleen dan mooier en in een ander jasje. Klaar!
     
  17. Dayuum

    Dayuum Guest

    |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-
     
  18. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Als hij dat vind is dat zijn mening? Vraag me dan eerder af waarom hij zoiets vind dan dat ik zoiemand ga lopen bashen, dat vind ik een beetje jammer. Op het moment dat iemand niet kan uitleggen waarom hij dat vind, dan vind ik dat je hem wel kan bashen, maar dan hoeft hij nog steeds de grond niet in. Dus Tranq, waarom vind je dat?
     
  19. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Oei je bent wel erg negatief. Aan de andere kant wordt de game ook wel erg de hemel in geprezen in dit topic. Je legt vinger blijkbaar goed op de zere plek want iedereen reageerd toch wel erg hard en graag op je post.

    Het duurt sowieso een tijdje voordat je de negatieve kanten van een game goed inziet wanneer je in eerste instantie lyrisch bent. En over objectiviteit in reviews, en slecht onderbouwde meningen in posts: we zitten toch op dit forum omdat we benieuwd zijn naar de objectiviteit van mede gamers? :) Sommige mensen posten maar wat zonder dat ze eigenlijk vertellen waarom ze iets goed en slecht vinden, en deze posts dienen gewoon genegeerd te worden.

    Vrijdag heb ik zelf al een uur of 8 gameplay erop zetten en dan zal ik zeker reageren. Ik ben benieuwd. Xboxhome verstuurd de game vandaag vertelde zij mij zojuist, dus als TNT meewerkt mag ik morgen beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  20. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een verkeerd straatje,maar is er geen verschil in de PS3 en Xbox360 versie?Hoorde een week geleden dat de PS3 minder graphics heeft,maar is dit waar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina