1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 11 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Berichten verwijderd. Het blijft geloof ik erg moeilijk om gewoon on-topic te posten.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ben blij dat te horen :D Heb ze wel gemaild, maar nog niets gehad. Ga ik ervan uit dat ik hem morgen ook kan spelen! Thanks voor dit goede nieuws :D

3. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    op gamersyde.com
    Staat een kort vergelijkingsfilmpje tussen de PS 3 en 360 versie.

Volgens hen valt het verschil in het begin van de game niet op maar hoe meer er in je scherm gebeurt des te meer het opvalt dat de PS 3 soms niet zo lekker loopt...

De looks verschillen wel (PS 3 is wat lichter waar de 360 wat donkerder is...) maar om nu te zeggen dat het een wereld van verschil is in dat filmpje... Nee, wel blijkt de framerate dus later in te zakken bij de PS 3.

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    is het het de moeite waard om ff naar de bart smit te fietsen om te kijken of ie er is?
    :D
    @kevf, ja ik weet t dit is off-topic maar ik weet gewoon niet waar ik het anders moet vragen

5. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net bij FRS gekocht !

ben hem nu aan het spelen :D

maar hoe zit het met dat FRS de boete heb gehad ?

6. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja wat bedoel je met FRS krijgt een boete?

Heb hem zelf bij de FRS in Hengelo gehaald. ff pu kaartje gebruikt, en 52.50 betaald.

Bij de Media Markt in Hengelo was hij nog niet binnen. Bij de Toys R`us wel ( vooralsnog alleen PS3 ) maar daar mochten ze hem nog niet verkopen.

7. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    AC is volgens mij from scratch voor de 360 gemaakt, en tevens 'omgevormd' naar de PS3.
    Totdat de PS3 controller rumble functies krijgt koop ik multiplatform games sowieso op de 360. Of de PS3 versie moet beduidend beter eruit zien. En dan vergeet ik nog de achievements!

En aan de modjes, wat is er precies mis met het bespreken waar games al verkocht worden? Moeten we hiervoor een apart topic aanmaken (onlogisch)? Of willen jullie het helemaal niet zien om 'domme' winkeliers die de game reeds verkopen te beschermen? Of of... Ik ben zeer benieuwd. Ik vind dergelijke berichten zelfs een van de hoofdredenen om topics continu bij te houden!
    Ik vind het dus erg nuttige info en welzeker ontopic zo vlak voor de release! :thumbs:

/Mod Het is zo net voor de release van een game helemaal niet erg als mensen posten waar ze hem gescoord hebben. Echter als elke user die in dit topic specifiek voor zijn plaats gaat vragen of ie al te krijgen is bij een zaak bij hem in de buurt, dan kan je dit topic net zo goed opdoeken want dan zitten we binnen no time op tientallen pagina's met (nutteloze) vragen die niet over de game zelf gaan.

Daarnaast gaan we er van uit dat iedereen over een telefoon beschikt en dus ook zelf contact kan zoeken met de betreffende zaak in de buurt.

Verder is een forum om te discussiƫren en niet om te 'slow-chatten' wat bijvoorbeeld RedDevil NL hieronder aan het doen is

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me voor morgen al afgemeld op school.. Had tog maar 1 uurtje les. Sappig, morgenvroeg ophalen en dan lekker spelen.. :)

9. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem ook niet, vind het altijd erg handig om voor de release van een grote game waar ik op zit te wachten dit forum in de gaten te houden. Ik (persoonlijk dus) erger me zo langzamerhand aan dit soort gedoe op jetforum. Je mag dit niet posten, dat niet posten etc... Is het niet handig om een algemeen topic te openen over release info, winkels die de game al verkopen etc. Dan is iedereen tevreden lijkt me?

BTW: Ik heb de game gehaald bij FRS Assen, moet helaas nog tot vanavond wachten om te spelen. Het boekje beloofd veel goeds :).

/Mod Hier gaat al een discussie over op het Forum-problemen subforum en in de startpost heb ik de conclusie gepost. Het gaat erom dat veel mensen berichten plaatsen waar gewoon niks in staat. "Bij de FSR van Assen is hij ook niet te koop". Kijk als iemand nou iets concreets en handigs post, dan is er geen probleem. Maar nu is er toch een hoop spam die wij moeten verwijderen om dit topic overzichtelijk te houden. Kijk, jij ziet een schoon topic, wij zien een hele rits aan verwijderde posts die nergens over gaan of over illegaal gedownloade games. ;) - the Matrix

10. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat topic zou een chaos worden. Net zoals nu rond de feestdagen komt er een dozijn games uit waar iedereen naar uitkijkt, en die rond dezelfde datum uitkomen. Dus dan zou je bijv 100 posts per uur krijgen.

11. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Wel lekker veel omzet voor de FRS ( ookal verdienen ze er niet echt veel mee ) maar ze verkopen zo wel veel meer exemplaren dan ene dixons o.i.d.

12. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Bel dan toch gewoon naar die winkels gaat toch sneller dan dat hier altijd te posten |:-

Ik lees liever wat de mensen er van vinden ipv is hij daar al, is hij ginder al.
    Just my 2 cents

13. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb de game net gekocht ben net thuis !
    Dus ga de game dalijk spelen heb hem trouwens gekocht bij Free Record Shop .
    Er lag ook nog een Le Edition voor 90euro met pop .
    Maar heb toch de Normale gekocht voor 60euro .

Hier wat screens zodat jullie kunne zien dat ik hem echt heb :

Ik zal de game strax eens goed gaan spelen en dan zal ik er wel wat over vertellen of hij nu echt saai is of niet of de ai echt zo slecht is of niet enz
    Op dit moment kan ik Nog niet spelen er zijn mensen aan werken aan onze badkamer ( en ik wil de game met trust spelen niet met Boren , Timmeren erdoor heen dan wordt ik gek haha )

14. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Zit nu even het doosje te bekijken, staat er in kleine letters op:

This product has not been rated by the BBFC and is not suitable for sale in the UK.

Dus mensen uit Engeland kunnen dit spel niet kopen??

15. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Limited Edition gekocht bij FRS :D... Mooie statue zit erbij...

Eindelijk na al die tijd wachten :D

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Niet deze versie, die hier uit komt. Daar zullen ze wel een door de BBFC gerate versie van de game hebben ;)

Xboxhome heeft net gemaild: de game is verzonden! Morgen spelen :D

17. Roc A Dilla AW

Roc A Dilla AW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beschikbaar in Arnhem

Hallo allemaal.

Voor de mensen die Arnhem wonen. Bartsmit in de stad verkoopt al AC voor de 360 als de PS 3.

En nog voor een mooie prijs van 49 euris...............

halen dus

18. Roc A Dilla AW

Roc A Dilla AW Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook meestal op xboxworld forum, om te kijken of mensen al de game heb kunnen scoren voor release. is niks mee toch.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Woohoo, Heb de Collectors Box gehaald bij Dynabyte in Rotterdam Centrum. Toen ik vertelde dat FRS hem verkocht ging Dynabyte het ook doen omdat ze zeggen dat alleen de FRS een boete krijgt omdat hun hem als eerste hebben verkocht. Elke winkel die dus na de FRS volgt die krijgt geen boete meer\o/. Ik heb hem voor 80,99 }:]}:]

Even een fotootjes ervan, Als dat niet duidelijk is weet ik het ook niet meer \o/

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zullen we eens even die "mijnheer D. Nagtegaal" opbellen en net doen alsof we van de controledienst zijn.

"En waarom heeft u Assassin's Creed al verkocht? U weet toch dat daar een strenge boete op staat, HUH?"

Kijken hoe die vent reageert...

:+ :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina