Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd te gek voor woorden zolang wachten...

    als die van mij weer kapot gaat (dus voor de 3e keer) ben ik dr ook klaar mee en stap ik over op de ps3
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ik ben altijd anti ps3 geweest maar als het nu voor de 3e keer gebeurt..
    moet ik er maar over gaan denken=(
     
  3. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook anti-ps3 en dat zal ook zo blijven. Ik blijf van mijn xbox 360 houden.;) Weet iemand tot hoelaat UPS pakketjes afleverd?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  4. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    kan er een kras ontstaan als het spel blijft haken?
    misschien is het ook niks, maar mijn andere cd's hebben deze cirkelstreep niet.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  5. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie niks.
     
  6. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem
     
  7. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijkt idd moeilijk te zijn voor de mensen in dit topic, dit komt idd van twee kanten. Maar het zou mooi zijn als idd de starttopic wordt uitgebreid zoals RVDV zegt. Maar het zou ook helpen om de problemen beter voor te leggen, net wat meer informatie geven. Zo wordt het voor iedereen makkelijker en heeft het ook echt zin om ff terug te bladeren. Het is nu nogal onoverzichtelijk en verwarrend.

    Hoort zo, ligt aan de disc die je hebt. Het is in iedergeval geen kras wat jij aanwijst.
     
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hier nog ff mijn vraag
     
  9. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmidaag met de klantenservice gebeld, had bijna meteen iemand aan de lijn.
    Situatie uitgelegt (enorm veel crashes en een keer de RoD maar hij doet het nog wel) wat gegevens bevestigt (het is namelijk de 2de keer, de vorige heeft het een jaar uitgehouden en deze net niet)en de tickets voor zijn reis naar duitsland worden gemailt.

    Meteen geregeld dat mijn vader mij morgen even op en neer naar de winkel rijd om een nieuwe te halen, Want ik ga echt niet zitten wachten tot ie weer terug is en zo duur is ie niet meer (280 euro voor een xbox360 arcade en dan zit er ook meteen een hdmi poort op. en mischien krijg ik er ook nog gratis viva pinata en forza 2 bij, afhankelijk van de winkel denk ik want volgens de man die ik aan de lijn had van xbox support geld die actie niet op de arcade maar op de flyer staat niet dat de arcade van die actie is uitgesloten dus dat zien we morgen wel)

    Anyway ben ik bij dat ie weer stuk is? Nee.
    Maar het zat er toch wel dik in dat ie weer stuk zou gaan.

    Echter mijn xbox360's kunnen zo vaak stuk gaan als ze willen, straks heb ik er 2 en dan maakt het al helemaal geen ruk meer uit.
    Maar ik zal nooit overstappen op de PS3 enkel omdat mijn xbox stuk is. (niet dat de ps3 er hier nooit komt maar hij is nu gewoon niet intresant genoeg)

    Als ie weer terug is zal ik hier wel rapporteren hoe het precies verlopen is en hoelang het geduurt heeft.

    ---

    @ n-ls,

    Hoe bedoel je dat precies dan want je zegt alleen dat je geen marketplace meer hebt?
    Maar legt verder niets uit en dan word het moeilijk voor ons.
    Dus wat doet het niet meer? (Je bent er hopelijk wel van op de hoogte dat marketplace zijn eigen blade heeft in het xbox dashboard?)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  10. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Vandaag even gebeld met klantenservice. volgens de meneer aan de telefoon was mijn xbox nu aan de beurt voor reparatie. Toen ik vroeg of het apparaat echt gerepareerd zou worden nu of wacht op zijn beurt antwoorde hij dat hij nu gerepareerd wordt.
    Als ik hem binnen een week niet binnen heb moet ik even bellen naar de klantenservice raadde hij mij aan.
    begin vorige week haalde UPS mijn xbox op :).
     
  11. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn need for speed zit helemaal onder de krassen, ligt volgens mij niet zozeer aan de xbox maar goed. Nu had ik een keer gehoord dat je met wat tandpasta je game kan repareren... Heeft hier iemand ervaringen mee en eventueel tips hoe je dat zou moeten doen?
     
  12. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm.. uhh.. ik .. uhmm.. zeg uhmm.. uhh... Tandpasta? Een geintje, neem ik aan, toch?
     
  13. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    uh uh uhm ik uhm zeg uhmm geen geintje...
     
  14. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    sure. Je bent het gedeelte vergeten waarbij je de Cd rectaal inneemt om hem daarna in te smeren met honing.

    WTF. Blijkbaar werkt het echt, lol! Nja, probeer het eens zou ik zeggen?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    trap er niet in kerel, mijne was vorige week vrijdag ook "in reparatie" en de maandag er op. afgelopen maandag dus, stond de status weer op "ingepland voor" right! lamme apen daaro!
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag zo 2 labels gehad.nu moet ik toch 1 op de doos plakken ? en dan ups bellen
     
  17. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de "statistieken":

    - vr. 26 oktober opgehaald door UPS
    - ma. 29 oktober in Duitsland aangekomen
    - woe. 14 november aangeboden / retour
    (was alleen niet thuis :mad:)

    Kortom in mijn geval: 14 (normale) werkdagen of 18 dagen..
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2007
  18. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister niet mijn oude xbox teruggekregen maar een ander..misschien een nieuwe?? ziet er wel als nieuw uit en zaten nog doorzichtige stickers en dergelijke..heb drr wel een maand gratis xbox live bijgehad :)
     
  19. redlegion

    redlegion Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ****** man ik wil gewoon nu mn 360. ik heb ****** een set van 1000 euro boven staan en kan nog geen eens een paar jaar er normaal van genieten, ****** microsoft :x:'-(|:- nu moet ik fucking een maand wachten voordat ik die ****** xbox weer terug. beter was ik dik rijk dan had ik nu gelijk een nieuwe 360 gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  20. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0

    haha...

    ga maar uit van een week of 3 voordat je hem terughebt, het is niet anders
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina