Vanmidaag met de klantenservice gebeld, had bijna meteen iemand aan de lijn.
Situatie uitgelegt (enorm veel crashes en een keer de RoD maar hij doet het nog wel) wat gegevens bevestigt (het is namelijk de 2de keer, de vorige heeft het een jaar uitgehouden en deze net niet)en de tickets voor zijn reis naar duitsland worden gemailt.
Meteen geregeld dat mijn vader mij morgen even op en neer naar de winkel rijd om een nieuwe te halen, Want ik ga echt niet zitten wachten tot ie weer terug is en zo duur is ie niet meer (280 euro voor een xbox360 arcade en dan zit er ook meteen een hdmi poort op. en mischien krijg ik er ook nog gratis viva pinata en forza 2 bij, afhankelijk van de winkel denk ik want volgens de man die ik aan de lijn had van xbox support geld die actie niet op de arcade maar op de flyer staat niet dat de arcade van die actie is uitgesloten dus dat zien we morgen wel)
Anyway ben ik bij dat ie weer stuk is? Nee.
Maar het zat er toch wel dik in dat ie weer stuk zou gaan.
Echter mijn xbox360's kunnen zo vaak stuk gaan als ze willen, straks heb ik er 2 en dan maakt het al helemaal geen ruk meer uit.
Maar ik zal nooit overstappen op de PS3 enkel omdat mijn xbox stuk is. (niet dat de ps3 er hier nooit komt maar hij is nu gewoon niet intresant genoeg)
Als ie weer terug is zal ik hier wel rapporteren hoe het precies verlopen is en hoelang het geduurt heeft.
---
@ n-ls,
Hoe bedoel je dat precies dan want je zegt alleen dat je geen marketplace meer hebt?
Maar legt verder niets uit en dan word het moeilijk voor ons.
Dus wat doet het niet meer? (Je bent er hopelijk wel van op de hoogte dat marketplace zijn eigen blade heeft in het xbox dashboard?)
Laatst bewerkt: 14 nov 2007