AC is volgens mij from scratch voor de 360 gemaakt, en tevens 'omgevormd' naar de PS3.
Totdat de PS3 controller rumble functies krijgt koop ik multiplatform games sowieso op de 360. Of de PS3 versie moet beduidend beter eruit zien. En dan vergeet ik nog de achievements!
En aan de modjes, wat is er precies mis met het bespreken waar games al verkocht worden? Moeten we hiervoor een apart topic aanmaken (onlogisch)? Of willen jullie het helemaal niet zien om 'domme' winkeliers die de game reeds verkopen te beschermen? Of of... Ik ben zeer benieuwd. Ik vind dergelijke berichten zelfs een van de hoofdredenen om topics continu bij te houden!
Ik vind het dus erg nuttige info en welzeker ontopic zo vlak voor de release!
/Mod Het is zo net voor de release van een game helemaal niet erg als mensen posten waar ze hem gescoord hebben. Echter als elke user die in dit topic specifiek voor zijn plaats gaat vragen of ie al te krijgen is bij een zaak bij hem in de buurt, dan kan je dit topic net zo goed opdoeken want dan zitten we binnen no time op tientallen pagina's met (nutteloze) vragen die niet over de game zelf gaan.
Daarnaast gaan we er van uit dat iedereen over een telefoon beschikt en dus ook zelf contact kan zoeken met de betreffende zaak in de buurt.
Verder is een forum om te discussiƫren en niet om te 'slow-chatten' wat bijvoorbeeld RedDevil NL hieronder aan het doen is
Laatst bewerkt: 14 nov 2007