zou je niet naar de dokter gaan als je maar 10kg weegt
afgelopen maandag te horen gekregen van iemand op de fitness dat ik een aantal oefeningen niet goed uitvoer ( niet van sportschool zelf die mensen zeggen er toch bijna nooit wat van) en toen voor me zelf maar eens nagegaan of dat niet bij meer oefeningen is ...
tering wat waren de rest van die training zwaar en zo'n fijn branderig gevoel in je triceps en vandaag ook weer bij me biceps ...
helaas wel wat kilo-tjes lichter maar dan doe ik hem tenminste goed ....
sinds deze week daarom ook maar gelijk weer begonnen met split schema:
Dag 1: borst, triceps
dag 2: biceps en rug ( de andere week biceps + schouders ) omdat ik niet al te breed wil gaan worden
Dag 3: benen + buik
groot deel van oefeningen weet ik wel maar de rest ga ik nog even opzoeken of er nog meer leuke oefeningen tussen staan en zeker voor me rug want daar ken ik niet zo veel oefeningen voor dus ga ik maar eens op DBB kijken.
sinds afgelopen week ook begonnen met beter eten dus meer pasta,magere yoghurt, kwark, bananen, noten, water, melk, kipfilet, pindakaas en wat vaker ei eten etc
dus zal binnenkort wel verschil gaan merken hoop ik want mijn eten was eerst echt alleen maar vette zooi al kan ik het af en toe nog niet laten maar dat moet ik nog maar is afleren
Laatst bewerkt: 15 nov 2007